logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding Dataart na skalę globalną

  PR 13.07.2017, przeczytano 371 razy
ilustracjastrzałka

DataArt zajmuje się konsultingiem technologicznym na skalę globalną - projektuje, opracowuje i wspiera unikalne rozwiązania IT. Rok 2017 jest przełomowym dla marki, ponieważ świętowaniu 20. rocznicy powstania towarzyszy rebranding obejmujący osiem krajów i 20 globalnych lokalizacji, w których DataArt jest obecna. Ujednolicona marka, identyfikacja wizualna i platforma komunikacji połączy specjalistów, klientów i siedziby DataArt na terenie Stanów Zjednoczonych, Ameryki Łacińskiej oraz Europy Wschodniej i Zachodniej. Odświeżony wizerunek DataArt został zaprojektowany tak, by zintegrować przekaz komunikowany na rynku pracy, sprzedaży i kapitałowym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-dataart-na-skale-globalna,33110,artykul.html

Rebranding obejmuje nowy logotyp oraz nowy projekt wszystkich materiałów, które ilustrują wizerunek DataArt. Nowa identyfikacja wizualna będzie widoczna w zewnętrznych i wewnętrznych serwisach internetowych, dokumentach, biurach sprzedaży i centrach rozwoju oprogramowania, sprzęcie oraz upominkach. Kompletne wdrożenie nowej identyfikacji jest planowane na koniec 2017 roku we wszystkich 20 lokalizacjach DataArt.

Eugene Goland, President of DataArt: - Rebranding to dla nas wizualizacja idei, które narodziły się wewnątrz DataArt w ciągu 20 lat naszego funkcjonowania i pozostają nam bliskie do dzisiaj. Chwytliwa i solidna marka jest szczególnie istotna w kontekście naszej rozproszonej struktury i wysokiego wzrostu na poziomie przewyższającym 30% w 8 kolejnych latach.

Nowa identyfikacja wizualna ujednolica komunikację sprzedażową i tę na rynku pracy. Wcześniej DataArt używała różnych stylów wizualnych dla obu grup docelowych. Obecność dwóch marek straciła sens, kiedy klienci i specjaliści DataArt zaczęli blisko współpracować.

Jarosław Diatczyk, Head of DataArt Lublin: - Ujednolicona identyfikacja wizualna pozwala DataArt być rozpoznawalną w różnych częściach świata i na różnych rynkach. Nowy design jest na tyle uniwersalny, że może bez trudu być zaadaptowany do różnorodnych zadań i projektów. Przekaz, jaki niesie nasz odświeżony wizerunek podkreśla wartości, które w DataArt są najistotniejsze: relacje międzyludzkie, zaufanie, elastyczność i wiedza ekspercka.

Tangram (chińska układanka składająca się z siedmiu płaskich kształtów, które w różnych kombinacjach mogą tworzyć oryginalne kombinacje) jest nowym symbolem DataArt i częścią logotypu. Tangram stał się nie tylko metaforą wizualną doskonale ilustrującą różnorodność i elastyczność DataArt, ale także wygodnym narzędziem, które może być wszechstronnie wykorzystane w wielu inicjatywach edukacyjnych, innowacyjnych i PR-owych.

Siedem jaskrawych odcieni czerwieni, pomarańczu, zieleni, błękitu, niebieskiego i fioletu zostało wybranych jako kolory DataArt. Specjalnie zaprojektowana czcionka oparta o Futura PT (Paratype) została oficjalną czcionką marki. Tekstowa część logotypu jest stworzona na bazie tej samej czcionki.

Źródło: DataArt

www.dataart.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Huawei wzmacnia dział marketingu
Zmiany w warszawskim biurze Huawei. Dorocie N. Haller została powierzona dodatkowa rola. W międzynarodowych strukturach Huawei została powołana na stanowisko VP Marketing na Region Europy Środkowo-Wschodniej i krajów nordyckich. Do jej działu w Polsce dołączają trzy nowe, doświadczone osoby, które wzmocnią zespół w obszarze PRu.
Ikea: „Odkryj dom na nowo”
IKEA od lat pasjonuje się życiem w domu, dlatego chętnie odwiedza ludzi w ich mieszkaniach zlokalizowanych na całym świecie. Marka chce przy tym poznać zwyczaje oraz odmienne potrzeby mieszkańców i jak najlepiej na nie odpowiadać. W ten sposób powstała seria filmów „Life at Home Stories”, które wykorzystane zostały na festiwalach, m.in. Milan...
W całej Polsce dzieci uczyły się jak dbać o domowe ogródki
Pierwsza edycja #ZDROWOROSNA, marki W. Legutko właśnie dobiega końca. Liczby mówią za siebie - wydarzenie, w którym wzięło udział ponad 153 tys. dzieci z całej Polski, 5100 grup i klas oraz 1360 zgłoszonych placówek nie mogło przejść bez echa.
Nadmorskie Suweniry
Pamiątki z wakacji nad morzem w wydaniu jednego z najbardziej uznanych polskich projektantów będzie można oglądać w lipcu w siedzibie Stowarzyszenia Traffic Design. Wernisaż „Nadmorskich suwenirów” Jakuba Stępnia odbędzie się w najbliższy czwartek 30 czerwca o godz. 19 przy ul. Żeromskiego 36 w Gdyni.
Hisense wyróżnia piłkarki poprzez kampanię #Rememberthename
W ciągu ostatniego roku zainteresowanie kibiców piłką nożną kobiet na całym świecie zdecydowanie wzrosło. Będąc honorowym partnerem UEFA Women’s EURO 2022, firma Hisense pragnie przyczynić się do zasadniczego wzrostu i profesjonalizacji kobiecej piłki nożnej, inspirować i wspierać zawodniczki oraz kibiców, którzy z entuzjazmem podchodzą do tego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764