logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Realme przedstawia kampanię real me after dark

  PR 12.05.2025, przeczytano 277 razy
ilustracja

Marka realme prowadzi właśnie kampanię „real me after dark”, w której zachęca użytkowników do pokazania ich prawdziwego ja – po zmroku. W jej ramach 16 influencerów pokazuje, jaki jest ich typ osobowości według kwestionariusza Myersa-Briggsa oraz to, jak smartfony z serii realme 14 Pro pozwalają im to uchwycić. Działania uzupełnia konkurs dla obserwujących profil realme Polska na Instagramie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/realme-przedstawia-kampanie-real-me-after-dark,408752,artykul.html

Kampania „real me after dark” promuje serię smartfonów realme 14 Pro i 14 Pro+, które dzięki potrójnemu fleszowi MagicGlow pozwalają dostosować moc i temperaturę światła, co daje spektakularne efekty niezależnie od sytuacji. Do działań marka zaangażowała 16 internetowych twórców, którzy zrobili test Myersa-Briggsa, czyli kwestionariusz opisujący postrzeganie i podejmowanie decyzji człowieka. Dzięki temu poznali oni jaki jest ich typ osobowości spośród 16 dostępnych, jak np. animator, działacz, artysta, dowódca czy mistrz relacji. Ich wynik został zaprezentowany w serii filmików, pokazującej również nocne możliwości aparatu oraz flesza w smartfonach realme. Łącznie filmy twórców wygenerowały już blisko 11 milionów wyświetleń, a liczba ta jeszcze rośnie.

Twórcy, którzy wzięli udział w kampanii, to m.in.: baoliin, witkowski, Anna Stoliar czy eliksirki.

W ramach działań marka realme zorganizowała też konkurs – real me after dark. Aby wziąć w nim udział użytkownicy Instagrama muszą wypełnić test osobowości na stronie: https://www.16personalities.com/pl/darmowy-test-osobowoscia, a następnie zrobić zdjęcie, które najlepiej odzwierciedla ich osobowość i odnosi się do motywu „real me after dark”. Efekty mają być opublikowane w formie Stories na Instagramie wraz z hasztagiem #realme14ProSeries16personalities oraz oznaczeniem profilu @realme.polska. Autorzy najbardziej kreatywnych fotografii będą mogli wygrać smartfon realme 14 Pro+ oraz słuchawki realme T110. 

Źródło: realme

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764