Platforma influence marketingowa REACHaBLOGGER.pl poszerza paletę oferowanych usług o możliwości reklamy w podcastach. Dotyczyć one będą zarówno lokowania produktów i marek w podcaście, jak i sponsoringu całych podcastów.
Nowa usługa właśnie została wprowadzona, mogą z niej korzystać reklamodawcy posiadający konto na platformie REACHaBLOGGER.pl ułatwiającej współpracę na linii reklamodawcy – influencerzy.
Możliwość reklamy w podcastach za pośrednictwem REACHaBLOGGER.pl będzie można realizować na kilka sposobów - lokowanie produktu lub sponsorowanie podcastu, zarówno w postaci pojedynczych projektów (współprac), jak i współpracy cyklicznej – w zależności od tego na co umówią się strony transakcji.
Nowa usługa skierowana jest zarówno do klientów B2B, jak i B2C - przede wszystkim do agencji reklamowych, marketerów i platform e-commerce.
Reklamy w podcastach będą formami niezależnymi od innych form reklamowych dostępnych na platformie, jednak klienci będą również mieli możliwość współpracy pakietowej, czyli łączenia reklamy w podcastach danego influencera z innymi należącymi do niego kanałami social mediowymi, dokładnie tak jak to ma teraz miejsce na platformie w przypadku współprac multikanałowych.
- Twórcy, którzy są już obecni na naszej platformie ze swoimi blogami czy kanałami YouTube mogą już dodać prowadzone przez siebie podcasty do swojego konta, natomiast w perspektywie najbliższych miesięcy będziemy kierowali swoją nową ofertę również do twórców podcastów, którzy jeszcze nie mają u nas konta - mówi Robert Sosnowski, CVO platformy REACHaBLOGGER.pl - Stale rozwijamy się, dążymy do poszerzania oferty, chcemy utrzymać i wzmacniać nasza pozycję platformy z najszerszą ofertą na polskim rynku. Mamy w swojej ofercie blogi webowe, kanały Instagramowe, YouTuberów, profile Facebook i TikTok, a także profile w serwisach Twitter, LinkedIn, Pinterest, Snapchat, Tumblr. Ostatnio dodaliśmy również Twitch. Podcasty stają się coraz bardziej popularne, więc rozszerzenie o nie oferty to z naszego punktu widzenia bardzo naturalny krok.
REACHaBLOGGER.pl opublikował niedawno swoje wyniki za I półrocze br. Przychody REACHaBLOGGER.pl w I półroczu br. wyniosły 324 tys. zł (wobec 291,5 tys. zł w I półroczu 2019 roku), co oznacza wzrost rok do roku o 11 proc. Wśród nowych klientów platformy znalazły się m.in. Shumee, Oceanic, Dr. Natura, Cyfrowa Foto, Propharma, ESKK, Comarch, Wild Alcehemy, Katalog Marzeń, oraz agencje reklamowe: Jarida, Whites, Aweo, Harbringers, Jjaddi, Innova, Audience Network, Digital Hill.
Źródło: REACHaBLOGGER.pl