logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding Autopay ze statuetkami Transform Awards Europe 2024

  PR 25.04.2024, przeczytano 880 razy

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-autopay-ze-statuetkami-transform-awards-europe-2024,404000,artykul.html

Konkurs organizuje "Transform magazine", globalny magazyn biznesowy poświęcony strategii marki i designowi. Regularnie wyróżnia i nagradza najbardziej innowacyjne, kreatywne i udane prace nad marką na całym świecie. Pierwsza gala Transform Awards odbyła się 14 lat temu i wówczas zaprezentowano 32 kategorie, w tegorocznej edycji jury wybierało zwycięzców w aż 62 kategoriach. Laureatów Transform Awards Europe 2024 ogłoszono podczas gali, która odbyła się 17 kwietnia 2024 roku w Londynie.

Rebranding Blue Media w Autopay otrzymał dwie nagrody: złotą w kategorii “Najlepszy projekt rozwoju marki odzwierciedlający zmianę misji, wartości lub pozycjonowania” oraz srebrną w kategorii “Najlepsza identyfikacja wizualna z sektora usług finansowych”. Za nowy branding marki odpowiedzialna była agencja Brand New Attitude (BNA) wraz z wewnętrznym zespołem Autopay.

Najlepsze projekty wybierało jury złożone z przedstawicieli między innymi takich marek jak Bayer, Coca-Cola, HSBC, LEGO, Oxford University Press, Storytel, Vodafone czy Unilever.

- Nagrody “The Transform Awards Europe 2024” to kolejny dowód na to, że sposób przygotowania i przeprowadzenia rebrandingu przebiegł wzorowo. Rebranding był związany z naszymi planami rozwoju na najbliższe lata. Misją Autopay jest dostarczenie wyjątkowego doświadczenia związanego z płatnościami. Chodzi o nowy poziom wygody, intuicyjności, automatyzacji. Chcemy, by Autopay stał się czołową europejską firmą technologiczną, dlatego przeprowadziliśmy zmiany zarówno w wymiarze wizualnym, jak i organizacyjnym spółki - komentuje Agnieszka Fabianowicz, Brand Manager w Autopay.

- To wielki wspólny sukces i dowód, że udało nam się w brandingu uchwycić potencjał i ambicje Autopay. Dzięki rebrandingowi marka może bez kompleksów konkurować z najlepszymi fintechami na rynku. Niebieski switch w logo okazał się być świetną metaforą płatności dziejących się w tle, przyjaznych w obsłudze, nie wymagających wysiłku. Jury konkursu podkreślało jak sprytna, inspirująca i pojemna jest idea stojąca za designem  -  mówi Andrzej Rozen, Strategic Director & Partner, BNA.

Rebranding powalczy o nagrody globalne

Podczas gali ogłoszono, że odbędzie się kolejny konkurs, czyli “Diamond Transformation Awards”, w którym będą startować zwycięzcy poszczególnych kategorii z Europy, a konkurować będą z laureatami z całego świata. Przed Autopay pojawia się zatem szansa na kolejne wyróżnienia, tym razem w skali globalnej.

Źródło: Autopay

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Natalia Borawska, Paweł Loedl i Adam Caban w jury KTR
Troje przedstawicieli agencji VML zasiądzie w składzie tegorocznego konkursu KTR, w kategoriach: Communication, Creative Strategy oraz Technology. 
Softswiss z nagrodą za event korporacyjny
Wydarzenie korporacyjne firmy SOFTSWISS zdobyło brązowy medal w jednej z najbardziej prestiżowych na świecie nagród eventowych, Global Eventex Awards. Ta międzynarodowa firma technologiczna została wyróżniona w kategorii "Wydarzenie korporacyjne", co potwierdza jej wysoki poziom organizacji i unikalność podejścia do spotkań firmowych. SOFTSWISS słynie z...
Performics z tytułem Performanceowej Agencji Roku
W dniu 23 maja zostały ogłoszone wyniki VI edycji międzynorodowego konkursu Performance Marketing Diamonds EU, organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę). Tytuł Performance’owej Agencji Roku 2024 otrzymała agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe.
Znamy jury 3. edycji konkursu The Next Gen of PR
W trzeciej edycji konkursu organizowanego przez Związek Firm Public Relations - The Next Gen of PR - prace PR-owców oceniać będzie jury pod przewodnictwem Agaty Zeman, Managing Director w 24/7Communication oraz wiceprezeski zarządu ZFPR. W tym roku uczestnicy zmierzą się z zadaniem konkursowym przygotowanym przez markę Coca-Cola.
Mastercard i McCann: pierwszy Black Pencil dla Polski
Mastercard i McCANN Poland osiągnęły historyczny sukces na gali D&AD Awards 2024, zdobywając najwyższe wyróżnienie – Black Pencil – za kampanię "Gdzie Zamieszkać"/"Where to Settle". Jest to pierwszy Black Pencil w historii polskiej reklamy i branży marketingu, który potwierdza wyjątkowość tej licznie nagradzanej kampanii oraz globalne uznanie dla tego projektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764