logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani

  PR 26.06.2019, przeczytano 263 razy

Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding%3A-publicumpr-zmienia-sie-w-opublikowani,383021,artykul.html

W warstwie wizualnej rebranding dotyczy przede wszystkim nazwy i logo, ale nie tylko, bo również zmienił się - bo poszerzył - zakres jej działań. Od dziś Publicum PR to już przeszłość. OPUBLIKOWANI – to zupełnie nowa i zobowiązująca marka, która stawia na jakość, kreatywność i doradztwo.

– 9 lat na rynku to szmat czasu. Dlatego postanowiliśmy się zmienić, by jeszcze pełniej otworzyć się na potrzeby naszych klientów. Wprowadzamy nową, odświeżoną nazwę: OPUBLIKOWANI. Zdecydowaliśmy się również na lekkie, ale charakterystyczne logo  – mówi Janusz Mroczkowski, szef agencji OPUBLIKOWANI.

Nowa komunikacja wizualna oddaje zresztą to, czym firma zajmowała się już od dawna. Lata doświadczenia na rynku sprawiły, że firma jest partnerem i doradcą swoich klientów a nie jedynie wykonawcą powierzanych jej usług z zakresu np. mediów społecznościowych czy relacji z mediami.

– Jako jedna z niewielu agencji PR w Polsce specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu komunikacją marek franczyzowych. Czujemy ten wyjątkowy biznes, który wymaga innego spojrzenia, rozumienia potrzeb franczyzodawców i problemów franczyzobiorców oraz mechanizmów decydujących o rozwoju przedsięwzięć tego typu. Współpracujemy z czołowymi markami franczyzowymi w Polsce. Są to między innymi sieć LodyBonano, Wytwórnia Lodów Polskich „uLodziarzy”, Makarun, Koku Sushi – dodaje Janusz Mroczkowski.

Agencję OPUBLIKOWANI dziś tworzą: Patryk Dziejma – Social Media Director, Agnieszka Domanowska – Media Relations Director, Mateusz Roszkowski – Creative Director. A także: Urszula Dąbrowska i Malwina Pietrewicz – odpowiedzialne za kontakt z mediami, Ilona Nieroda – Community Manager oraz Mariusz Hanus i Karol Skindzier – Social Media Manager. Nad wszystkim od początku zaś czuwa Janusz Mroczkowski, który jest odpowiedzialny za zarządzanie agencją, relacje z klientami, media relations oraz strategie PR.

Źródło: OPUBLIKOWANI

www.opublikowani.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kinowa kampania limitowanej edycji wód smakowych Żywiec Zdrój w Cinema City
W kinach Cinema City w całej Polsce, pod hasłem „Złap pragnienie w sieć orzeźwienia”, wystartowała kampania limitowanej edycji wody Żywiec Zdrój oraz dwóch jej wariantów smakowych – super-limonkowego i ultra-poziomkowego. Występuje w niej słynny kinowy super-bohater – SpiderMan. Kampania obejmuje zarówno emisję spotów na...
Trwa akcja Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”
27 czerwca wystartowała akcja marki Vanish „Daj swoim ubraniom drugie życie”. Od 27 czerwca do 25 lipca w wybranych sklepach sieci Biedronka oddawać można niepotrzebne ubrania, które dzięki Vanishowi , trafią do najbardziej potrzebujących podopiecznych Caritas. Do tej pory, w ramach akcji zebrano już 23 tony ubrań. Za realizację linii kreatywnej odpowiada Havas...
Imagination Day 9 – bilety już w sprzedaży
Właśnie wystartowała przedsprzedaż biletów na konferencję Imagination Day, w ograniczonej puli wakacyjnej. To już 9 edycja wydarzenia, w czasie którego będzie można usłyszeć o kampaniach narodzonych prestiżowymi nagrodami i o tym, co inspiruje najbardziej kreatywne osoby ze świata biznesu, sztuki i marketingu. Konferencja odbędzie się 3 grudnia w Warszawie, jej...
Śpiewające zaproszenie do Biedronki
Od połowy lipca Biedronka ruszyła z długofalową kampanią promocyjną „Ale Tydzień!”, której towarzyszy wpadająca w ucho piosenka „Ale Tydzień w Biedronce!”. Celem kampanii jest zachęcenie klientów Biedronki do odkrywania cotygodniowych zakupowych hitów w bardzo atrakcyjnych cenach.
Telewizja internetowa OTT w kampanii Cyfrowego Polsatu
Ruszyła kampania reklamowa promująca uruchomioną wczoraj nową usługę telewizyjną Cyfrowego Polsatu – telewizję internetową działającą z Internetem od dowolnego dostawcy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764