logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding marki ExpressLogic

   14.05.2012, przeczytano 2236 razy

Na rebranding marki zdecydowała się polska firma logistyczna ExpressLogic. Zarząd spółki zlecił agencji brandingowej BrandLabel Communication uporządkowanie architektury marki oraz zaprojektowanie nowego systemu identyfikacji dla całej floty. Zmiana wizerunku zbiega się z rozszerzeniem działalności firmy i wprowadzeniem nowej jakości usług.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-marki-expresslogic,15526,artykul.html

Zadaniem agencji brandingowej BrandLabel Communication było wprowadzenie jasnej i czytelnej komunikacji głównych wartości firmy logistycznej ExpressLogic, tj.: nowoczesnej floty złożonej z 100 własnych pojazdów, sprofilowanej linii do transportu chłodniczego, własnego zaplecza serwisowego oraz terminowości i niezawodności świadczonych usług.

By uporządkować architekturę marki projektanci komunikacji: Dominik Strzałkowski i Grzegorz Młynarski dokonali wyraźnego rozróżnienia na 4 submarki usługowe: Transport, Logistics, Fresh i Service. Celem było zbudowanie czytelnego systemu identyfikacji opartego na kodzie kolorystycznym, ikonach i deskryptorach odnoszących się do konkretnego segmentu usług.

Wykorzystany w godle znak strzałki wpisanej w okrąg podkreśla cykliczność, zegarmistrzowską precyzję, terminowość i rzetelność świadczonych przez ExpressLogic usług – mówi projektantka głównego motywu graficznego, Paulina Tyro-Niezgoda. Nowy system identyfikacji jest prosty, łatwy w aplikacji i przede wszystkim czytelny, co zdecydowanie wpływa na poprawę rozpoznawalności coraz silniejszej polskiej marki.

Zmiany, które nastąpiły w ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej oraz pojawienie się nowych koncepcji w zarządzaniu i organizacji produkcji (np. lean management) sprawiły, że zarządzanie logistyką produkcji i dystrybucji staje się coraz większym wyzwaniem dla przedsiębiorstw - piszą autorzy raportu “Nowe horyzonty. Rynek transportu i logistyki w Polsce”. Według rankingu Rzeczpospolitej dotyczącym firm TSL, w grupie 55-ciu największych graczy, połowa z nich (22) posiada kapitał w całości polski. Zmiany przeprowadzone w ExpressLogic, mają dać firmie z Siedlec szansę konkurować z najlepszymi światowymi firmami oraz dołączyć do grona rozpoznawalnych na świecie polskich marek transportowych.

Źródło: BrandLabel Communication

brandlabel.eu

Galeria: Rebranding marki ExpressLogic

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Program wykładów i spotkań Gdynia Design Days 2025
Architektura, dźwięk, typografia, sztuczna inteligencja, czy cykl projektowania produktowego to tylko wybrane zagadnienia, które zostaną poruszone podczas spotkań. Na stronie festiwalu dostępny jest już program wykładów oraz dyskusji, a także możliwość zapisania się na nie.
Akademia Lasera z kolejną wejściówką dla Signs.pl!
Colop Polska zaprasza do udziału w warsztatach laserowych – Akademia Lasera. Firma zorganizowała już ponad 119 edycji szkoleń, które są prowadzone od 2007 roku. Skorzystało z nich już ponad 1900 kursantów.
Lumix: aktualizacje oprogramowania aparatu i obiektywów
Panasonic z przyjemnością ogłasza nową aktualizację oprogramowania dla aparatu LUMIX S1RII, wprowadzenie aplikacji LUMIX Flow i LUMIX Lab wspierających workflow, a także aktualizacje dla obiektywów z serii S. Te zmiany zostały zaprojektowane tak, aby płynnie zintegrować zaawansowane funkcje z naszych najnowszych modeli, LUMIX S1II oraz S1IIE, z aparatem LUMIX S1RII, zwiększając...
Canon otrzymuje Platynowy Medal EcoVadis
Canon ogłosił, że otrzymał prestiżowy status Platinum za swoje działania na rzecz zrównoważonego rozwoju od globalnej organizacji EcoVadis. Wyróżnienie to plasuje Canon w gronie 1% wszystkich ocenianych przedsiębiorstw.
Vivo startuje z kampanią #jeszczebliżej
Marka vivo wprowadza na polski rynek trzy nowe smartfony: X200 Pro, V50 Lite oraz Y19s. Premierze telefonów towarzyszy kampania #jeszczebliżej realizowana w obszarach digital i influencer marketingu. Ideą kampanii jest podkreślenie ludzkiej strony technologii. Ma ona przypominać, że innowacje powinny służyć zacieśnianiu więzi z rodziną i przyjaciółmi. Za realizację...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764