logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding opakowań herbat Teekanne

  PR 17.05.2013, przeczytano 2918 razy
ilustracjastrzałka

Koncern TEEKANNE, od ponad 130 lat dostarczający konsumentom wyśmienite herbaty, odświeżył wygląd opakowań herbat czarnych i czarnych aromatyzowanych. Rebranding unowocześnił opakowania i sprawił, że teraz jeszcze czytelniej komunikują one wysoką jakość produktów, pozostając przyjazne konsumentowi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-opakowan-herbat-teekanne,18743,artykul.html

Nowy projekt ma przede wszystkim za zadanie podkreślać najwyższą jakość i zalety herbat TEEKANNE. Ponadto, w obliczu intensywnie ewoluującego rynku, zbudowanie jednolitego komunikatu wizualnego dla wszystkich rodzajów herbat czarnych i czarnych aromatyzowanych zwiększa rozpoznawalność tych produktów i uatrakcyjnia je w oczach konsumentów.

Na odświeżonych, czytelnych opakowaniach, przewija się wspólny motyw: charakterystyczna, klasyczna filiżanka z parującym naparem, podkreślająca przyjemność picia herbaty, a w tle – nawiązanie do plantacji. Zmieniający się kolor pola upraw symbolizuje różne miejsca, z których pochodzą zbierane liście herbaty.

Odświeżona linia herbat TEEKANNE składa się z 10 produktów. Jest wśród nich 5 herbat czarnych (NERO, English Breakfast, Gold, Ceylon, Assam)  oraz 5 czarnych aromatyzowanych (Earl Grey, Earl Grey Lemon, Irish Cream, Royal Rum i Black Lemon). Całość wyróżnia się elegancką, wyrazistą kolorystyką. Nowością jest indykator mocy, który teraz pojawia się na pudełku – znacznie ułatwia to konsumentom wybór najbardziej odpowiadającego ich gustom i oczekiwaniom napoju.

- Jeśli chcemy, by nasza marka postrzegana była jako nowoczesna, musimy wychodzić naprzeciw oczekiwaniom rynku. Atrakcyjne opakowania to co prawda tylko jeden z elementów zaplanowanej całościowej strategii, ale niezwykle ważny, bo wpływa na postrzeganie przez handlowców i konsumentów, poprawia rozpoznawalność. Jakość produktu musi iść w parze z wyglądem opakowania, komunikować go i podkreślać benefity marki - mówi Maciej Rymski, National Sales Manager TEEKANNE Polska. 

Nowy design opakowań przygotowała agencja Mark & Mark. Został on wdrożony nie tylko w Polsce, ale przyjęto go jako standard dla opakowań również w kilku innych krajach Europy, do których docierają produkowane w Polsce herbaty TEEKANNE.

Źródło: TEEKANNE

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764