logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani

  PR 26.06.2019, przeczytano 1080 razy

Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding%3A-publicumpr-zmienia-sie-w-opublikowani,383021,artykul.html

W warstwie wizualnej rebranding dotyczy przede wszystkim nazwy i logo, ale nie tylko, bo również zmienił się - bo poszerzył - zakres jej działań. Od dziś Publicum PR to już przeszłość. OPUBLIKOWANI – to zupełnie nowa i zobowiązująca marka, która stawia na jakość, kreatywność i doradztwo.

– 9 lat na rynku to szmat czasu. Dlatego postanowiliśmy się zmienić, by jeszcze pełniej otworzyć się na potrzeby naszych klientów. Wprowadzamy nową, odświeżoną nazwę: OPUBLIKOWANI. Zdecydowaliśmy się również na lekkie, ale charakterystyczne logo  – mówi Janusz Mroczkowski, szef agencji OPUBLIKOWANI.

Nowa komunikacja wizualna oddaje zresztą to, czym firma zajmowała się już od dawna. Lata doświadczenia na rynku sprawiły, że firma jest partnerem i doradcą swoich klientów a nie jedynie wykonawcą powierzanych jej usług z zakresu np. mediów społecznościowych czy relacji z mediami.

– Jako jedna z niewielu agencji PR w Polsce specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu komunikacją marek franczyzowych. Czujemy ten wyjątkowy biznes, który wymaga innego spojrzenia, rozumienia potrzeb franczyzodawców i problemów franczyzobiorców oraz mechanizmów decydujących o rozwoju przedsięwzięć tego typu. Współpracujemy z czołowymi markami franczyzowymi w Polsce. Są to między innymi sieć LodyBonano, Wytwórnia Lodów Polskich „uLodziarzy”, Makarun, Koku Sushi – dodaje Janusz Mroczkowski.

Agencję OPUBLIKOWANI dziś tworzą: Patryk Dziejma – Social Media Director, Agnieszka Domanowska – Media Relations Director, Mateusz Roszkowski – Creative Director. A także: Urszula Dąbrowska i Malwina Pietrewicz – odpowiedzialne za kontakt z mediami, Ilona Nieroda – Community Manager oraz Mariusz Hanus i Karol Skindzier – Social Media Manager. Nad wszystkim od początku zaś czuwa Janusz Mroczkowski, który jest odpowiedzialny za zarządzanie agencją, relacje z klientami, media relations oraz strategie PR.

Źródło: OPUBLIKOWANI

www.opublikowani.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764