logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding Placeme w Dataplace.ai i poszerzenie portfolio usług

  PR 13.07.2021, przeczytano 1741 razy
ilustracjastrzałka

Placeme to firma o polsko-portugalskich korzeniach, specjalizująca się w usługach typu location intelligence. Dostarcza informacji o zachowaniach konsumentów w świecie offline na podstawie danych z milionów urządzeń mobilnych. Od połowy lipca 2021 roku spółka zmienia nazwę na dataplace.ai. Sama marka placeme nie znika - staje się jednym z produktów oferowanych przez grupę dataplace.ai.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-placeme-w-dataplace.ai-i-poszerzenie-portfolio-uslug,392256,artykul.html

Nowa nazwa - dataplace.ai - nawiązuje do technologi używanej przez firmę - AI - Artificial Intelligence (sztuczna inteligencja), machine learningu (uczenia maszynowego) oraz danych geoprzestrzennych (data), które firma pozyskuje dzięki systemowi Informacji Geograficznej (GIS) oraz Business Intelligence.

Wykorzystanie tych rozwiązań w obszarze location intelligence pozwoliło stworzyć gamę produktów z globalnym potencjałem.

· Dane to element biznesu o fundamentalnym znaczeniu. My je zbieramy, przetwarzamy i analizujemy na potrzeby naszych klientów. Stosowana przez nas technologia wspomaga firmy w codziennych decyzjach związanych z rozwojem biznesu w świecie offline. Dzięki niej mogą lepiej rozumieć zachowania klientów, a tym samym optymalizować swoje strategie i zwiększać efektywność działań - mówi Hubert Guzera, CEO i współzałożyciel dataplace.ai.

Z analityki biznesu w świecie offline korzysta coraz więcej liderów branży retail, FMCG, mediów czy usług. Analiza danych geolokalizacyjnych jest niezbędna również do oceny potencjału rozwojowego coraz bardziej popularnych w ostatnim czasie automatów paczkowych czy sklepów typu dark stores. Z rozwiązań firmy korzystają już takie marki, jak Carrefour, P&G, Coca-Cola czy PKO BP. Technologia jest już dostępna w Niemczech i Francji a dataplace.ai planuje ekspansję na kolejne rynki, by wypracować tytuł lidera w obszarze analityki offline.

· Zainteresowanie naszą technologią zarówno wśród międzynarodowych inwestorów jak i na konferencjach technologicznych daje się zauważyć od samego początku. Naturalną wydaje się więc decyzja o wyjściu z ofertą poza Polskę i budowaniu pozycji lidera w tym obszarze - mówi Tomasz Władziński, CMO i współzałożyciel dataplace.ai

Dzięki rebrandingowi, firma w pełniejszy sposób będzie mogła komunikować wartości poszczególnych produktów. Gama rozwiązań dedykowanych dla strategicznych obszarów działania firm - przedstawicieli działów ekspansji, marketingu, sprzedaży, centrali i działów analitycznych - powstała, aby bardziej kompleksowo odpowiadać na potrzeby biznesów prowadzonych w świecie rzeczywistym.

· Potrzeby naszych dotychczasowych klientów pomogły nam stworzyć elastyczny zestaw usług - mówi Hubert Guzera. - Rebranding jest naturalnym krokiem po przebudowie naszego portfolio usług. Obecnie każda z marek adresuje konkretne potrzeby biznesowe - wyjaśnia.

ilustracjastrzałka

Dataplace.ai - Offline Analytics Company - analizuje dane z milionów urządzeń mobilnych oraz sposób interakcji ludzi w przestrzeni. Dostarcza informacji o konkretnych lokalizacjach, ich rentowności, pozwala monitorować rynek i trendy konsumenckie, tworzyć i weryfikować różne scenariusze rozwoju - np. dla sieci handlowych, retail, FMCG, sektora usługowego i gastronomii. Narzędzia wspomagają także klientów w analizie efektywności kampanii outdoorowych, budowie strategii marketingowej czy planowaniu ekspansji.

Źródło: Dataplace.ai

www.dataplace.ai

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Panasonic: aktualizacja oprogramowania aparatu Lumix S5II i S5IIX
Panasonic wprowadza istotną aktualizację oprogramowania sprzętowego dla LUMIX S5II oraz S5IIX, swoich pełnoklatkowych aparatów bezlusterkowych. Nie tylko usprawnia ona fotografowanie, ale również zwiększa możliwości udostępniania zdjęć i filmów.
Płyty Swedboard w ofercie Sico Print Solutions
SICO Print Solutions, dostawca rozwiązań do druku cyfrowego, z przyjemnością ogłasza nawiązanie współpracy z firmą SWEDBOARD, producentem ekologicznych płyt kartonowych z rdzeniem przypominającym strukturę zagęszczonego plastra miodu. Ta współpraca pozwoli SICO Print Solutions oferować swoim klientom nowe, zrównoważone rozwiązania, które...
Firma Lavazza bezprzetargowo przedłużyła umowę ramową z NAV agency.
Allegro z międzynarodową platformą komunikacji
Allegro ogłasza ewolucję komunikacyjną marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie, które odzwierciedlają codzienne potrzeby, wyzwania i plany  współczesnych konsumentów.
Cofające się streamy w promocji filmu Omen
W ramach promocji filmu “Omen: Początek” studia 20th Century widzowie Twitcha mogli oglądać wyjątkowe transmisje. Podczas ich trwania zaaranżowane zostały problemy techniczne powodujące cofanie się całego materiału. W kampanii wzięli udział popularni twórcy gamingowi: Seto, Kamyk oraz Pago. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764