logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger.pl przyznał medale w akcji „Informuj odpowiedzialnie”

  PR 30.04.2020, przeczytano 404 razy
ilustracjastrzałka

Platforma influencerska Reach a Blogger przyznała medale w akcji: „Informuj odpowiedzialnie”. Trafiły one m.in. do Anny i Roberta Lewandowskich (@annalewandowskahpba, @_rl9), którzy przekazali 1 mln euro na pomoc w walce z epidemią koronawirusa oraz Michała Sitnika (tabliczni.pl), który przedstawia ciekawe spojrzenie na wirusowe zagrożenie z punktu widzenia technologii oraz dostarcza informacje o rozwiązaniach software’owych i hardware’owych pomagających przeciwdziałaniu epidemii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger.pl-przyznal-medale-w-akcji-_informuj-odpowiedzialnie_,386840,artykul.html

Celem zorganizowanej przez platformę influencerską ReachaBlogger.pl akcji „Informuj odpowiedzialnie” było uhonorowanie influencerów, którzy w czasie epidemii wykazują troskę o społeczeństwo i rozpowszechniają sprawdzone informacje, popularyzują właściwe zachowania i wspierają walkę z epidemią.

- Otrzymaliśmy setki zgłoszeń z kandydaturami. W gronie wyróżnionych znaleźli się tak różni twórcy jak Anna Lewandowska czy fizyk Tomasz Rożek. W sumie postanowiliśmy nagrodzić kilkunastu twórców, którzy naszym zdaniem w największym stopniu poświęcili swój czas i energię na rzecz dobra ogółu i wspierają nas w tych trudnych chwilach. Niektórzy z nich zaangażowali nawet własne niemałe środki finansowe w pomoc. Wszystkim im należą się brawa i podziękowania, nasze medale i dyplomy są tylko niejako ich fizyczną emanacją – podsumowuje Robert Sosnowski, CVO ReachaBlogger.pl.

W gronie twórców wybranych przez kapitułę akcji spośród setek zgłoszeń znaleźli się:

  1. Anna i Robert Lewandowscy (@annalewandowskahpba @_rl9) – małżeństwo przekazało 1 mln euro na pomoc w walce z epidemią koronawirusa.
  2. Jessica Mercedes Kirschner (@jemerced) – jej marka odzieżowa VECLAIM przekazała 2000 maseczek ochronnych personelowi medycznemu najbardziej potrzebujących placówek w Polsce.
  3. Natalia Maczek (@natalia_maczek) – jej marka odzieżowa M I S B H V uszyła 5000 maseczek, które zostały przekazane krakowskim szpitalom, a środki zebrane w efekcie sprzedaży drugiej części maseczek trafiły do WHO.
  4. Agnieszka Trolese (@tasteandtravel_pl) – regularnie przekazuje najnowsze informacje dotyczące epidemii i pokazuje jak funkcjonować podczas restrykcyjnej kwarantanny. Wraz z rodziną zamieszkuje jedno z włoskich miasteczek nieopodal Wenecji. W początkowej fazie epidemii było to szczególnie cenne źródło informacji.
  5. Anna Skura (@whatannawears) – dzięki swojej akcji #wspieramwkryzysie pomogła wielu małym przedsiębiorcom. Choć sama ma obawy co do obecnej sytuacji, stara się być dobrej myśli i podnosi na duchu swoich odbiorców.
  6. Tomasz Rożek (YT – Nauka. To Lubię) – jest fizykiem i w swoich filmach przekazuje poparte naukowo, jasne i rzetelne informacje związane z epidemią oraz obala wiele mitów na temat koronawirusa.
  7. Agnieszka Wojciechowska (YT – Okiem Chemika) – pasjonuje się farmacją oraz chemią. W swoich filmach daje praktyczne porady pomagające podnieść poziom bezpieczeństwa w trakcie epidemii.
  8. Karol Gązwa (@blowek) – jako pierwszy i dotychczas jedyny YouTuber przeprowadził dotyczący epidemii wywiad z premierem Morawieckim, dzięki czemu już na samym początku rozwoju zagrożenia udało się uzyskać odpowiedzi na wiele kwestii, które trapiły młodych, zaskoczonych wirusem Polaków i pokazać im powagę sytuacji.
  9. Anna Cykowska (@medicine.italy) – studentka medycyny, która dba o przepływ rzetelnych faktów w sieci na temat obecnej sytuacji i stara się trafiać z przekazem do celebrytów, którzy karmią swoich followersów fałszywymi informacjami o epidemii.
  10. Kasia Woźniak (@mama.i.stetoskop) – jest mamą, lekarką oraz prowadzi na You Tube kanał, w którym udziela odpowiedzi na wiele pytań związanych z epidemią, w oparciu o rzetelną wiedzę medyczną.
  11. Michał Domaszewski (@michal_domaszewski) – lekarz rodzinny i YouTuber, obalający mity na temat wirusa, a przy tym starający się rozweselić swoich odbiorców codzienną dawką humoru.
  12. Łukasz Bok (@lukaszbok_kiks) – codziennie serwuje porcję świeżych i sprawdzonych informacji z Polski oraz ze świata, jak również regularnie informuje na temat nowych decyzji rządu, liczby zakażonych oraz wyzdrowiałych oraz o wielu innych zmianach jakie zachodzą w związku z panującą epidemią.
  13. Agnieszka Ptaszyńska (zaleznawpodrozy.pl) – jest ogromną wielbicielką Włoch, które zna jak własną kieszeń. W przejmujący sposób relacjonuje na blogu przebieg epidemii w poszczególnych regionach kraju. Szczególnie w początkowej fazie rozwoju epidemii te relacje były pomocne. Pokazywały narastające zagrożenie.
  14. Michał Sitnik (tabliczni.pl) – przedstawia ciekawe spojrzenie na wirusowe zagrożenie z punktu widzenia technologii jak również podaje informacje o rozwiązaniach software’owych i hardware’owych pomagających przeciwdziałaniu epidemii.
  15. Łukasz Ropczyński (@kierunekwlochy) – miłośnik Włoch, który codziennie dostarcza swoim odbiorcom najświeższe informacje o tym kraju dotkniętym epidemią, a także przedstawia ciekawe inicjatywy i rozwiązania jakie planuje wprowadzić włoski rząd. Ważne źródło informacji w początkowej fazie rozwoju zagrożenia.
  16. Łukasz Durajski (doktorekradzi.pl) – przekazuje dobrze podane, aktualne informacje na temat epidemii zweryfikowane przez lekarza, jak również obala mity w oparciu o badania i wiedzę medyczną.
  17. Dorota Chojnowska (alepieknyswiat.pl) – prowadzi kronikę kwarantanny, w której zapisuje swoje przemyślenia i pokazuje jak radzić sobie z lockdownem.

Plaforma influencerska ReachaBlogger.pl zrzesza ok. 6 tys. twórców, którzy łącznie mają ponad 77 mln followersów.

Źródło: Reach a Blogger

www.reachablogger.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Medale z kartofla.

avatar użytkownika
,

Powinny być ze złota? Ile karatów proponujesz?  

,

Jak karate, to co najmniej czarny pas.  

avatar użytkownika
,

Wówczas narzekałbyś że szmaciany.  

Najnowsze w tym dziale

Media społecznościowe: I’m Keen
Google wydaje się nie przestawać w próbach stworzenia platformy społecznościowej, którą pokochają miliony. Ta najnowsza – o nazwie KEEN – mi osobiście wydaje się najciekawszą z propozycji giganta.  
Rekordowe zainteresowanie Radiem Nowy Świat w Open FM
Poranny program Wojciecha Manna w Radiu Nowy Świat na platformie Open FM i w usłudze WP Pilot trafił łącznie do prawie 100 tysięcy słuchaczy. Według wstępnych szacunków to najlepszy wynik pojedynczej stacji w historii Open FM. W szczytowym momencie ponad 40% wszystkich korzystających w piątkowy poranek z tej usługi miało włączone Radio Nowy Świat.
12 lipca od godz. 7:00 w serwie Wyborcza.pl rozpocznie się całodobowy dyżur wyborczy, gdzie godzina po godzinie zespół „Gazety Wyborczej” będzie zdawać relację z najważniejszych wydarzeń drugiej tury wyborów prezydenckich. Redakcja przez cały dzień będzie przekazywać informacje o sondażowych, cząstkowych i ostatecznych wynikach wyborów,...
Autorem komentarza jest Maciej Kaczorek, Senior Sales Manager w Infobip
Decyzja Apple dotycząca zmian w obszarze bezpieczeństwa użytkowników w najnowszej wersji systemu operacyjnego iOS 14 wywołała zaniepokojenie ekspertów europejskiej branży internetowej. Szesnaście organizacji marketingowych, w tym IAB Europe i IAB Tech Lab, zdecydowało się wystosować list do Tima Cooka - CEO Apple, w którym apelują o przestrzeganie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764