logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding marki Tatrzański Park Narodowy.

  PR 22.06.2008, przeczytano 6558 razy
ilustracjastrzałka

W trosce o dobro tatrzańskiej przyrody oraz turystów odwiedzajacych jedyny w Polsce obszar o charakterze wysokogórskim, dyrekcja Tatrzańskiego Parku Narodowego podjęła działania mające usprawnić komunikację pomiędzy pracownikami parku a turystami. Do współpracy przy stworzeniu nowej strategii komunikacji marki TPN została zaproszona agencja brandingowa, Bakalie Studio Brandingowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-marki-tatrzanski-park-narodowy.,7461,artykul.html

Tatrzański Park Narodowy jako pierwszy park narodowy w Polsce poddał swoją markę gruntownej analizie i zdecydował się odświeżyć swój wizerunek w oparciu o takie wartości jak otwartość i użyteczność. Agencja brandingowa Bakalie stworzyła kompleksową strategię rebrandingu oraz strategię komunikacji wizualnej marki parku. Aktualnie trwają ostatnie prace projektowe nad system komunikacji wizualnej TPN. W skład tego kompleksowego projektu wchodzą strategia repozycjonowania marki, projekty wszystkich materiałów korporacyjnych, tablic informacyjnych oraz tablic kierunkowych, a także layout nowej strony internetowej parku.

Strategia marki została przygotowywana przez Bakalie Studio Brandingowe z użyciem autorskich narzędzi strategicznych takich jak QUAD i BrandTree.

Tatrzański Park Narodowy o powierzchni 21 164 ha należy do największych parków narodowych w Polsce. Powstał w 1954 r., ale starania o objęcie Tatr ochroną czynione były już pod koniec XIX wieku. TPN chroni jedyny w Polsce fragment gór o charakterze alpejskim. Bogactwu krajobrazowemu odpowiada bogactwo świata roślin i zwierząt. Tatrzański Park Narodowy jest udostępniany dla turystyki, taternictwa powierzchniowego i jaskiniowego oraz narciarstwa. Znajduje się tutaj sieć dobrze oznakowanych szlaków turystycznych o łącznej długości blisko 250 km. Ze względu na unikatowy charakter tego wysokogórskiego obszaru Tatrzański Park Narodowy w 1993 r. został wpisany na listę Rezerwatów biosfery UNESCO. Wchodzi również w skład sieci Natura2000.

Bakalie Studio Brandingowe to firma, specjalizująca się w tworzeniu wizerunku marek, działa na rynku od 2000 roku. Prestiżowy nowojorski miesięcznik „Print“, poświęcony kulturze wizualnej i designowi, wyróżnił Bakalie Studio Brandingowe jako jedną z najbardziej innowacyjnych europejskich firm w dziedzinie projektowania graficznego, mając na szczególnej uwadze projekty katalogu dla KTR i raportu CSR dla Danone. Studio ma na swoim koncie wiele przedsięwzięć komercyjnych oraz projektów artystycznych. Ponadto firma zajmuje się doradztwem w zakresie strategii komunikacji a także projektuje systemy identyfikacji wizualnej, oraz wszelkie materiały promocyjne. W obszernym portfolio znajdują się zrealizowane projekty z branży finansowej, farmaceutycznej, spożywczej, filmowej, FMCG oraz urzędów miast i regionów.

Źródło: Bakalie Studio Brandingowe


avatar użytkownika
+

Tekst opublikował użytkownik: BakalieStudioBrandingowe

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PLL LOT szuka strategicznej agencji reklamowej
Polska Grupa Lotnicza S.A., w imieniu Polskich Linii Lotniczych LOT S.A., ogłasza przetarg na wybór strategicznej agencji reklamowej do współpracy przy opracowaniu i realizacji kampanii wizerunkowej oraz bieżącej obsługi działań komunikacyjnych marki dla PLL LOT S.A.
Kampania „Europejskie pieczarki, ukryty skarb”
Zaplanowana w 2023 roku na trzy lata, dofinansowana przez Unię Europejską, kampania promująca spożycie grzybów w 9 europejskich krajach przynosi spektakularne efekty. Liczne krajowe inicjatywy, media lokalne i społecznościowe z Belgii, Francji, Niemczech, Węgier, Irlandii, Włoch, Holandii, Hiszpanii i Polski kierują uwagę konsumentów na niezaprzeczalne wartości, jakie...
Rusza kampania „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku”
Zdrowie i higiena oczu są kluczowymi elementami komfortu życia, niezależności i bezpieczeństwa w każdym wieku. Z badań przeprowadzonych w ramach kampanii „Twoje spojrzenie ma znaczenie. Niezależnie od wieku” wynika, że 81% seniorów odczuwa dolegliwości związane ze wzrokiem w codziennych sytuacjach, a aż 55% ma problemy z funkcjonowaniem z powodu niesprawności...
5. edycja E-commerce Trends Summit 2024
Generuj rekordowe zyski i podbijaj nowe rynki – zachęca najnowsza edycja konferencji E-commerce Trends Summit, skierowanej do osób związanych ze sprzedażą online. Wydarzenie odbędzie się 19 września w formule hybrydowej w Centralnym Domu Technologii w Warszawie. Na scenie wystąpią zagraniczni i polscy eksperci (nazwiska już wkrótce!). Organizatorem jest ICAN...
iPoster dołącza do firm członkowskich IAB Polska
iPoster to właściciel i operator największej w Polsce sieci Digital Out-Of-Home (DOOH) w segmencie galerii handlowych. W swojej ofercie posiada blisko 600 wysokiej jakości nośników typu totem i spectacular (wielkoformatowe nośniki digital) w 78 centrach handlowych w 47 miastach, w tym w Warszawie, Krakowie, Poznaniu czy Wrocławiu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764