logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reakcja!, czyli OKK! design po raz 14.

  PR 17.09.2018, przeczytano 577 razy
ilustracja

Za nami 14. edycja OKK! design, cyklu spotkań zrzeszających architektów, projektantów, dziennikarzy oraz najlepsze marki wnętrzarskie. Tym razem, tematem przewodnim była reAKCJA - na sytuację w branży, trendy i tendencje. Tradycyjnie, wydarzenie zgromadziło wielu pasjonatów dobrego wzornictwa, aranżacji, architektury i technologii.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reakcja%21%2C-czyli-okk%21-design-po-raz-14.,37917,artykul.html

Tematem przewodnim minionej edycji OKK! design była reakcja - na otoczenie, sytuację w branży oraz trendy. Wydarzenie poprowadziła pomysłodawczyni cyklu, właścicielka agencji OKK! PR - Olga Kisiel Konopka.

Spotkanie otworzyły wystąpienia Gości Specjalnych. Jako pierwsza głos zabrała Agnieszka Gołębiewska, reprezentująca firmę Anwis, która przedstawiła najnowsze tendencje w dekoracji okien. Kolejna prezentacja dotyczyła przenikania się dobrego wzornictwa i ekologii, w ten temat wprowadził wszystkich Jacek Kula z firmy Barlinek. Dzięki Kamilowi Maślance z BoConcept Warszawa, przenieśliśmy się natomiast do świata duńskiego designu.

Podobnie jak podczas 13. edycji, uczestnicy mieli okazję wysłuchać inspirujących dyskusji. Tym razem, odbyły się aż trzy panele tematyczne, które poprowadziła redaktor naczelna magazynu “Czas na Wnętrze”, Anna Grużewska.

W pierwszym panelu reAKCJA WNĘTRZA, udział wzięli Agnieszka Kuratczyk z Tarnowski Division, Iza Gemzała, założycielka bloga i pracowni Prosty Plan oraz Grzegorz Goworek ze Studio. O.

Na zaproszenie marki Everspace, sposoby na idealne biuro zaprezentował Marcin Kuder z firmy Profim. O tym, jak nowoczesne oświetlenie wpływa na identyfikację wizualnej budynku opowiedzieli Radosław Zacheja i Jan Grzesik z Bright Lights. Z kolei Marta Siczek z firmy ArcInteriors doradziła, jak sprawić, by technologia w projekcie była elegancka i kusząca. Na OKK! design zagościł również twórca nowej identyfikacji wizualnej wydarzenia: Marcel Marczuk - założyciel SPACE MONKEYS, który przedstawił rolę reakcji w komunikacji. Tę część spotkania poprowadziła założycielka bloga i pracowni Prosty Plan - Izabela Gemzała.

Następnie nadszedł czas na oczekiwany przez wszystkich panel reAKCJA PRZESTRZEŃ PUBLICZNA, w którym uczestniczyli  Magdalena Federowicz-Boule z Tremend, Radosław Zacheja - Prezes Zarządu firmy Bright Lights, Bogusz Parzyszek, założyciel Workplace Solutions oraz Piotr Gierałtowski z pracowni Gierałtowski & Partnerzy - Extract Design. Rozmowa skupiała się na tym, jak wyróżnić się na mapie miasta oraz wykorzystać w projekcie nowe technologie, takie jak fasada medialna czy iluminacja świetlna. Eksperci przyjrzeli się też obecnej sytuację na rynku. Dyskusja wzbudziła ogromne zainteresowanie.

Na OKK! design nie mogło zabraknąć także najbardziej znanego polskiego trendwatchera - Michała Mazura, założyciela bloga Trendnomad. Zbadał on reakcję widowni na zmiany w świecie nowych technologii.

Część merytoryczną zamknął panel reAKCJA DESIGN, w którym swoimi przemyśleniami podzielili się Jadwiga Husarska, założycielka Husarska Design Studio, Anna Siedlecka i Radek Achramowicz z Puff-Buff, duet projektantów KABO&PYDO - Katarzyna Borkowska i Tomasz Pydo oraz Łukasz Bujanowski, reprezentujący firmę Avant.

Kolejna edycja OKK! design już w marcu.

Źródło: OKK!

okkdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764