logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reachablogger.pl ułatwi reklamodawcom wynajęcie blogera

  PR 30.03.2016, przeczytano 1452 razy
ilustracjastrzałka
Jedna z kreacji wykorzystywanych w kampanii promującej serwis.

Serwis, który nazywał się wcześniej ReachBlogger, zmienia nazwę na REACHaBLOGGER.pl, platforma została też rozbudowana i zyskała nowe funkcje. Po roku działalności ma już prawie 2 000 blogów i w tym czasie pozyskała 900 klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reachablogger.pl-ulatwi-reklamodawcom-wynajecie-blogera,27985,artykul.html

REACHaBLOGGER.pl to platforma, która ma na celu ułatwianie współpracy na linii reklamodawcy – blogerzy. Reklamodawcy (marketerzy, agencje, domy mediowe, firmy e-commerce) mogą na niej znaleźć blogerów i vlogerów, którzy wesprą ich konkretnie ukierunkowane działania promocyjne.  Z drugiej strony blogerzy mogą przeglądać aktualne oferty reklamodawców i reagować na nie. Podstawowe produkty to: wpis inspirowany i test produktu lub usługi. REACHaBLOGGER.pl jest platformą peer-to-peer i umożliwia bezpośrednie zakupy u blogerów. To marketplace, na którym codziennie spotyka się kilkaset osób z branży i realizowanych jest kilkanaście transakcji. Jest jedyną tego rodzaju platformą sprzedażową na polskim rynku dedykowaną blogmarketingowi.

- Blogerzy coraz częściej i chętniej nawiązują współpracę z firmami, umiejętnie wykorzystując swoje miejsce jakie udało im się zająć w krajobrazie mediowym. Blogi mają określony zasięg i grupę docelową, blogerzy są wpływowi, a ich publikacje cieszą się przeważnie dużym zainteresowaniem w ramach konkretnej grupy docelowej. Autorzy blogów są też przeważnie bardzo elastyczni w kwestiach współpracy z reklamodawcami. Co więcej, blogerzy są przecież zwykle twórcami i tworzywem – dzięki temu w kampaniach można wykorzystać zarówno ich blogi jak i ich samych  – mówi Maciek Koński, Project Manager REACHaBLOGGER.

Klientami platformy REACHaBLOGGER.pl są agencje digital, domy mediowe i marketerzy, jak również agencje PR, agencje SEO i firmy z branży e-commerce. W gronie klientów pozyskanych w 2015 r. i na początku 2016 r. znaleźli się m.in. Agora, Money.pl, Lemon Sky JWT, Idea Bank, K2, Rankomat.pl, Bluerank, Super Prezenty, Raiffeisen Bank.

- Dla mnie najbardziej pasjonującym elementem projektu jest to, że możemy łączyć w sprytny sposób blogerów i reklamodawców. Digitalizujemy skomplikowany proces ułatwiając wszystkim zainteresowanym życie  – mówi Michał Bocheński, Technology Manager REACHaBLOGGER.

W ramach relaunchu serwis przygotował kampanię internetową, wykorzystującą przede wszystkim kanały takie jak Facebook, Google Display Network, Instagram, z naciskiem na narzędzia performance’owe i remarketing oraz SEM. Kampanii bannerowej towarzyszą kampanie mailingowe.

Źródło: REACHaBLOGGER.pl

www.REACHaBLOGGER.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764