logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger.pl przyznał medale w akcji „Informuj odpowiedzialnie”

  PR 30.04.2020, przeczytano 1008 razy
ilustracjastrzałka

Platforma influencerska Reach a Blogger przyznała medale w akcji: „Informuj odpowiedzialnie”. Trafiły one m.in. do Anny i Roberta Lewandowskich (@annalewandowskahpba, @_rl9), którzy przekazali 1 mln euro na pomoc w walce z epidemią koronawirusa oraz Michała Sitnika (tabliczni.pl), który przedstawia ciekawe spojrzenie na wirusowe zagrożenie z punktu widzenia technologii oraz dostarcza informacje o rozwiązaniach software’owych i hardware’owych pomagających przeciwdziałaniu epidemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger.pl-przyznal-medale-w-akcji-_informuj-odpowiedzialnie_,386840,artykul.html

Celem zorganizowanej przez platformę influencerską ReachaBlogger.pl akcji „Informuj odpowiedzialnie” było uhonorowanie influencerów, którzy w czasie epidemii wykazują troskę o społeczeństwo i rozpowszechniają sprawdzone informacje, popularyzują właściwe zachowania i wspierają walkę z epidemią.

- Otrzymaliśmy setki zgłoszeń z kandydaturami. W gronie wyróżnionych znaleźli się tak różni twórcy jak Anna Lewandowska czy fizyk Tomasz Rożek. W sumie postanowiliśmy nagrodzić kilkunastu twórców, którzy naszym zdaniem w największym stopniu poświęcili swój czas i energię na rzecz dobra ogółu i wspierają nas w tych trudnych chwilach. Niektórzy z nich zaangażowali nawet własne niemałe środki finansowe w pomoc. Wszystkim im należą się brawa i podziękowania, nasze medale i dyplomy są tylko niejako ich fizyczną emanacją – podsumowuje Robert Sosnowski, CVO ReachaBlogger.pl.

W gronie twórców wybranych przez kapitułę akcji spośród setek zgłoszeń znaleźli się:

  1. Anna i Robert Lewandowscy (@annalewandowskahpba @_rl9) – małżeństwo przekazało 1 mln euro na pomoc w walce z epidemią koronawirusa.
  2. Jessica Mercedes Kirschner (@jemerced) – jej marka odzieżowa VECLAIM przekazała 2000 maseczek ochronnych personelowi medycznemu najbardziej potrzebujących placówek w Polsce.
  3. Natalia Maczek (@natalia_maczek) – jej marka odzieżowa M I S B H V uszyła 5000 maseczek, które zostały przekazane krakowskim szpitalom, a środki zebrane w efekcie sprzedaży drugiej części maseczek trafiły do WHO.
  4. Agnieszka Trolese (@tasteandtravel_pl) – regularnie przekazuje najnowsze informacje dotyczące epidemii i pokazuje jak funkcjonować podczas restrykcyjnej kwarantanny. Wraz z rodziną zamieszkuje jedno z włoskich miasteczek nieopodal Wenecji. W początkowej fazie epidemii było to szczególnie cenne źródło informacji.
  5. Anna Skura (@whatannawears) – dzięki swojej akcji #wspieramwkryzysie pomogła wielu małym przedsiębiorcom. Choć sama ma obawy co do obecnej sytuacji, stara się być dobrej myśli i podnosi na duchu swoich odbiorców.
  6. Tomasz Rożek (YT – Nauka. To Lubię) – jest fizykiem i w swoich filmach przekazuje poparte naukowo, jasne i rzetelne informacje związane z epidemią oraz obala wiele mitów na temat koronawirusa.
  7. Agnieszka Wojciechowska (YT – Okiem Chemika) – pasjonuje się farmacją oraz chemią. W swoich filmach daje praktyczne porady pomagające podnieść poziom bezpieczeństwa w trakcie epidemii.
  8. Karol Gązwa (@blowek) – jako pierwszy i dotychczas jedyny YouTuber przeprowadził dotyczący epidemii wywiad z premierem Morawieckim, dzięki czemu już na samym początku rozwoju zagrożenia udało się uzyskać odpowiedzi na wiele kwestii, które trapiły młodych, zaskoczonych wirusem Polaków i pokazać im powagę sytuacji.
  9. Anna Cykowska (@medicine.italy) – studentka medycyny, która dba o przepływ rzetelnych faktów w sieci na temat obecnej sytuacji i stara się trafiać z przekazem do celebrytów, którzy karmią swoich followersów fałszywymi informacjami o epidemii.
  10. Kasia Woźniak (@mama.i.stetoskop) – jest mamą, lekarką oraz prowadzi na You Tube kanał, w którym udziela odpowiedzi na wiele pytań związanych z epidemią, w oparciu o rzetelną wiedzę medyczną.
  11. Michał Domaszewski (@michal_domaszewski) – lekarz rodzinny i YouTuber, obalający mity na temat wirusa, a przy tym starający się rozweselić swoich odbiorców codzienną dawką humoru.
  12. Łukasz Bok (@lukaszbok_kiks) – codziennie serwuje porcję świeżych i sprawdzonych informacji z Polski oraz ze świata, jak również regularnie informuje na temat nowych decyzji rządu, liczby zakażonych oraz wyzdrowiałych oraz o wielu innych zmianach jakie zachodzą w związku z panującą epidemią.
  13. Agnieszka Ptaszyńska (zaleznawpodrozy.pl) – jest ogromną wielbicielką Włoch, które zna jak własną kieszeń. W przejmujący sposób relacjonuje na blogu przebieg epidemii w poszczególnych regionach kraju. Szczególnie w początkowej fazie rozwoju epidemii te relacje były pomocne. Pokazywały narastające zagrożenie.
  14. Michał Sitnik (tabliczni.pl) – przedstawia ciekawe spojrzenie na wirusowe zagrożenie z punktu widzenia technologii jak również podaje informacje o rozwiązaniach software’owych i hardware’owych pomagających przeciwdziałaniu epidemii.
  15. Łukasz Ropczyński (@kierunekwlochy) – miłośnik Włoch, który codziennie dostarcza swoim odbiorcom najświeższe informacje o tym kraju dotkniętym epidemią, a także przedstawia ciekawe inicjatywy i rozwiązania jakie planuje wprowadzić włoski rząd. Ważne źródło informacji w początkowej fazie rozwoju zagrożenia.
  16. Łukasz Durajski (doktorekradzi.pl) – przekazuje dobrze podane, aktualne informacje na temat epidemii zweryfikowane przez lekarza, jak również obala mity w oparciu o badania i wiedzę medyczną.
  17. Dorota Chojnowska (alepieknyswiat.pl) – prowadzi kronikę kwarantanny, w której zapisuje swoje przemyślenia i pokazuje jak radzić sobie z lockdownem.

Plaforma influencerska ReachaBlogger.pl zrzesza ok. 6 tys. twórców, którzy łącznie mają ponad 77 mln followersów.

Źródło: Reach a Blogger

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Medale z kartofla.

avatar użytkownika
,

Powinny być ze złota? Ile karatów proponujesz?  

,

Jak karate, to co najmniej czarny pas.  

avatar użytkownika
,

Wówczas narzekałbyś że szmaciany.  

Najnowsze w tym dziale

Radia słucha codziennie ponad 20 mln Polaków – podsumowanie słuchalności w 2021 roku
W 2021 roku utrzymał się bardzo wysoki zasięg dzienny radia, które pozostaje jednym z najpopularniejszych wśród Polaków mediów. Codziennie gromadzi ponad 20 milionów słuchaczy, każdego tygodnia jest to już 26,6 mln osób.
Cyfrowy gigant dołącza do Aleph Group jako udziałowiec i wesprze rozwój nowej platformy edukacyjnej tego koncernu. Dzięki temu ruchowi firma Httpool, która jest częścią Aleph Group, wzmacnia swoje strategiczne partnerstwo z Twitterem.
Nowy prezes i zmiany w 4fun Media
Grupa kapitałowa 4fun media, której głównym aktywem jest działająca w rosnącym w dwucyfrowym tempie segmencie Digital-out-of- Home (DOOH) spółka Screen Network, wyznacza nowe kierunki rozwoju i planuje zmianę nazwy. Na funkcję prezesa 4fun Media został powołany dotychczasowy Przewodniczący Rady Nadzorczej 4fun Media S.A., Wojciech Bieńkowski. Zarząd zwołał...
AMS wygrywa przetarg na obsługę wiat przystankowych w Tychach
W wiatach przystankowych kolejnego śląskiego miasta pojawią się citylighty AMS. To efekt wygranego przetargu.
Gazeta.pl od dawna wyznacza trendy w rozwoju form wideo na polskim rynku online. Od 18 stycznia 2022 r. na stronie głównej portalu oraz w serwisie Kobieta.Gazeta.pl prezentowany będzie nowy program „GwiazDom”, w którym znane osoby zaproszą widzów do swoich domów. Program poprowadzi dziennikarka Kobieta.Gazeta.pl Agnieszka Matracka.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764