logo
GIEŁDA
Polska reklama i poligrafiaGIEŁDA

Tuchola, w. kujawsko-pomorskie: Realizacja systemu kamieni identyfikujących miejsca atrakcyjne turystycznie

21.02.2013
Oferta ważna do:27.02.2013 godz. 11:00
Odsłon: 464

Numer ogłoszenia: 71238 - 2013; data zamieszczenia: 19.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tucholski , Ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 5590700, faks 52 5590701.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bippowiat.tuchola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja systemu kamieni identyfikujących miejsca atrakcyjne turystycznie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca w szczególności na: 1) przygotowaniu dokumentacji obejmującej: - opracowanie druku formularza zgłoszeniowego, - realizację kampanii informacyjnej na terenie Powiatu Tucholskiego oraz Gmin Brusy i Czersk, - zebranie i weryfikację zgłoszeń, - opracowanie zebranego materiału, wygenerowaniu kodów QR, 2) realizacji systemu kamieni identyfikujących miejsca atrakcyjne turystycznie poprzez: - umieszczenie w terenie 150 kamieni dwóch typów: typ I o wysokości min. 60 cm z jedną płaszczyzną oraz typ II o wysokości min. 80 cm z dwiema płaszczyznami, w punktach zlokalizowanych na terenie Powiatu Tucholskiego, Gminy Brusy i Gminy Czersk, wyłonionych w rezultacie działań podjętych w pierwszym etapie zlecenia, zaakceptowanych przez Zamawiającego, - przycięcie kamieni, - wygrawerowanie krótkiej informacji i kodu QR na każdym kamieniu; 3) udokumentowaniu stworzonego systemu poprzez: - przygotowanie dokumentacji fotograficznej, - wprowadzenie danych do systemów internetowych, - skład i druk informatora w nakładzie 50 szt. 2. Zamówienie dotyczy projektu pn. Borowiackie szlaki - kompleksowa redukcja presji turystycznej w Rezerwacie Biosfery Bory Tucholskie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.1 priorytetu V Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Umowa POIS.05.01.00-311/10-00), dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (Umowa nr 32/2012/Wn-02/OP-PO-PS/D). 3. Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV: 79341000-6 usługi reklamowe 45262511-6 cięcie kamienia 51240000-6 usługi instalowania urządzeń nawigacyjnych 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące etapy i zadania: 1) Etap I Pozyskanie lokalizacji obejmujący: Zadanie 1 Przygotowanie formularzy, Zadanie 2 Kampania promująca akcję, Zadanie 3 Zebranie lokalizacji, Zadanie 4 Wybór i opracowanie danych; 2) Etap II Realizacja systemu kamieni obejmujący: Zadanie 5 Zaplanowanie sposobu stabilizacji kamieni, Zadanie 6 Zaplanowanie lokalizacji kamieni, Zadanie 7 Realizacja systemu; 3) Etap III Dokumentacja systemu obejmujący: Zadanie 8 Wprowadzenie danych wszystkich kamieni do Internetu, Zadanie 9 Przygotowanie i druk ostatecznego zestawienia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik nr 6 do SIWZ. 6. Zamawiający nie gwarantuje całkowitej realizacji zadania w odniesieniu do liczby kamieni, o których mowa w ust. 1 pkt 2. Ilość kamieni w ramach przedmiotu zamówienia ustalona zostanie po zakończeniu realizacji pierwszego etapu zadania, i zależna będzie od ilości pozyskanych zgłoszeń oraz od ostatecznej decyzji Zamawiającego. 7. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bądź odstąpienia od podpisania umowy w przypadku nieotrzymania środków na realizację zadania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6, 45.26.25.11-6, 51.24.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100) najpóźniej na dzień 27.02.2013 r. do godz. 11:00 i obejmować okres związania z ofertą wynoszący 30 dni. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzający wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Starostwie Powiatowym w Tucholi, ul. Pocztowa 7, pokój nr 108. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego Bank Millennium SA Nr 06 1160 2202 0000 0000 6090 5250. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Natomiast kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy w sposób trwały związać z ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie oraz zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt 3.2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że posiada wiedzę i doświadczenie polegające na wykonaniu co najmniej 1 usługi o wartości co najmniej 10.000,00 złotych brutto o charakterze porównywalnym do przedmiotu zamówienia, wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Dla uznania, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w pkt. 3.5) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 3) dokument potwierdzający wniesienie lub wpłacenie wadium, 4) informacja o podwykonawcach zgodnie z Załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie - konsorcjum Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia. Pełnomocnictwo w oryginale należy dołączyć do oferty.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w postaci kolejnych aneksów, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy: 1) jeżeli konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązującym prawie, w szczególności, gdy zmiana prawa spowoduje zmianę stawki podatku od towarów i usług - w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie wyłącznie w zakresie odpowiadającym zmianie wysokości podatku VAT, 2) jeżeli zmiana umowy dotyczyć będzie zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku zaistnienia obiektywnych, nieprzewidzianych przeszkód uniemożliwiających planowe wykonywanie umowy, w szczególności zmiany harmonogramu realizacji projektu, 3) jeżeli część przedmiotu zamówienia realizowana będzie na terenie gmin Brusy lub/i Czersk oraz zawarte zostanie porozumienie między samorządami regulujące zakres i lokalizację prac realizowanych na danym terenie, termin realizacji oraz sposób i terminy rozliczenia, w takim przypadku ulegnie zmianie sposób rozliczenia z Wykonawcą, który nie będzie wpływał na termin i cenę przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bippowiat.tuchola.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tucholi, ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2013 godzina 11:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesantów Starostwa Powiatowego w Tucholi, ul. Pocztowa 7, 89-500 Tuchola.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy projektu pn. Borowiackie szlaki - kompleksowa redukcja presji turystycznej w Rezerwacie Biosfery Bory Tucholskie współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 5.1 priorytetu V Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 (Umowa POIS.05.01.00-311/10-00), dofinansowanego ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (Umowa nr 32/2012/Wn-02/OP-PO-PS/D)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Ogłoszenie pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/realizacja-systemu-kamieni-identyfikujacych-miejsca-atrakcyjne-turystycznie%2C-tuchola%2C-w.-kujawsko-pomorskie,45006,ogloszenie.html

http://www.bippowiat.tuchola.pl
Signs.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść ofert i ogłoszeń, nie jest stroną i nie pośredniczy w transakcjach prowadzonych za pośrednictwem Giełdy.

źródło ogłoszenia: Urząd Zamówień Publicznych

Ogłoszenia w dziale "Zamówienia publiczne" są subiektywnym wyborem redakcji Signs.pl, dokonywanym na podstawie analizy publikacji UZP. Wybieramy ogłoszenia, o których sądzimy, że mogą być dla naszych użytkowników interesujące. Nie możemy jednak gwarantować, że nie pominęliśmy czegoś istotnego. Całościowy przegląd ogłoszeń o zamówieniach, wraz z oryginałami ogłoszeń, informacjami o wynikach przetargów oraz bogatą bazą wiedzy znaleźć można w serwisie UZP: uzp.gov.pl. Signs.pl nie odpowiada za ewentualne błędy w zamieszczanych na naszych stronach kopiach ogłoszeń.

REKLAMA:
REKLAMA

Tuchola, w. kujawsko-pomorskie - więcej ofert

  • Tuchola, w. kujawsko-pomorskie: Dam pracę (0)

  • Tuchola, w. kujawsko-pomorskie: Szukam pracy (0)

  • Tuchola, w. kujawsko-pomorskie: Sprzedam (0)

  • Tuchola, w. kujawsko-pomorskie: Kupię (0)

  • Tuchola, w. kujawsko-pomorskie: Dam zlecenie (0)

  • Tuchola, w. kujawsko-pomorskie: Przyjmę zlecenie (0)

  • Tuchola, w. kujawsko-pomorskie: Różności (0)

  • Tuchola, w. kujawsko-pomorskie: Oferty Last minute (0)

  • Tuchola, w. kujawsko-pomorskie: Zamówienia publiczne (1)

 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764