logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Realme promuje flagowca GT 2 Pro

  PR 04.04.2022, przeczytano 430 razy
ilustracja

Marka realme w kwietniu kontunuuje komunikację i promocję swojego najmocnejszego flagowca – model GT 2 Pro. Media TV w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/realme-promuje-flagowca-gt-2-pro,395344,artykul.html

Najnowsze flagowe smartfony realme GT 2 oraz realme GT 2 Pro zostały zaprezentowane 28 lutego podczas targów MWC 2022 w Barcelonie. W kwietniu realme będzie promować swoje najnowsze flagowce w ramach szeroko zasięgowej kampanii produktowej. Będzie ona realizowana poprzez spoty 30” i 15”  w stacjach TVP1, TVP2, Polsat i TVN oraz ich kanałach tematycznych. W kampanii, która potrwa do końca miesiąca, wykorzystane będą także media digital oraz OOH. Markę na polskim rynku, w zakresie obsługi public relations, wspiera Havas PR Warsaw.

realme to producent smartfonów. W Polsce firma obecna jest od kwietnia 2020 roku, a już w drugim kwartale 2021 była w TOP 3 dostawców smartfonów w kraju.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764