logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger.pl oferuje publikacje sponsorowane w podcastach

  PR 29.07.2020, przeczytano 786 razy

Platforma influence marketingowa REACHaBLOGGER.pl poszerza paletę oferowanych usług o możliwości reklamy w podcastach. Dotyczyć one będą zarówno lokowania produktów i marek w podcaście, jak i sponsoringu całych podcastów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger.pl-oferuje-publikacje-sponsorowane-w-podcastach,387922,artykul.html

Nowa usługa właśnie została wprowadzona, mogą z niej korzystać reklamodawcy posiadający konto na platformie REACHaBLOGGER.pl ułatwiającej współpracę na linii reklamodawcy – influencerzy.

Możliwość reklamy w podcastach za pośrednictwem REACHaBLOGGER.pl będzie można realizować na kilka sposobów - lokowanie produktu lub sponsorowanie podcastu, zarówno w postaci pojedynczych projektów (współprac), jak i współpracy cyklicznej – w zależności od tego na co umówią się strony transakcji.

Nowa usługa skierowana jest zarówno do klientów B2B, jak i B2C - przede wszystkim do agencji reklamowych, marketerów i platform e-commerce.

Reklamy w podcastach będą formami niezależnymi od innych form reklamowych dostępnych na platformie, jednak klienci będą również mieli możliwość współpracy pakietowej, czyli łączenia reklamy w podcastach danego influencera z innymi należącymi do niego kanałami social mediowymi, dokładnie tak jak to ma teraz miejsce na platformie w przypadku współprac multikanałowych.

-    Twórcy, którzy są już obecni na naszej platformie ze swoimi blogami czy kanałami YouTube mogą już dodać prowadzone przez siebie podcasty do swojego konta, natomiast w perspektywie najbliższych miesięcy będziemy kierowali swoją nową ofertę również do twórców podcastów, którzy jeszcze nie mają u nas konta - mówi Robert Sosnowski, CVO platformy REACHaBLOGGER.pl - Stale rozwijamy się, dążymy do poszerzania oferty, chcemy utrzymać i wzmacniać nasza pozycję platformy z najszerszą ofertą na polskim rynku. Mamy w swojej ofercie blogi webowe, kanały Instagramowe, YouTuberów, profile Facebook i TikTok, a także profile w serwisach Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, Tumblr. Ostatnio dodaliśmy również Twitch. Podcasty stają się coraz bardziej popularne, więc rozszerzenie o nie oferty to z naszego punktu widzenia bardzo naturalny krok.

REACHaBLOGGER.pl opublikował niedawno swoje wyniki za I półrocze br. Przychody REACHaBLOGGER.pl w I półroczu br. wyniosły 324 tys. zł (wobec 291,5 tys. zł w I półroczu 2019 roku), co oznacza wzrost rok do roku o 11 proc. Wśród nowych klientów platformy znalazły się m.in. Shumee, Oceanic, Dr. Natura, Cyfrowa Foto, Propharma, ESKK, Comarch, Wild Alcehemy, Katalog Marzeń, oraz agencje reklamowe: Jarida, Whites, Aweo, Harbringers, Jjaddi, Innova, Audience Network, Digital Hill.

Źródło: REACHaBLOGGER.pl

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764