logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding Placeme w Dataplace.ai i poszerzenie portfolio usług

  PR 13.07.2021, przeczytano 368 razy
ilustracjastrzałka

Placeme to firma o polsko-portugalskich korzeniach, specjalizująca się w usługach typu location intelligence. Dostarcza informacji o zachowaniach konsumentów w świecie offline na podstawie danych z milionów urządzeń mobilnych. Od połowy lipca 2021 roku spółka zmienia nazwę na dataplace.ai. Sama marka placeme nie znika - staje się jednym z produktów oferowanych przez grupę dataplace.ai.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-placeme-w-dataplace.ai-i-poszerzenie-portfolio-uslug,392256,artykul.html

Nowa nazwa - dataplace.ai - nawiązuje do technologi używanej przez firmę - AI - Artificial Intelligence (sztuczna inteligencja), machine learningu (uczenia maszynowego) oraz danych geoprzestrzennych (data), które firma pozyskuje dzięki systemowi Informacji Geograficznej (GIS) oraz Business Intelligence.

Wykorzystanie tych rozwiązań w obszarze location intelligence pozwoliło stworzyć gamę produktów z globalnym potencjałem.

· Dane to element biznesu o fundamentalnym znaczeniu. My je zbieramy, przetwarzamy i analizujemy na potrzeby naszych klientów. Stosowana przez nas technologia wspomaga firmy w codziennych decyzjach związanych z rozwojem biznesu w świecie offline. Dzięki niej mogą lepiej rozumieć zachowania klientów, a tym samym optymalizować swoje strategie i zwiększać efektywność działań - mówi Hubert Guzera, CEO i współzałożyciel dataplace.ai.

Z analityki biznesu w świecie offline korzysta coraz więcej liderów branży retail, FMCG, mediów czy usług. Analiza danych geolokalizacyjnych jest niezbędna również do oceny potencjału rozwojowego coraz bardziej popularnych w ostatnim czasie automatów paczkowych czy sklepów typu dark stores. Z rozwiązań firmy korzystają już takie marki, jak Carrefour, P&G, Coca-Cola czy PKO BP. Technologia jest już dostępna w Niemczech i Francji a dataplace.ai planuje ekspansję na kolejne rynki, by wypracować tytuł lidera w obszarze analityki offline.

· Zainteresowanie naszą technologią zarówno wśród międzynarodowych inwestorów jak i na konferencjach technologicznych daje się zauważyć od samego początku. Naturalną wydaje się więc decyzja o wyjściu z ofertą poza Polskę i budowaniu pozycji lidera w tym obszarze - mówi Tomasz Władziński, CMO i współzałożyciel dataplace.ai

Dzięki rebrandingowi, firma w pełniejszy sposób będzie mogła komunikować wartości poszczególnych produktów. Gama rozwiązań dedykowanych dla strategicznych obszarów działania firm - przedstawicieli działów ekspansji, marketingu, sprzedaży, centrali i działów analitycznych - powstała, aby bardziej kompleksowo odpowiadać na potrzeby biznesów prowadzonych w świecie rzeczywistym.

· Potrzeby naszych dotychczasowych klientów pomogły nam stworzyć elastyczny zestaw usług - mówi Hubert Guzera. - Rebranding jest naturalnym krokiem po przebudowie naszego portfolio usług. Obecnie każda z marek adresuje konkretne potrzeby biznesowe - wyjaśnia.

ilustracjastrzałka

Dataplace.ai - Offline Analytics Company - analizuje dane z milionów urządzeń mobilnych oraz sposób interakcji ludzi w przestrzeni. Dostarcza informacji o konkretnych lokalizacjach, ich rentowności, pozwala monitorować rynek i trendy konsumenckie, tworzyć i weryfikować różne scenariusze rozwoju - np. dla sieci handlowych, retail, FMCG, sektora usługowego i gastronomii. Narzędzia wspomagają także klientów w analizie efektywności kampanii outdoorowych, budowie strategii marketingowej czy planowaniu ekspansji.

Źródło: Dataplace.ai

www.dataplace.ai

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki prezentuje nowe innowacje i możliwości zastosowań na targach FESPA 2021
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zaprezentuje swoją szeroką ofertę wiodących na rynku, dochodowych technologii druku cyfrowego na targach FESPA Global Print Expo 2021 (12-15 października 2021 roku, RAI Amsterdam, Holandia, Stoisko: 1-F45). Chcąc w pełni wykorzystać zalety pierwszych organizowanych na żywo targów FESPA...
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”
Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset
Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie...
Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu
Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764