logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding Placeme w Dataplace.ai i poszerzenie portfolio usług

  PR 13.07.2021, przeczytano 1763 razy
ilustracjastrzałka

Placeme to firma o polsko-portugalskich korzeniach, specjalizująca się w usługach typu location intelligence. Dostarcza informacji o zachowaniach konsumentów w świecie offline na podstawie danych z milionów urządzeń mobilnych. Od połowy lipca 2021 roku spółka zmienia nazwę na dataplace.ai. Sama marka placeme nie znika - staje się jednym z produktów oferowanych przez grupę dataplace.ai.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-placeme-w-dataplace.ai-i-poszerzenie-portfolio-uslug,392256,artykul.html

Nowa nazwa - dataplace.ai - nawiązuje do technologi używanej przez firmę - AI - Artificial Intelligence (sztuczna inteligencja), machine learningu (uczenia maszynowego) oraz danych geoprzestrzennych (data), które firma pozyskuje dzięki systemowi Informacji Geograficznej (GIS) oraz Business Intelligence.

Wykorzystanie tych rozwiązań w obszarze location intelligence pozwoliło stworzyć gamę produktów z globalnym potencjałem.

· Dane to element biznesu o fundamentalnym znaczeniu. My je zbieramy, przetwarzamy i analizujemy na potrzeby naszych klientów. Stosowana przez nas technologia wspomaga firmy w codziennych decyzjach związanych z rozwojem biznesu w świecie offline. Dzięki niej mogą lepiej rozumieć zachowania klientów, a tym samym optymalizować swoje strategie i zwiększać efektywność działań - mówi Hubert Guzera, CEO i współzałożyciel dataplace.ai.

Z analityki biznesu w świecie offline korzysta coraz więcej liderów branży retail, FMCG, mediów czy usług. Analiza danych geolokalizacyjnych jest niezbędna również do oceny potencjału rozwojowego coraz bardziej popularnych w ostatnim czasie automatów paczkowych czy sklepów typu dark stores. Z rozwiązań firmy korzystają już takie marki, jak Carrefour, P&G, Coca-Cola czy PKO BP. Technologia jest już dostępna w Niemczech i Francji a dataplace.ai planuje ekspansję na kolejne rynki, by wypracować tytuł lidera w obszarze analityki offline.

· Zainteresowanie naszą technologią zarówno wśród międzynarodowych inwestorów jak i na konferencjach technologicznych daje się zauważyć od samego początku. Naturalną wydaje się więc decyzja o wyjściu z ofertą poza Polskę i budowaniu pozycji lidera w tym obszarze - mówi Tomasz Władziński, CMO i współzałożyciel dataplace.ai

Dzięki rebrandingowi, firma w pełniejszy sposób będzie mogła komunikować wartości poszczególnych produktów. Gama rozwiązań dedykowanych dla strategicznych obszarów działania firm - przedstawicieli działów ekspansji, marketingu, sprzedaży, centrali i działów analitycznych - powstała, aby bardziej kompleksowo odpowiadać na potrzeby biznesów prowadzonych w świecie rzeczywistym.

· Potrzeby naszych dotychczasowych klientów pomogły nam stworzyć elastyczny zestaw usług - mówi Hubert Guzera. - Rebranding jest naturalnym krokiem po przebudowie naszego portfolio usług. Obecnie każda z marek adresuje konkretne potrzeby biznesowe - wyjaśnia.

ilustracjastrzałka

Dataplace.ai - Offline Analytics Company - analizuje dane z milionów urządzeń mobilnych oraz sposób interakcji ludzi w przestrzeni. Dostarcza informacji o konkretnych lokalizacjach, ich rentowności, pozwala monitorować rynek i trendy konsumenckie, tworzyć i weryfikować różne scenariusze rozwoju - np. dla sieci handlowych, retail, FMCG, sektora usługowego i gastronomii. Narzędzia wspomagają także klientów w analizie efektywności kampanii outdoorowych, budowie strategii marketingowej czy planowaniu ekspansji.

Źródło: Dataplace.ai

www.dataplace.ai

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764