logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebelia Media i Ipublicity połączyły siły w dobrej sprawie

  PR 12.10.2021, przeczytano 153 razy
ilustracjastrzałka

Dwie agencje PR wspólnie odpowiadają za akcję społeczną wspierającą budowanie świadomości o transplantologii dziecięcej. W jej ramach w przeddzień Europejskiego Dnia Donacji na ścianie Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu oficjalnie odsłonięto mural namalowany przez Wojciecha Brewkę. Pluszowy Miś tulący anatomiczne serce to odpowiedź jego twórcy na apel środowisk związanych z polską transplantacją, m.in. z profesorem Marianem Zembalą, dyrektorem naczelnym zabrzańskiej kliniki, o budowanie świadomości społeczeństwa na temat transplantologii i dzięki temu obniżenie ilości odmów i zastrzeżeń związanych z oddawaniem organów na przeszczepy. To część akcji społecznej, która wsparta przez Fundację BGK wystartowała w październiku, miesiącu transplantologii na całym świecie, i rozpoczyna ogólnopolską dyskusję na ten temat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebelia-media-i-ipublicity-polaczyly-sily-w-dobrej-sprawie,393330,artykul.html

Na co dzień lekarze spotykają się z niską świadomością społeczeństwa, w tym także personelu medycznego, który często nie wie, jak rozmawiać o donacji narządów do przeszczepów dziecięcych. Wychodząc naprzeciw potrzebom, Fundacja BGK im. J.K Steczkowskiego postanowiła zaangażować się nie tylko w budowę nowego skrzydła Śląskiego Centrum Chorób Serca, ale także w ogólnopolską akcję budującą świadomość problemu transplantacji u najmłodszych i zaprosiła do udziału w niej Wojciecha Brewkę.

- Ten mural to próba zwrócenia uwagi na trudny temat jakim jest transplantologia najmłodszych i odpowiedź na apel profesora Zembali. To również swoista próba oswojenia z bardzo trudną tematyką - mówi o swojej pracy Wojciech Brewka, artysta, który działania charytatywne ma wpisane w swoje DNA. - Pluszowy miś tuli anatomiczne serce - może właśnie w taki lekki i delikatny sposób będzie łatwiej o tym rozmawiać.

Mural na ścianie Śląskiego Centrum Chorób Serca w Zabrzu przedstawia misia trzymającego w objęciach naturalnie wyglądające serce. Do końca nie wiemy czy jest to przekazanie czy przyjęcie daru serca, które symbolizuje doRebelia Media i iPublicity połączyły siły w dobrej sprawienację narządów do przeszczepu. Jasne jest za to, że każdy darowany narząd, jest warty właśnie tego tulenia, bo może uratować czyjeś życie.

W zalewie popkultury bez wyrazu, artysta stworzył obraz, który wpisuje się w nurty street artu, niosąc ważny przekaz.

Źródło: iPublicity

www.ipublicity.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Ancymony z nową kampanią dla Rossmanna
Wystartowała kampania „Taki skład to rozumiem” marki enerBIO. Za realizację odpowiada Agencja Ancymony.
Twórca internetowy Andrzej Tucholski ambasadorem Gizmi.io
Psycholog biznesu i twórca internetowy Andrzej Tucholski, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, został ambasadorem Gizmi.io - pierwszej w Polsce platformy chat-commerce, która zmienia komunikatory internetowe w sklepy. Zapowiada też start pierwszego wspólnego projektu Gizmi Influencer Boot Camp.
Kool Things, zintegrowana agencja marketingowa specjalizująca się w grach wideo, przedłużyła i rozszerzyła umowy z kluczowymi klientami. Wśród nich są Bilibili, Jagex i Private Division. Nowe kontrakty obowiązują od października.
Czy polski e-commerce potknie się tuż przed żniwami?
Na październikowym posiedzeniu Rada Polityki Pieniężnej nieoczekiwanie podwyższyła referencyjną stopę procentową o 40 punktów bazowych – z 0,1 procent do 0,5 procent. Zła wiadomość dla e-handlu nadeszła na samym progu sezonu świątecznego. Firmy, które już zaciągnęły kredyty – czy to bankowe, czy pozabankowe – mogą spodziewać się stopniowego...
Brother rozbudowuje ofertę profesjonalnego druku etykiet dzięki współpracy z Teklynx
Brother rozpoczyna nowe partnerstwo z TEKLYNX, producentem oprogramowania do tworzenia kodów kreskowych. Współpraca obu firm sprawi, że zarówno produkcja, jak i druk etykiet będzie łatwiejszy niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki temu partnerstwu Brother wzmocni portfolio oznaczeń do druku i pomoże przedsiębiorstwom w efektywnym tworzeniu etykiet zgodnych ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764