logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding Placeme w Dataplace.ai i poszerzenie portfolio usług

  PR 13.07.2021, przeczytano 2340 razy
ilustracjastrzałka

Placeme to firma o polsko-portugalskich korzeniach, specjalizująca się w usługach typu location intelligence. Dostarcza informacji o zachowaniach konsumentów w świecie offline na podstawie danych z milionów urządzeń mobilnych. Od połowy lipca 2021 roku spółka zmienia nazwę na dataplace.ai. Sama marka placeme nie znika - staje się jednym z produktów oferowanych przez grupę dataplace.ai.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-placeme-w-dataplace.ai-i-poszerzenie-portfolio-uslug,392256,artykul.html

Nowa nazwa - dataplace.ai - nawiązuje do technologi używanej przez firmę - AI - Artificial Intelligence (sztuczna inteligencja), machine learningu (uczenia maszynowego) oraz danych geoprzestrzennych (data), które firma pozyskuje dzięki systemowi Informacji Geograficznej (GIS) oraz Business Intelligence.

Wykorzystanie tych rozwiązań w obszarze location intelligence pozwoliło stworzyć gamę produktów z globalnym potencjałem.

· Dane to element biznesu o fundamentalnym znaczeniu. My je zbieramy, przetwarzamy i analizujemy na potrzeby naszych klientów. Stosowana przez nas technologia wspomaga firmy w codziennych decyzjach związanych z rozwojem biznesu w świecie offline. Dzięki niej mogą lepiej rozumieć zachowania klientów, a tym samym optymalizować swoje strategie i zwiększać efektywność działań - mówi Hubert Guzera, CEO i współzałożyciel dataplace.ai.

Z analityki biznesu w świecie offline korzysta coraz więcej liderów branży retail, FMCG, mediów czy usług. Analiza danych geolokalizacyjnych jest niezbędna również do oceny potencjału rozwojowego coraz bardziej popularnych w ostatnim czasie automatów paczkowych czy sklepów typu dark stores. Z rozwiązań firmy korzystają już takie marki, jak Carrefour, P&G, Coca-Cola czy PKO BP. Technologia jest już dostępna w Niemczech i Francji a dataplace.ai planuje ekspansję na kolejne rynki, by wypracować tytuł lidera w obszarze analityki offline.

· Zainteresowanie naszą technologią zarówno wśród międzynarodowych inwestorów jak i na konferencjach technologicznych daje się zauważyć od samego początku. Naturalną wydaje się więc decyzja o wyjściu z ofertą poza Polskę i budowaniu pozycji lidera w tym obszarze - mówi Tomasz Władziński, CMO i współzałożyciel dataplace.ai

Dzięki rebrandingowi, firma w pełniejszy sposób będzie mogła komunikować wartości poszczególnych produktów. Gama rozwiązań dedykowanych dla strategicznych obszarów działania firm - przedstawicieli działów ekspansji, marketingu, sprzedaży, centrali i działów analitycznych - powstała, aby bardziej kompleksowo odpowiadać na potrzeby biznesów prowadzonych w świecie rzeczywistym.

· Potrzeby naszych dotychczasowych klientów pomogły nam stworzyć elastyczny zestaw usług - mówi Hubert Guzera. - Rebranding jest naturalnym krokiem po przebudowie naszego portfolio usług. Obecnie każda z marek adresuje konkretne potrzeby biznesowe - wyjaśnia.

ilustracjastrzałka

Dataplace.ai - Offline Analytics Company - analizuje dane z milionów urządzeń mobilnych oraz sposób interakcji ludzi w przestrzeni. Dostarcza informacji o konkretnych lokalizacjach, ich rentowności, pozwala monitorować rynek i trendy konsumenckie, tworzyć i weryfikować różne scenariusze rozwoju - np. dla sieci handlowych, retail, FMCG, sektora usługowego i gastronomii. Narzędzia wspomagają także klientów w analizie efektywności kampanii outdoorowych, budowie strategii marketingowej czy planowaniu ekspansji.

Źródło: Dataplace.ai

www.dataplace.ai

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami Scena Jutra 2025! Fotorelacja
W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.
Amuse 3.0 - narzędzie GenAI zoptymalizowane dla sprzętu AMD
Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości...
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie...
Kasa Stefczyka promuje Kredyt Hipoteczny
14 kwietnia 2025 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Kasy Stefczyka. Tym razem marka zachęca do skorzystania z Kredytu Hipotecznego, który ma oferować szczególnie atrakcyjne warunki. Nowy przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt. Z Kasą Stefczyka można spokojnie...
Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way
Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764