logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding: Publicumpr zmienia się w Opublikowani

  PR 26.06.2019, przeczytano 480 razy

Publicum PR Pracownia Dobrych Relacji jest obecna na rynku nieprzerwanie od 2010 roku. Dynamika i rozwój sprawiły, że w najbliższym czasie marka przejdzie gruntowną przemianę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding%3A-publicumpr-zmienia-sie-w-opublikowani,383021,artykul.html

W warstwie wizualnej rebranding dotyczy przede wszystkim nazwy i logo, ale nie tylko, bo również zmienił się - bo poszerzył - zakres jej działań. Od dziś Publicum PR to już przeszłość. OPUBLIKOWANI – to zupełnie nowa i zobowiązująca marka, która stawia na jakość, kreatywność i doradztwo.

– 9 lat na rynku to szmat czasu. Dlatego postanowiliśmy się zmienić, by jeszcze pełniej otworzyć się na potrzeby naszych klientów. Wprowadzamy nową, odświeżoną nazwę: OPUBLIKOWANI. Zdecydowaliśmy się również na lekkie, ale charakterystyczne logo  – mówi Janusz Mroczkowski, szef agencji OPUBLIKOWANI.

Nowa komunikacja wizualna oddaje zresztą to, czym firma zajmowała się już od dawna. Lata doświadczenia na rynku sprawiły, że firma jest partnerem i doradcą swoich klientów a nie jedynie wykonawcą powierzanych jej usług z zakresu np. mediów społecznościowych czy relacji z mediami.

– Jako jedna z niewielu agencji PR w Polsce specjalizujemy się w kompleksowym zarządzaniu komunikacją marek franczyzowych. Czujemy ten wyjątkowy biznes, który wymaga innego spojrzenia, rozumienia potrzeb franczyzodawców i problemów franczyzobiorców oraz mechanizmów decydujących o rozwoju przedsięwzięć tego typu. Współpracujemy z czołowymi markami franczyzowymi w Polsce. Są to między innymi sieć LodyBonano, Wytwórnia Lodów Polskich „uLodziarzy”, Makarun, Koku Sushi – dodaje Janusz Mroczkowski.

Agencję OPUBLIKOWANI dziś tworzą: Patryk Dziejma – Social Media Director, Agnieszka Domanowska – Media Relations Director, Mateusz Roszkowski – Creative Director. A także: Urszula Dąbrowska i Malwina Pietrewicz – odpowiedzialne za kontakt z mediami, Ilona Nieroda – Community Manager oraz Mariusz Hanus i Karol Skindzier – Social Media Manager. Nad wszystkim od początku zaś czuwa Janusz Mroczkowski, który jest odpowiedzialny za zarządzanie agencją, relacje z klientami, media relations oraz strategie PR.

Źródło: OPUBLIKOWANI

www.opublikowani.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejny triumf Jetpol. Maszyny Azon na Remadays 2020
Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z...
Sukces Duplo Polska na targach Remadays Warsaw 2020
Broszurowanie, lakierowanie, złocenie i inne procesy introligatorskie w jednym miejscu, a także szereg ciekawych aplikacji wyróżniających produkty, stworzonych przy udziale maszyn z oferty Duplo Polska – to propozycja, jaką przedstawiła ta firma podczas niedawno zakończonych  targów RemaDays Warsaw 2020. Jej oferta spotkała się z ciepłym przyjęciem...
Adam Małysz w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W ramach toczącej się od listopada kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” w krakowskim Tesco odbyło się wczoraj wyjątkowe wydarzenie z udziałem Adama Małysza. Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć niezwykłe wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w...
Startuje Archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab, którego premiera 19 lutego.
Olga Adamkiewicz dołącza do sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Olga Adamkiewicz, dotychczas Vice President Investor Relations & Business Development platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy (wcześniej CEO), dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni, gdzie jako Szefowa Komunikacji kompleksowo zajmie się realizacją komunikacji kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764