logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger.pl oferuje publikacje sponsorowane w podcastach

  PR 29.07.2020, przeczytano 230 razy

Platforma influence marketingowa REACHaBLOGGER.pl poszerza paletę oferowanych usług o możliwości reklamy w podcastach. Dotyczyć one będą zarówno lokowania produktów i marek w podcaście, jak i sponsoringu całych podcastów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger.pl-oferuje-publikacje-sponsorowane-w-podcastach,387922,artykul.html

Nowa usługa właśnie została wprowadzona, mogą z niej korzystać reklamodawcy posiadający konto na platformie REACHaBLOGGER.pl ułatwiającej współpracę na linii reklamodawcy – influencerzy.

Możliwość reklamy w podcastach za pośrednictwem REACHaBLOGGER.pl będzie można realizować na kilka sposobów - lokowanie produktu lub sponsorowanie podcastu, zarówno w postaci pojedynczych projektów (współprac), jak i współpracy cyklicznej – w zależności od tego na co umówią się strony transakcji.

Nowa usługa skierowana jest zarówno do klientów B2B, jak i B2C - przede wszystkim do agencji reklamowych, marketerów i platform e-commerce.

Reklamy w podcastach będą formami niezależnymi od innych form reklamowych dostępnych na platformie, jednak klienci będą również mieli możliwość współpracy pakietowej, czyli łączenia reklamy w podcastach danego influencera z innymi należącymi do niego kanałami social mediowymi, dokładnie tak jak to ma teraz miejsce na platformie w przypadku współprac multikanałowych.

-    Twórcy, którzy są już obecni na naszej platformie ze swoimi blogami czy kanałami YouTube mogą już dodać prowadzone przez siebie podcasty do swojego konta, natomiast w perspektywie najbliższych miesięcy będziemy kierowali swoją nową ofertę również do twórców podcastów, którzy jeszcze nie mają u nas konta - mówi Robert Sosnowski, CVO platformy REACHaBLOGGER.pl - Stale rozwijamy się, dążymy do poszerzania oferty, chcemy utrzymać i wzmacniać nasza pozycję platformy z najszerszą ofertą na polskim rynku. Mamy w swojej ofercie blogi webowe, kanały Instagramowe, YouTuberów, profile Facebook i TikTok, a także profile w serwisach Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, Tumblr. Ostatnio dodaliśmy również Twitch. Podcasty stają się coraz bardziej popularne, więc rozszerzenie o nie oferty to z naszego punktu widzenia bardzo naturalny krok.

REACHaBLOGGER.pl opublikował niedawno swoje wyniki za I półrocze br. Przychody REACHaBLOGGER.pl w I półroczu br. wyniosły 324 tys. zł (wobec 291,5 tys. zł w I półroczu 2019 roku), co oznacza wzrost rok do roku o 11 proc. Wśród nowych klientów platformy znalazły się m.in. Shumee, Oceanic, Dr. Natura, Cyfrowa Foto, Propharma, ESKK, Comarch, Wild Alcehemy, Katalog Marzeń, oraz agencje reklamowe: Jarida, Whites, Aweo, Harbringers, Jjaddi, Innova, Audience Network, Digital Hill.

Źródło: REACHaBLOGGER.pl

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vectra do której niedawno dołączyła spółka Multimedia Polska S.A, przedłuża umowę o współpracy z kanałami Sportklub i Fightklub. Nowe porozumienie podpisane zostało aż na cztery lata i obowiązywać będzie do 2024 roku. Na jego mocy klienci operatora zachowają dostęp do obu kanałów sportowych, jak również dostęp ten utrzymają Ci,...
Zbudowano infrastrukturę testową internetu kwantowego
Amerykanie chcą stworzyć internet kwantowy. Sieć nowej generacji zapewni najwyższy poziom bezpieczeństwa. W obliczu narastającego problemu cyberprzestępczości zorganizowanej amerykański Departament Energii uruchomił prace nad siecią przesyłu danych nowej generacji. Nad innowacyjnym systemem pracują naukowcy z kilku amerykańskich uczelni. Dzięki wykorzystaniu zjawiska splątania...
Rozszerzona rzeczywistość zmieni telewizję
Zaawansowane narzędzia do projektowania i produkcji, które umożliwiają nadawcom tworzenie wirtualnych obiektów, są dostępne od kilku lat, ale od niedawna weszły do głównego nurtu w największych sieciach telewizyjnych. Grafika AR umożliwia lepszą interakcję, daje swobodę w opowiadaniu złożonej historii w bardzo wizualny sposób. Aplikacje Augmented...
Im dłużej trwa epidemia, tym bardziej realnie MŚP oceniają przyszłość
Najnowszy Barometr COVID-19, zrealizowany przez EFL na przełomie czerwca i lipca br., pokazuje bardziej realistyczne nastawienie przedstawicieli polskiego sektora MŚP do przyszłości niż jeszcze miesiąc temu. Po czterech miesiącach od wybuchu epidemii koronawirusa w Polsce na szybką rekonwalescencję branży w tym roku liczy tylko 6 proc. firm, podczas gdy w maju ten odsetek był trzy...
WP Pilot udostępnił aplikację dla użytkowników korzystających z Huawei Mobile Services. Pozwala ona na oglądanie prawie 100 kanałów telewizyjnych na żywo na urządzeniach Huawei. Każdy użytkownik, który zainstaluje aplikację otrzyma darmowy dostęp do pakietu Starter Plus przez 14 dni.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764