logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger.pl przyznał medale w akcji „Informuj odpowiedzialnie”

  PR 30.04.2020, przeczytano 555 razy
ilustracjastrzałka

Platforma influencerska Reach a Blogger przyznała medale w akcji: „Informuj odpowiedzialnie”. Trafiły one m.in. do Anny i Roberta Lewandowskich (@annalewandowskahpba, @_rl9), którzy przekazali 1 mln euro na pomoc w walce z epidemią koronawirusa oraz Michała Sitnika (tabliczni.pl), który przedstawia ciekawe spojrzenie na wirusowe zagrożenie z punktu widzenia technologii oraz dostarcza informacje o rozwiązaniach software’owych i hardware’owych pomagających przeciwdziałaniu epidemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger.pl-przyznal-medale-w-akcji-_informuj-odpowiedzialnie_,386840,artykul.html

Celem zorganizowanej przez platformę influencerską ReachaBlogger.pl akcji „Informuj odpowiedzialnie” było uhonorowanie influencerów, którzy w czasie epidemii wykazują troskę o społeczeństwo i rozpowszechniają sprawdzone informacje, popularyzują właściwe zachowania i wspierają walkę z epidemią.

- Otrzymaliśmy setki zgłoszeń z kandydaturami. W gronie wyróżnionych znaleźli się tak różni twórcy jak Anna Lewandowska czy fizyk Tomasz Rożek. W sumie postanowiliśmy nagrodzić kilkunastu twórców, którzy naszym zdaniem w największym stopniu poświęcili swój czas i energię na rzecz dobra ogółu i wspierają nas w tych trudnych chwilach. Niektórzy z nich zaangażowali nawet własne niemałe środki finansowe w pomoc. Wszystkim im należą się brawa i podziękowania, nasze medale i dyplomy są tylko niejako ich fizyczną emanacją – podsumowuje Robert Sosnowski, CVO ReachaBlogger.pl.

W gronie twórców wybranych przez kapitułę akcji spośród setek zgłoszeń znaleźli się:

  1. Anna i Robert Lewandowscy (@annalewandowskahpba @_rl9) – małżeństwo przekazało 1 mln euro na pomoc w walce z epidemią koronawirusa.
  2. Jessica Mercedes Kirschner (@jemerced) – jej marka odzieżowa VECLAIM przekazała 2000 maseczek ochronnych personelowi medycznemu najbardziej potrzebujących placówek w Polsce.
  3. Natalia Maczek (@natalia_maczek) – jej marka odzieżowa M I S B H V uszyła 5000 maseczek, które zostały przekazane krakowskim szpitalom, a środki zebrane w efekcie sprzedaży drugiej części maseczek trafiły do WHO.
  4. Agnieszka Trolese (@tasteandtravel_pl) – regularnie przekazuje najnowsze informacje dotyczące epidemii i pokazuje jak funkcjonować podczas restrykcyjnej kwarantanny. Wraz z rodziną zamieszkuje jedno z włoskich miasteczek nieopodal Wenecji. W początkowej fazie epidemii było to szczególnie cenne źródło informacji.
  5. Anna Skura (@whatannawears) – dzięki swojej akcji #wspieramwkryzysie pomogła wielu małym przedsiębiorcom. Choć sama ma obawy co do obecnej sytuacji, stara się być dobrej myśli i podnosi na duchu swoich odbiorców.
  6. Tomasz Rożek (YT – Nauka. To Lubię) – jest fizykiem i w swoich filmach przekazuje poparte naukowo, jasne i rzetelne informacje związane z epidemią oraz obala wiele mitów na temat koronawirusa.
  7. Agnieszka Wojciechowska (YT – Okiem Chemika) – pasjonuje się farmacją oraz chemią. W swoich filmach daje praktyczne porady pomagające podnieść poziom bezpieczeństwa w trakcie epidemii.
  8. Karol Gązwa (@blowek) – jako pierwszy i dotychczas jedyny YouTuber przeprowadził dotyczący epidemii wywiad z premierem Morawieckim, dzięki czemu już na samym początku rozwoju zagrożenia udało się uzyskać odpowiedzi na wiele kwestii, które trapiły młodych, zaskoczonych wirusem Polaków i pokazać im powagę sytuacji.
  9. Anna Cykowska (@medicine.italy) – studentka medycyny, która dba o przepływ rzetelnych faktów w sieci na temat obecnej sytuacji i stara się trafiać z przekazem do celebrytów, którzy karmią swoich followersów fałszywymi informacjami o epidemii.
  10. Kasia Woźniak (@mama.i.stetoskop) – jest mamą, lekarką oraz prowadzi na You Tube kanał, w którym udziela odpowiedzi na wiele pytań związanych z epidemią, w oparciu o rzetelną wiedzę medyczną.
  11. Michał Domaszewski (@michal_domaszewski) – lekarz rodzinny i YouTuber, obalający mity na temat wirusa, a przy tym starający się rozweselić swoich odbiorców codzienną dawką humoru.
  12. Łukasz Bok (@lukaszbok_kiks) – codziennie serwuje porcję świeżych i sprawdzonych informacji z Polski oraz ze świata, jak również regularnie informuje na temat nowych decyzji rządu, liczby zakażonych oraz wyzdrowiałych oraz o wielu innych zmianach jakie zachodzą w związku z panującą epidemią.
  13. Agnieszka Ptaszyńska (zaleznawpodrozy.pl) – jest ogromną wielbicielką Włoch, które zna jak własną kieszeń. W przejmujący sposób relacjonuje na blogu przebieg epidemii w poszczególnych regionach kraju. Szczególnie w początkowej fazie rozwoju epidemii te relacje były pomocne. Pokazywały narastające zagrożenie.
  14. Michał Sitnik (tabliczni.pl) – przedstawia ciekawe spojrzenie na wirusowe zagrożenie z punktu widzenia technologii jak również podaje informacje o rozwiązaniach software’owych i hardware’owych pomagających przeciwdziałaniu epidemii.
  15. Łukasz Ropczyński (@kierunekwlochy) – miłośnik Włoch, który codziennie dostarcza swoim odbiorcom najświeższe informacje o tym kraju dotkniętym epidemią, a także przedstawia ciekawe inicjatywy i rozwiązania jakie planuje wprowadzić włoski rząd. Ważne źródło informacji w początkowej fazie rozwoju zagrożenia.
  16. Łukasz Durajski (doktorekradzi.pl) – przekazuje dobrze podane, aktualne informacje na temat epidemii zweryfikowane przez lekarza, jak również obala mity w oparciu o badania i wiedzę medyczną.
  17. Dorota Chojnowska (alepieknyswiat.pl) – prowadzi kronikę kwarantanny, w której zapisuje swoje przemyślenia i pokazuje jak radzić sobie z lockdownem.

Plaforma influencerska ReachaBlogger.pl zrzesza ok. 6 tys. twórców, którzy łącznie mają ponad 77 mln followersów.

Źródło: Reach a Blogger

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Medale z kartofla.

avatar użytkownika
,

Powinny być ze złota? Ile karatów proponujesz?  

,

Jak karate, to co najmniej czarny pas.  

avatar użytkownika
,

Wówczas narzekałbyś że szmaciany.  

Najnowsze w tym dziale

WP rozpoczyna akcję „Dbaj, nie panikuj”
Redakcja Wirtualnej Polski rusza z akcją „Dbaj, nie panikuj”, w której przedstawia aktualne informacje nt. koronawirusa, przydatne infografiki oraz umożliwia zadawanie nurtujących pytań. Promują ją spoty z osobami, które przeszły Covid-19. Wszystkie treści konsultują eksperci medyczni.
AB Europe Virtual Programmatic Day w listopadzie
Przed nami największa konferencja programatyczna - Virtual Programmatic Day, organizowane przez IAB Europe.
Telewizja Polsat, dzięki transakcji z Grupą ZPR Media, została większościowym udziałowcem spółki Spektrum TV Sp. z o.o., nadawcy kanałów Fokus TV i Nowa TV. Dotychczas Telewizja Polsat posiadała poniżej 50% udziałów (49,48%).
Morizon.pl i Gratka.pl, czołowe serwisy ogłoszeniowe w Polsce, działające w strukturach Ringier Axel Springer Media wprowadzają wspólną ofertę dla pośredników nieruchomości. Dzięki uruchomieniu nowych usług ogłoszeniodawcy zyskają możliwość dotarcia nawet do 90 proc. aktywnych użytkowników polskiego internetu.
Ringier Axel Springer Polska została członkiem Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, która jest wiodącym głosem dla zagranicznych inwestorów w Polsce. Organizacja składa się z ponad 360 firm reprezentujących szeroką gamę sektorów, które zainwestowały w Polsce ponad 236 mld złotych i zatrudniają ponad 260 tysięcy pracowników. American Chamber of Commerce od 30 lat aktywnie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764