logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding Mbanku wyróżniony w globalnym konkursie

  PR 30.06.2014, przeczytano 943 razy
ilustracjastrzałka

Koncepcja rebrandingu marki mBank została uznana za jedną ze 100 najlepszych na świecie w plebiscycie Rebrand 100 Global Awards 2014. Projekt przygotowany przy wsparciu warszawskiej agencji BNA doceniono w kategorii Distinction obok takich marek jak American Airlines, T-Mobile czy Stanley.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-mbanku-wyrozniony-w-globalnym-konkursie,22045,artykul.html

Rebrand 100 to najbardziej prestiżowy i rozpoznawalny międzynarodowy konkurs oceniający projekty związane z repozycjonowaniem marek. Co roku jury składające się z ludzi biznesu, designerów i członków kadr kierowniczych największych światowych firm wybiera przykłady najefektywniejszych transformacji brandów. Do tegorocznego konkursu zgłaszano koncepcje przygotowane między styczniem 2011 roku a wrześniem 2013 roku.

mBank został wyróżniony za udane połączenie komunikacji wizualnej czterech marek - mBanku, MultiBanku, BRE Banku oraz BRE Private Banking & Wealth Managemen – pod jednym, nowym szyldem.

Standard wizualny marki mBank został przygotowany w pięciu wersjach kolorystycznych, które zmieniają się w zależności od oferty i grupy klientów. Dodatkowo logotyp przyjmuje różne kształty, a ikony dopasowane są do konkretnych produktów i miejsc, w których się znajdują. Za kreację odpowiedzialna była agencja BNA (dawniej Brand Nature Access), która wcześniej dwukrotnie została nagrodzona na Rebrand 100 – za projekty identyfikacji wizualnej marek Empik oraz Reserved.

- Głównym zadaniem tego projektu było stworzenie z czterech skrajnie różnych  marek finansowych jednej, spójnej identyfikacji nowoczesnego banku uniwersalnego. Zależało nam, by projekt był elastyczny i mógł pomieścić dotychczasową różnorodność operującego w różnych segmentach banku. Wykreowaliśmy system, który z jednej strony daje gwarancję jednolitości, a z drugiej wiarygodnie utrzymuje i kontynuuje specjalizację tworzących go marek  – mówi Mariusz Przybył, Strategic Direktor w firmie BNA.

Wyróżnienie w konkursie Rebrand 100 to nie jedyny przykład na to, że rebranding mBanku został zauważony i doceniony za granicą. Jego nowa koncepcja wizualna została nagrodzona złotem na prestiżowym konkursie Transform Awards 2014 w Londynie. Nowy design mBanku dostał również brązową nagrodę na Polskim Festiwalu Reklamy 2014.

Źródło: mBank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764