logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding i zmiany w portalu MjakMama.pl

  PR 28.08.2024, przeczytano 249 razy
ilustracja

Portal parentingowy MjakMama.pl zmienił logo, layout, pojawił się też nowy układ treści. W nowej odsłonie serwis jest czytelniejszy, a nawigacja po nim bardziej intuicyjna. Serwis uruchomił też swój profil na TikToku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-i-zmiany-w-portalu-mjakmama.pl,405460,artykul.html

Nowe logo oparte jest na stylizowanej literze M i eleganckim napisie „M JAK MAMA”, całość utrzymana jest w jasnych, pastelowych kolorach; stonowane barwy mają dawać poczucie intymności, spokoju i bezpieczeństwa.

Układ portalu zbudowany jest na klarownych i intuicyjnych kategoriach (m.in. „Przed ciążą”, „Ciążą”, „Poród”). Nowa nawigacja ułatwia użytkownikom wyszukiwanie interesujących ich treści, a kontekstowo dopasowane polecenia w artykule pozwolą dokładnie zgłębić dany temat.

ilustracjastrzałka

Zmiany mają podkreślić, że portal MajakMama24.pl to nowoczesny serwis dla nowoczesnych rodziców, w którym znajdą oni ekspercką wiedzę na temat ciąży, rodzicielstwa i wychowania dzieci. Chcemy stawiać na autentyczność i na treści tworzone przez profesjonalistów, artykuły pisane przez ludzi i dla ludzi. Śledzimy trendy, by weryfikować informacje dostępne w sieci i prezentować je naszym użytkownikom z rzetelnym komentarzem. Unikamy straszenia i zbędnej sensacji, chcemy, by rodzice czuli się u nas bezpiecznie” – mówi Ewelina Celejewska, Business Unit Director segmentu Zdrowie, Parenting & Kuchnia w Grupie ZPR Media, w skład której wchodzi portal MjakMama24.pl.

Dobrze znamy mamy, bo towarzyszymy im jako marka już od 17 lat. Poza tym my, redaktorki, same nimi jesteśmy. I właśnie tę siłę kobiecości będziemy podkreślać w nowej odsłonie MjakMama. Na przestrzeni lat zmieniają się zalecenia medyczne dotyczące ciąż, porodów, opieki noworodkowej. Chcemy, by nasi użytkownicy mieli do nich łatwy dostęp. Wiemy jednak, że bycie rodzicem to także emocje i nowe MjakMama o tym nie zapomina. Wiemy jak ważne w rodzicielstwie jest wsparcie, zrozumienie i inspiracja” – dodaje Natalia Kosznik, redaktor prowadząca MjakMama.pl.

ilustracjastrzałka

Serwis MjakMama.pl uruchomił też profil na TikToku. Nowy kanał dostarcza wartościowe treści, które są idealnie dopasowane do potrzeb nowoczesnych rodziców. Obecność na TikToku umożliwia nie tylko komunikację z potencjalnymi odbiorcami, ale również zbudowanie silnej, zaangażowanej społeczności.

MjakMama to jeden z najstarszych i największych polskich brandów parentingowych, obecny na rynku od 17 lat. W portalu rodzice znajdą profesjonalne i eksperckie porady, treści edukacyjne, ale serwis oferuje także rzetelną wiedzę z zakresu prawa, rodzinny lifestyle i kontent rozrywkowy. Dodatkowo dostępne są dwa formaty wideo: „Królowe Matki” i „Plac Zabaw”.

Źródło: TIME S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grupa ZPR Media z serią reportaży audio „Polska na ucho”
19 września wystartowała nowa seria podcastowa „Polska na ucho”. To cykl z reportażami audio przygotowywanymi przez dziennikarzy Grupy ZPR Media z całego kraju.
Kolejne kanały nowej generacji od TVN Warner Bros. Discovery.
Kanały nowej generacji (FAST) z tygodnia na tydzień zyskują na popularności i cieszą się rosnącym zainteresowaniem ze strony widzów oraz partnerów biznesowych. TVN Warner Bros. Discovery”, lokalny lider w temacie, nie zwalnia tempa i regularnie inwestuje w poszerzenie swojego digitalowego portfolio. 18 września bibliotekę Playera wzbogaciły trzy nowe pozycje...
16 studentów rozpoczęło zajęcia na Radio Akademii
Na tegoroczny semestr zajęć w Radio Akademii – projekcie szkoleniowym Grupy ZPR Media dla przyszłych radiowców – zostało przyjętych 16 osób. Zajęcia rozpoczęły się w miniony weekend i potrwają blisko 3 miesiące.
Kuba Wojewódzki liderem pasma we wszystkich grupach
Wraz ze startem jesiennej ramówki, Kuba Wojewódzki powrócił z premierą kolejnego sezonu swojego autorskiego programu. I ponownie udowodnił, że nie ma sobie równych, pozostawiając konkurencję daleko w tyle. Największą widownią, jak do tej pory, cieszył się odcinek 3., który zapewnił stacji TVN 9,57% udziału w grupie ogólnej. Show Kuby...
RMF FM i RMF MAXX przeciwko wielkiej wodzie
Rano, 18 września, dziennikarze RMF FM i RMF MAXX wyruszą w dwudniową trasę na Opolszczyznę i Dolny Śląsk z tysiącami szczotek i łopat do sprzątania zalanych domów, garaży, ulic.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764