logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding marki Dimark

  PR 22.11.2017, przeczytano 537 razy
ilustracjastrzałka

Odświeżone logo, nowa strona internetowa, film czy wygląd głównej siedziby firmy – to tylko niektóre z elementów zaproponowanych i wdrożonych przez agencję DDS Poland w ramach rebrandingu dla marki Dimark. Premiera nowego wizerunku marki miała miejsce w Monachium podczas największych na świecie targów wyposażenia lotnisk.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-marki-dimark,34580,artykul.html

Dimark, polska firma specjalizująca się w projektowaniu, produkcji, montażu, uruchamianiu i serwisowaniu systemów transportu bagażowego na lotniskach, działa od 25 lat kierując swoje rozwiązania na rynki międzynarodowe. Stąd potrzeba odświeżenia, zunifikowania i zaprojektowania nowej linii wizualnej dynamicznie rozwijającej się marki. Kompleksową realizacją zadania zajęła się agencja DDS Poland. W ramach współpracy powstało nowe logo oraz claim marki podkreślający innowacyjny i nowoczesny charakter firmy. Ujednolicono też wszystkie akcydensy – wizytówki, listowniki, teczki firmowe czy stopki mailowe.

– O rebrandingu myślimy w szerokim znaczeniu tego słowa, dbając, by zmiany objęły wszystkie punkty kontaktu z marką – mówi Leszek Golonka, członek zarządu DDS Poland.

Agencja stworzyła również przejrzysty layout strony Dimark, zgodny z najnowszymi trendami projektowania graficznego, do którego przygotowano dodatkowe rozwiązania i funkcjonalności wpływające na poprawę użyteczności witryny. Zarówno serwis internetowy, jak i powstały w wyniku współpracy folder, zostały wzbogacone w infografiki oraz nowoczesny motyw brandingowy nawiązujący do sygnetu logo.

Dodatkowo, na potrzeby strony zrealizowano dedykowaną sesję zdjęciową oraz stworzono zaawansowane animacje 3D. We współpracy z trójmiejskim domem produkcyjnym G58 agencja DDS Poland przygotowała również film wizerunkowy. Działania zaproponowane przez agencję objęły też nowe oznakowanie siedziby głównej firmy – unowocześniono wnętrza i elementy elewacji budynków. Zaprojektowano również nawiązujące do odświeżonego brandingu marki nowe stroje dla pracowników technicznych.

Premiera nowej linii wizualnej firmy oraz strony internetowej odbyła się w Niemczech, na Inter Airport Europe 2017 – międzynarodowych targach sektora lotniskowego. Na potrzeby wydarzenia agencja DDS Poland przygotowała elementy brandingowe stoiska wystawowego Dimark, przy którym odwiedzający mogli zapoznać się z folderem zawierającym informacje o rozwiązaniach firmy.

– W pracy z DDS Poland ważne było dla nas kompleksowe podejście do tematu. Agencja stworzyła dla nas wszelkie materiały brandingowe, od logo i akcydensów, przez animacje, zdjęcia, film, stronę internetową, po oznakowanie budynków i stroje pracowników. Nowa identyfikacja wizualna akcentuje wysoką jakość produktów, a dzięki wdrożonym zmianom udało się zmienić postrzeganie firmy na jeszcze bardziej nowoczesną i podkreślić innowacyjny charakter naszych rozwiązań – mówi Katarzyna Aftyka, Head of Contract Management Dimark.

Źródło: DDS Poland

www.ddspoland.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764