logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding marki ExpressLogic

   14.05.2012, przeczytano 2194 razy

Na rebranding marki zdecydowała się polska firma logistyczna ExpressLogic. Zarząd spółki zlecił agencji brandingowej BrandLabel Communication uporządkowanie architektury marki oraz zaprojektowanie nowego systemu identyfikacji dla całej floty. Zmiana wizerunku zbiega się z rozszerzeniem działalności firmy i wprowadzeniem nowej jakości usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-marki-expresslogic,15526,artykul.html

Zadaniem agencji brandingowej BrandLabel Communication było wprowadzenie jasnej i czytelnej komunikacji głównych wartości firmy logistycznej ExpressLogic, tj.: nowoczesnej floty złożonej z 100 własnych pojazdów, sprofilowanej linii do transportu chłodniczego, własnego zaplecza serwisowego oraz terminowości i niezawodności świadczonych usług.

By uporządkować architekturę marki projektanci komunikacji: Dominik Strzałkowski i Grzegorz Młynarski dokonali wyraźnego rozróżnienia na 4 submarki usługowe: Transport, Logistics, Fresh i Service. Celem było zbudowanie czytelnego systemu identyfikacji opartego na kodzie kolorystycznym, ikonach i deskryptorach odnoszących się do konkretnego segmentu usług.

Wykorzystany w godle znak strzałki wpisanej w okrąg podkreśla cykliczność, zegarmistrzowską precyzję, terminowość i rzetelność świadczonych przez ExpressLogic usług – mówi projektantka głównego motywu graficznego, Paulina Tyro-Niezgoda. Nowy system identyfikacji jest prosty, łatwy w aplikacji i przede wszystkim czytelny, co zdecydowanie wpływa na poprawę rozpoznawalności coraz silniejszej polskiej marki.

Zmiany, które nastąpiły w ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej oraz pojawienie się nowych koncepcji w zarządzaniu i organizacji produkcji (np. lean management) sprawiły, że zarządzanie logistyką produkcji i dystrybucji staje się coraz większym wyzwaniem dla przedsiębiorstw - piszą autorzy raportu “Nowe horyzonty. Rynek transportu i logistyki w Polsce”. Według rankingu Rzeczpospolitej dotyczącym firm TSL, w grupie 55-ciu największych graczy, połowa z nich (22) posiada kapitał w całości polski. Zmiany przeprowadzone w ExpressLogic, mają dać firmie z Siedlec szansę konkurować z najlepszymi światowymi firmami oraz dołączyć do grona rozpoznawalnych na świecie polskich marek transportowych.

Źródło: BrandLabel Communication

brandlabel.eu

Galeria: Rebranding marki ExpressLogic

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764