logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger.pl przyznał medale w akcji „Informuj odpowiedzialnie”

  PR 30.04.2020, przeczytano 1718 razy
ilustracjastrzałka

Platforma influencerska Reach a Blogger przyznała medale w akcji: „Informuj odpowiedzialnie”. Trafiły one m.in. do Anny i Roberta Lewandowskich (@annalewandowskahpba, @_rl9), którzy przekazali 1 mln euro na pomoc w walce z epidemią koronawirusa oraz Michała Sitnika (tabliczni.pl), który przedstawia ciekawe spojrzenie na wirusowe zagrożenie z punktu widzenia technologii oraz dostarcza informacje o rozwiązaniach software’owych i hardware’owych pomagających przeciwdziałaniu epidemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger.pl-przyznal-medale-w-akcji-_informuj-odpowiedzialnie_,386840,artykul.html

Celem zorganizowanej przez platformę influencerską ReachaBlogger.pl akcji „Informuj odpowiedzialnie” było uhonorowanie influencerów, którzy w czasie epidemii wykazują troskę o społeczeństwo i rozpowszechniają sprawdzone informacje, popularyzują właściwe zachowania i wspierają walkę z epidemią.

- Otrzymaliśmy setki zgłoszeń z kandydaturami. W gronie wyróżnionych znaleźli się tak różni twórcy jak Anna Lewandowska czy fizyk Tomasz Rożek. W sumie postanowiliśmy nagrodzić kilkunastu twórców, którzy naszym zdaniem w największym stopniu poświęcili swój czas i energię na rzecz dobra ogółu i wspierają nas w tych trudnych chwilach. Niektórzy z nich zaangażowali nawet własne niemałe środki finansowe w pomoc. Wszystkim im należą się brawa i podziękowania, nasze medale i dyplomy są tylko niejako ich fizyczną emanacją – podsumowuje Robert Sosnowski, CVO ReachaBlogger.pl.

W gronie twórców wybranych przez kapitułę akcji spośród setek zgłoszeń znaleźli się:

  1. Anna i Robert Lewandowscy (@annalewandowskahpba @_rl9) – małżeństwo przekazało 1 mln euro na pomoc w walce z epidemią koronawirusa.
  2. Jessica Mercedes Kirschner (@jemerced) – jej marka odzieżowa VECLAIM przekazała 2000 maseczek ochronnych personelowi medycznemu najbardziej potrzebujących placówek w Polsce.
  3. Natalia Maczek (@natalia_maczek) – jej marka odzieżowa M I S B H V uszyła 5000 maseczek, które zostały przekazane krakowskim szpitalom, a środki zebrane w efekcie sprzedaży drugiej części maseczek trafiły do WHO.
  4. Agnieszka Trolese (@tasteandtravel_pl) – regularnie przekazuje najnowsze informacje dotyczące epidemii i pokazuje jak funkcjonować podczas restrykcyjnej kwarantanny. Wraz z rodziną zamieszkuje jedno z włoskich miasteczek nieopodal Wenecji. W początkowej fazie epidemii było to szczególnie cenne źródło informacji.
  5. Anna Skura (@whatannawears) – dzięki swojej akcji #wspieramwkryzysie pomogła wielu małym przedsiębiorcom. Choć sama ma obawy co do obecnej sytuacji, stara się być dobrej myśli i podnosi na duchu swoich odbiorców.
  6. Tomasz Rożek (YT – Nauka. To Lubię) – jest fizykiem i w swoich filmach przekazuje poparte naukowo, jasne i rzetelne informacje związane z epidemią oraz obala wiele mitów na temat koronawirusa.
  7. Agnieszka Wojciechowska (YT – Okiem Chemika) – pasjonuje się farmacją oraz chemią. W swoich filmach daje praktyczne porady pomagające podnieść poziom bezpieczeństwa w trakcie epidemii.
  8. Karol Gązwa (@blowek) – jako pierwszy i dotychczas jedyny YouTuber przeprowadził dotyczący epidemii wywiad z premierem Morawieckim, dzięki czemu już na samym początku rozwoju zagrożenia udało się uzyskać odpowiedzi na wiele kwestii, które trapiły młodych, zaskoczonych wirusem Polaków i pokazać im powagę sytuacji.
  9. Anna Cykowska (@medicine.italy) – studentka medycyny, która dba o przepływ rzetelnych faktów w sieci na temat obecnej sytuacji i stara się trafiać z przekazem do celebrytów, którzy karmią swoich followersów fałszywymi informacjami o epidemii.
  10. Kasia Woźniak (@mama.i.stetoskop) – jest mamą, lekarką oraz prowadzi na You Tube kanał, w którym udziela odpowiedzi na wiele pytań związanych z epidemią, w oparciu o rzetelną wiedzę medyczną.
  11. Michał Domaszewski (@michal_domaszewski) – lekarz rodzinny i YouTuber, obalający mity na temat wirusa, a przy tym starający się rozweselić swoich odbiorców codzienną dawką humoru.
  12. Łukasz Bok (@lukaszbok_kiks) – codziennie serwuje porcję świeżych i sprawdzonych informacji z Polski oraz ze świata, jak również regularnie informuje na temat nowych decyzji rządu, liczby zakażonych oraz wyzdrowiałych oraz o wielu innych zmianach jakie zachodzą w związku z panującą epidemią.
  13. Agnieszka Ptaszyńska (zaleznawpodrozy.pl) – jest ogromną wielbicielką Włoch, które zna jak własną kieszeń. W przejmujący sposób relacjonuje na blogu przebieg epidemii w poszczególnych regionach kraju. Szczególnie w początkowej fazie rozwoju epidemii te relacje były pomocne. Pokazywały narastające zagrożenie.
  14. Michał Sitnik (tabliczni.pl) – przedstawia ciekawe spojrzenie na wirusowe zagrożenie z punktu widzenia technologii jak również podaje informacje o rozwiązaniach software’owych i hardware’owych pomagających przeciwdziałaniu epidemii.
  15. Łukasz Ropczyński (@kierunekwlochy) – miłośnik Włoch, który codziennie dostarcza swoim odbiorcom najświeższe informacje o tym kraju dotkniętym epidemią, a także przedstawia ciekawe inicjatywy i rozwiązania jakie planuje wprowadzić włoski rząd. Ważne źródło informacji w początkowej fazie rozwoju zagrożenia.
  16. Łukasz Durajski (doktorekradzi.pl) – przekazuje dobrze podane, aktualne informacje na temat epidemii zweryfikowane przez lekarza, jak również obala mity w oparciu o badania i wiedzę medyczną.
  17. Dorota Chojnowska (alepieknyswiat.pl) – prowadzi kronikę kwarantanny, w której zapisuje swoje przemyślenia i pokazuje jak radzić sobie z lockdownem.

Plaforma influencerska ReachaBlogger.pl zrzesza ok. 6 tys. twórców, którzy łącznie mają ponad 77 mln followersów.

Źródło: Reach a Blogger

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery stawia na kanały nowej generacji
Przełomowy ruch TVN Warner Bros. Discovery – uruchomienie kanałów nowej generacji – okazał się strzałem w 10. oraz odpowiedzią na potrzeby zarówno użytkowników, jak i reklamodawców. Polski oddział koncernu nie zatrzymuje się i regularnie powiększa swoją ofertę o kolejne. Najnowszy – TVN Pora na show zadebiutuje na rynku już w sobotę...
Hotel Paradise 8: ponad pół miliona widzów finału w TVN7
Ósma edycja Hotelu Paradise dobiegła końca. Finałowy odcinek, wyemitowany we wtorek 14 maja, zgromadził przed telewizorami aż 503 tys. widzów! Reality show zapewnił tym samym stacji pozycję wicelidera pod względem oglądalności w grupie komercyjnej 16-49. Udział w rynku wśród widzów w wieku 20-54 wyniósł 7,8%.
Od 9 maja w środy o godzinie 10:00 i w czwartki o 22:00 zapraszamy Patronów i Słuchaczy do szczególnego przysłuchiwania się audycji „Próbny lot”, w której będziemy „próbować” nowych kandydatów. Zainteresowani, którzy sprawdzą się w roli „lotników” dołączą do redakcji muzycznej Radia Nowy...
Wystartowało RMF Maxx Tomaszów Mazowiecki
W poniedziałek 13 maja zaczęło emisję nowe radio lokalne – RMF MAXX Tomaszów Mazowiecki. Rozgłośnia nadaje na częstotliwości 88,4 FM i słychać ją w mieście oraz okolicach.
Dorota Kruk szefową komunikacji i PR spółki Wyborcza
Z początkiem maja Dorota Kruk została szefową nowo utworzonego obszaru komunikacji i PR spółki Wyborcza. Będzie odpowiadać za zbudowanie strategii komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, relacje z mediami oraz działania public relations związane z działalnością spółki Wyborcza, w tym “Gazety Wyborczej”. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764