logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding stacji paliw Amic Energy zakończony

  PR 18.11.2019, przeczytano 1407 razy
ilustracjastrzałka

Rebranding i gruntowna modernizacja sieci stacji Lukoil została zakończona. Wszystkie stacje Lukoil zniknęły z rynku i zostały zastąpione marką AMIC Energy. Zmiana oznakowania 115 stacji paliw Lukoil trwala 3 miesiące. Już teraz kierowcy z w całej Polsce mogą tankować pod nowym brandem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-stacji-paliw-amic-energy-zakonczony,384763,artykul.html

Rebranding nie polegał tylko na kolorystycznej zmianie - z biało-czerwonego Lukoila na biało-zielony AMIC Energy. Modernizacji uległy też wnętrza stacji – na niektórych pojawiła się sieć barów z kanapkami Subway, a wszystkie sklepy otrzymały nazwę Amic Market.

Przetarg na produkcję i wymianę oznakowania wygrała toruńska firma Graffico. Zmiana marki stacji jest dużym przedsięwzięciem logistycznym. Cały proces projektowania, montażu i produkcji przebiegł bardzo sprawnie. Metamorfozie uległy pylony cenowe stacji i reklamy na wiacie, tzw. otoki. W tym celu wyprodukowano 6900 metrów reklam i zużyto aż 50 ton aluminium. Całą stację natomiast rozświetla 75 tysięcy modułów LED.

Co istotne, cały rebranding udało się przeprowadzić bez zamykania stacji paliw – zmiany nie spowodowały więc żadnych utrudnień dla kierowców.

Źródło: Graffico


avatar użytkownika
+ + +

Tekst opublikował użytkownik: Graffico



Graffico o sobie:

Swoim Kontrahentom oferujemy innowacyjne, zintegrowane oraz starannie zaplanowane rozwiązania. Dzięki doświadczeniu, kreatywności, jakości i pełnemu zaangażowaniu zespołu naszych specjalistów, tworzymy efektowną, a zarazem efektywną identyfikację wizualną, która zauważalnie wzmacnia wartość oraz rozpoznawalność marek naszych Kontrahentów.

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764