logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding marki Copla: nowa nazwa, logo i strona internetowa

  PR 26.03.2014, przeczytano 901 razy
ilustracja

Copla Polska Sp. z o. o., firma świadcząca kompleksowe usługi w branży budowlanej, przeprowadziła proces rebrandingu, którego efektem jest nowa identyfikacja wizualna. Spółka będzie odtąd funkcjonowała pod nazwą CCM - Copla Construction Management Sp. z o.o oraz posługiwała nowym logotypem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-marki-copla%3A-nowa-nazwa%2C-logo-i-strona-internetowa,21218,artykul.html

Od początku swojego istnienia na polskim rynku, tj. od 2001 roku, firma działała pod nazwą niemieckiej spółki matki, natomiast od 2009 roku funkcjonuje jako samodzielny podmiot. Zmiana nazwy, a co za tym idzie także logo, zwiększy rozpoznawalność marki i profilu jej działania oraz pozwoli na lepszą identyfikację firmy z branżą budowlaną.

Zmiana identyfikacji wizualnej ma stanowić nowy początek dla naszych działań w Polsce i podkreślać kompleksowość świadczonych przez nas usług. Obszar naszych kompetencji to przede wszystkim budownictwo przemysłowe, ale także inwestycje komercyjne, mieszkaniowe i logistyczne. Realizujemy projekty kompleksowo, od opracowania koncepcji działań, przez wykonanie projektu i jego realizację, aż po organizację odbiorów – mówi Jens Winter, Prezes Zarządu Copla Construction Management.

Za kreację nowego logo i strony internetowej odpowiadała agencja Evipstudio, zajmująca się kompleksową obsługą działań firm w Internecie. Agencja przygotowała stronę internetową m. in. dla Volkswagen Motor Polska Sp. z o.o.

Logo Copla Construction Management zaprojektowane zostało w stylu minimalistycznym. Zdecydowaliśmy się na użycie dużego skrótu nowej nazwy wraz z jej rozwinięciem poniżej. Delikatnie pochyły krój pisma wprowadza dynamizm, natomiast rodzaj czcionki nasuwa skojarzenia z techniczną stroną działalności CCM – mówi Krzysztof Golis z Evipstudio.

Rebrandingowi towarzyszyły również zmiany na stronie internetowej www.copla.pl. Jej odświeżona wersja w bardziej przyjazny i nowoczesny sposób ukazuje firmę Copla Construction Management. W przejrzysty sposób przedstawiono opis firmy i jej oferty, a przede wszystkim dotychczasowe realizacje. Ich prezentację wzbogacono licznymi wizualizacjami projektów i zdjęciami już gotowych obiektów. Na stronie umieszczono również listy referencyjne oraz informacje o partnerach, z jakimi współpracuje CCM. Nowa kreacja ułatwia klientom nawigację po stronie, co było głównym założeniem przeprowadzonych zmian.

Źródło: Copla Polska

www.copla.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764