logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebrand 100 Global Award 2012 dla agencji Fresh Brand Design

  PR 28.03.2012, przeczytano 836 razy

Należąca do Grupy Fresh agencja brandingowa zdobyła jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień na świecie przyznawane przez jury składające się ze specjalistów z 12 krajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebrand-100-global-award-2012-dla-agencji-fresh-brand-design,15101,artykul.html

W organizowanym od wielu lat konkursie wybierane są najlepsze na świecie projekty brandingowe, praktycznie ze wszystkich kontynentów. „Liczy się unikatowa strategia marki oraz oryginalny design. Ale konkurowaliśmy z najlepszymi agencjami na świecie, dlatego do końca nie byliśmy pewni sukcesu. To dla nas wyjątkowe wyróżnienie” – mówi Adam Michańków, Prezes Zarządu Fresh Brand Design. Wśród innych wyróżnionych warto wymienić takie marki jak: Dubai Airports, Scandia, Akzo Nobel, Procter&Gamble, czy Coca Cola Company.

Nagrodzony projekt został zrealizowany wspólnie, przez Fresh Brand Design oraz eFresh, dla sieci placówek medycznych Polmed. Celem działań była strategiczna zmiana wizerunku i komunikacji wizualnej, zarówno w obszarze off-line, jak i on-line. Powstały projekty „odświeżające” wnętrza centrów medycznych, materiały promocyjne i sprzedażowe. Zrealizowane zostały nowe serwisy www relacji inwestorskich oraz komunikacji z Pacjentem.

Źródło: Fresh Brand Design

www.grupafresh.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania Onetu „100 lat Polsko” zdobyła drugie miejsce w konkursie INMA Global Media Award 2019 w kategorii Best Public Relations or Community Service Campaign, organizowanym przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA. Zwycięzców ogłoszono 17 maja podczas INMA World Congress w Nowym Jorku.
Trwa Łódź Design Festival 2019 – konkurs make me! rozstrzygnięty
Podczas gali otwarcia 13. edycji Łódź Design Festival zostały wręczone nagrody o wartości 65 tysięcy złotych w konkursie make me! W tym roku otrzymali je Patrick Henry Nagel i Nils Körner za projekt „One Dollar Glasses” oraz Mateusz Mioduszewski za projekt „ASHka - ceramika z popiołu”.
Konkurs na logo Małopolskiego Centrum Nauki Cogiteon
Koniec z prostym niebieskim napisem „Cogiteon”. Do końca maja Małopolskie Centrum Nauki czeka na propozycje nowej identyfikacji wizualnej. Ma kojarzyć się z edukacją i człowiekiem, ma być czytelne i nowoczesne. Jak będzie wyglądać, przekonamy się już w połowie czerwca.
Konkurs Renault: Przyjmowanie zgłoszeń zakończone
Zakończył się czas przyjmowania zgłoszeń do konkursu „Renault Easy City. Design the Future” skierowanego do osób, które podobnie jak Renault chcą uczestniczyć w kreowaniu miast i transportu przyszłości. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie miejsca przesiadkowego z infrastrukturą dla autonomicznego, współdzielonego pojazdu Renault EZ-GO. Organizatorzy otrzymali 13 prac...
Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764