logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Realme z kampanią launchową na polskim rynku

  PR 09.03.2022, przeczytano 222 razy
ilustracjastrzałka

Z początkiem marca rozpoczęła się kampania brandingowa realme, launchująca markę na polskim rynku. Media TV w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja mediowa Havas Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/realme-z-kampania-launchowa-na-polskim-rynku,395030,artykul.html

realme to najszybciej rozwijający się producent smartfonów na świecie. W Polsce firma obecna jest od kwietnia 2020 roku, a już w drugim kwartale 2021 była w TOP 3 dostawców smartfonów w kraju. W wyniku wygranego przetargu, na początku roku, producent ten dołączył do grona klientów Havas Media. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie strategii komunikacji marki oraz zakup mediów.

Z początkiem marca wystartowała kampania TV launchująca i promująca obecność marki w Polsce. Jest ona realizowana poprzez emisję spotów wizerunkowych 30” i 15” w stacjach TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN i ich stacjach tematycznych. W kampanii, która potrwa do końca miesiąca, wykorzystane będą także media digital oraz OOH. Markę na polskim rynku, w zakresie obsługi public relations, wspiera Havas PR Warsaw.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764