logo
WIADOMOŚCI

Rebrand 100 Global Award 2012 dla agencji Fresh Brand Design

  PR 28.03.2012, przeczytano 777 razy

Należąca do Grupy Fresh agencja brandingowa zdobyła jedno z najbardziej prestiżowych wyróżnień na świecie przyznawane przez jury składające się ze specjalistów z 12 krajów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebrand-100-global-award-2012-dla-agencji-fresh-brand-design,15101,artykul.html

W organizowanym od wielu lat konkursie wybierane są najlepsze na świecie projekty brandingowe, praktycznie ze wszystkich kontynentów. „Liczy się unikatowa strategia marki oraz oryginalny design. Ale konkurowaliśmy z najlepszymi agencjami na świecie, dlatego do końca nie byliśmy pewni sukcesu. To dla nas wyjątkowe wyróżnienie” – mówi Adam Michańków, Prezes Zarządu Fresh Brand Design. Wśród innych wyróżnionych warto wymienić takie marki jak: Dubai Airports, Scandia, Akzo Nobel, Procter&Gamble, czy Coca Cola Company.

Nagrodzony projekt został zrealizowany wspólnie, przez Fresh Brand Design oraz eFresh, dla sieci placówek medycznych Polmed. Celem działań była strategiczna zmiana wizerunku i komunikacji wizualnej, zarówno w obszarze off-line, jak i on-line. Powstały projekty „odświeżające” wnętrza centrów medycznych, materiały promocyjne i sprzedażowe. Zrealizowane zostały nowe serwisy www relacji inwestorskich oraz komunikacji z Pacjentem.

Źródło: Fresh Brand Design

www.grupafresh.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Communication Unlimited (CU) zostało finalistą konkursu Przedsiębiorca Roku 2018 Uniwersytetu Warszawskiego w kategorii Master of Business.
Konkursu Timecode Akcja Animacja 2018 rozstrzygnięty
15 listopada w Studio Bank odbył się finał konkursu Timecode AKCJA ANIMACJA 2018. W drugiej edycji konkursu skierowanego do twórców animacji i motion designerów wygrała praca autorstwa Bartosza Trojanowskiego dla radia TOK FM. Zwycięzca otrzymał 10 000 złotych, monitor referencyjny Eizo oraz tablet graficzny Wacom. Partnerzy główni konkursu przyznali...
Bartek Gołębiowski jurorem festiwalu Eurobest 2018
W gronie jury tegorocznego festiwalu Eurobest 2018 zasiądzie Bartek Gołębiowski, Strategy&Creative Director agencji kreatywnej Gong, który jako jedyny reprezentant branży reklamowej z Polski, będzie oceniał zgłoszone prace w kategorii Digital, Mobile&Digital Craft.
Selectivv to firma, która  gromadzi, analizuje i profiluje dane o użytkownikach urządzeń przenośnych oraz wykorzystuje je w takich obszarach jak reklama, marketing, analizy czy badania.  Swoje usługi oferuje klientom komercyjnym jak i współpracuje z podmiotami ze sfery publicznej. W dziewiątej edycji międzynarodowego konkursu Effective Mobile Marketing doceniona...
Nagrody Epica rozdane: dwa złota i srebro dla 180heartbeats + Jung v Matt
Kampania „Niezniszczalna  tęcza” (The Unbreakable Rainbow) autorstwa 180heartbeats + Jung v Matt dla marki Ben & Jerry’s, Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza oraz Fundacji Wolontariat Równości nagrodzono trzema statuetkami  podczas 32. Międzynarodowego konkursu reklamowego Epica.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone