logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding marki Tatrzański Park Narodowy.

  PR 22.06.2008, przeczytano 6479 razy
ilustracjastrzałka

W trosce o dobro tatrzańskiej przyrody oraz turystów odwiedzajacych jedyny w Polsce obszar o charakterze wysokogórskim, dyrekcja Tatrzańskiego Parku Narodowego podjęła działania mające usprawnić komunikację pomiędzy pracownikami parku a turystami. Do współpracy przy stworzeniu nowej strategii komunikacji marki TPN została zaproszona agencja brandingowa, Bakalie Studio Brandingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-marki-tatrzanski-park-narodowy.,7461,artykul.html

Tatrzański Park Narodowy jako pierwszy park narodowy w Polsce poddał swoją markę gruntownej analizie i zdecydował się odświeżyć swój wizerunek w oparciu o takie wartości jak otwartość i użyteczność. Agencja brandingowa Bakalie stworzyła kompleksową strategię rebrandingu oraz strategię komunikacji wizualnej marki parku. Aktualnie trwają ostatnie prace projektowe nad system komunikacji wizualnej TPN. W skład tego kompleksowego projektu wchodzą strategia repozycjonowania marki, projekty wszystkich materiałów korporacyjnych, tablic informacyjnych oraz tablic kierunkowych, a także layout nowej strony internetowej parku.

Strategia marki została przygotowywana przez Bakalie Studio Brandingowe z użyciem autorskich narzędzi strategicznych takich jak QUAD i BrandTree.

Tatrzański Park Narodowy o powierzchni 21 164 ha należy do największych parków narodowych w Polsce. Powstał w 1954 r., ale starania o objęcie Tatr ochroną czynione były już pod koniec XIX wieku. TPN chroni jedyny w Polsce fragment gór o charakterze alpejskim. Bogactwu krajobrazowemu odpowiada bogactwo świata roślin i zwierząt. Tatrzański Park Narodowy jest udostępniany dla turystyki, taternictwa powierzchniowego i jaskiniowego oraz narciarstwa. Znajduje się tutaj sieć dobrze oznakowanych szlaków turystycznych o łącznej długości blisko 250 km. Ze względu na unikatowy charakter tego wysokogórskiego obszaru Tatrzański Park Narodowy w 1993 r. został wpisany na listę Rezerwatów biosfery UNESCO. Wchodzi również w skład sieci Natura2000.

Bakalie Studio Brandingowe to firma, specjalizująca się w tworzeniu wizerunku marek, działa na rynku od 2000 roku. Prestiżowy nowojorski miesięcznik „Print“, poświęcony kulturze wizualnej i designowi, wyróżnił Bakalie Studio Brandingowe jako jedną z najbardziej innowacyjnych europejskich firm w dziedzinie projektowania graficznego, mając na szczególnej uwadze projekty katalogu dla KTR i raportu CSR dla Danone. Studio ma na swoim koncie wiele przedsięwzięć komercyjnych oraz projektów artystycznych. Ponadto firma zajmuje się doradztwem w zakresie strategii komunikacji a także projektuje systemy identyfikacji wizualnej, oraz wszelkie materiały promocyjne. W obszernym portfolio znajdują się zrealizowane projekty z branży finansowej, farmaceutycznej, spożywczej, filmowej, FMCG oraz urzędów miast i regionów.

Źródło: Bakalie Studio Brandingowe


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: BakalieStudioBrandingowe

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764