logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rebranding „Końca Smyczy” od Studio Brandglow

  PR 08.04.2019, przeczytano 2291 razy
ilustracja

"Koniec Smyczy" to profesjonalne szkolenia dla psów. Niezależnie czy Wasz pupil ma reagować na podstawowe komendy czy potrzebujecie "zadaniowca". Wiek Waszego przyjaciela tu też nie gra roli, gdyż pod okiem doskonałego trenera, nabierze ogłady i będzie chętnie wykonywał polecenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-_konca-smyczy_-od-studio-brandglow,382019,artykul.html

Wizerunkowo, rebranding zaczęliśmy od zmiany logo. W sygnecie postawiliśmy na zadowolonego, siedzącego psa. Jego kształt wynika z dwóch liter: "K" - od nazwy oraz "R" - od nazwy gminy, gdzie odbywają się zajęcia - Rokietnica.

ilustracjastrzałka

Opracowując nowy wizerunek dla marki "Koniec Smyczy" w Studio BRANDGLOW, zdecydowaliśmy się na komunikowanie pozytywnych emocji. Pomimo, że sam proces szkolenia często bywa trudny, to końcowym efektem powinna być radość z osiągniętego celu. Ponadto nazwa, którą można interpretować na dwa sposoby: jako psa, który jest właśnie na końcu smyczy oraz braku potrzeby jej stosowania, to właśnie drugie skojarzenie może być bardzo pozytywnie dla obu zaangażowanych stron czyli pupila i jego właściciela.

ilustracjastrzałka

Sygnet - pies, jest w naturalny sposób wykorzystywany w ramach powstałego "key-visuala" jako "brand hero" marki. Obrazuje poszczególne zajęcia, z których może skorzystać każdy w ramach oferty "Końca Smyczy".

ilustracjastrzałka

Key visual bazuje na torze z przeszkodami. Mamy tu elementy obiedience, agility oraz podstawowych komend, które finalne doprowadzają do pozytywnego zmęczenia naszego pupila.

ilustracjastrzałka

Kolejne elementy w ramach wdrażanego rebrandingu obejmują inne kanały komunikacji marki w tym również media cyfrowe (m.in. stronę www).

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Źródło: Brandglow

www.brandglow.pl


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Brandglow

(Brandglow )

Brandglow o sobie:

Jesteśmy agencją brandingową.

Chcesz ciekawie opowiadać historię swojej marki? Chcesz, żeby Twoi klienci zapamiętali Twoją markę? Pomożemy Ci, by Twoi klienci skupili na niej swoją uwagę!

Analiza marki, strategia, identyfikacja wizualna firmy, projektowanie logo, projektowanie materiałów drukowanych, zgodnych z koncepcją wizerunkową firmy, dostarczanie aplikacji multimedialnych czy tworzenie stron internetowych to nasza domena.

Elastycznie dobieramy i projektujemy narzędzia do sytuacji rynkowej tak, aby wspomagać Państwa w działaniach marketingowych i by te odnosiły zamierzony skutek, a Wasza marka była dobrze postrzegana i rozpoznawalna.

Skupiamy uwagę na Twojej marce!

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764