logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebrand 100 Global Award 2012 dla agencji Fresh Brand Design

  PR 28.03.2012, przeczytano 1080 razy

Należąca do Grupy Fresh agencja brandingowa zdobyła jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień na świecie przyznawane przez jury składające się ze specjalistów z 12 krajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebrand-100-global-award-2012-dla-agencji-fresh-brand-design,15101,artykul.html

W organizowanym od wielu lat konkursie wybierane są najlepsze na świecie projekty brandingowe, praktycznie ze wszystkich kontynentów. „Liczy się unikatowa strategia marki oraz oryginalny design. Ale konkurowaliśmy z najlepszymi agencjami na świecie, dlatego do końca nie byliśmy pewni sukcesu. To dla nas wyjątkowe wyróżnienie” – mówi Adam Michańków, Prezes Zarządu Fresh Brand Design. Wśród innych wyróżnionych warto wymienić takie marki jak: Dubai Airports, Scandia, Akzo Nobel, Procter&Gamble, czy Coca Cola Company.

Nagrodzony projekt został zrealizowany wspólnie, przez Fresh Brand Design oraz eFresh, dla sieci placówek medycznych Polmed. Celem działań była strategiczna zmiana wizerunku i komunikacji wizualnej, zarówno w obszarze off-line, jak i on-line. Powstały projekty „odświeżające” wnętrza centrów medycznych, materiały promocyjne i sprzedażowe. Zrealizowane zostały nowe serwisy www relacji inwestorskich oraz komunikacji z Pacjentem.

Źródło: Fresh Brand Design

www.grupafresh.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Animacja o historii „Sądu Ostatecznego” ponownie nagrodzona przez CA
Communication Arts, czasopismo dla osób zajmujących się profesjonalnie komunikacją wizualną, tym razem ogłosiło zwycięzców 61 edycji dorocznego konkursu poświęconego projektowaniu graficznemu. Animacja poświęcona historii „Sądu Ostatecznego” Hansa Memlinga, przygotowana przez TOFU Studio na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku trafiła do ścisłego grona tegorocznych...
PZU nagrodzone za kampanię „Praktyczna wiedza ma sens”
Kampania PZU „Praktyczna wiedza ma sens” została wyróżniona w prestiżowym konkursie Employer Branding Excellence Awards 2020. Konkurs organizowany jest przez HRM Institute, który promuje najlepsze praktyki employer brandingowe w Polsce. PZU otrzymało wyróżnienie w kategorii „Kampania internetowa”.
Alek Frydrych w jury konkursu KTR 2020
Alek Frydrych, associate creative director w VMLY&R Poland, zasiadł w jury tegorocznej edycji KTR - największego konkursu kreatywności w Polsce. Oceni prace zgłoszone w kategorii Communication: Video, Audio, Print&Publishing, Online, Mobile, Copywriting.
3. edycja konkursu Timecode Akcja Animacja
Już 16 września rusza specjalna edycja konkursu dla twórców animacji reklamowych i motion  designerów - TIMECODE AKCJA ANIMACJA. W tym roku konkurs odbywa się pod hasłem ANIMACJA DLA PLANETY. Tematem łączącym wszystkie zadania konkursowe jest ekologia. Prace można zgłaszać do 14 października, zwycięzców poznamy 10 listopada.
Laureaci konkursu Złoty Medal targów Festiwaldruku.pl
Znamy zwycięzców konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas targów FestiwalDruku.pl. Nagrodzone prace zostały zaprezentowane właśnie podczas zeszłotygodniowych targów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764