logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding studia produkcyjnego Timecode

  PR 29.03.2017, przeczytano 586 razy
ilustracjastrzałka

Dom produkcyjny TIMECODE, specjalizujący się w produkcji filmów reklamowych, rozwija strukturę i tworzy dział dedykowany produkcji wideo branded content oraz odświeża wizerunek wprowadzając nową identyfikację wizualną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-studia-produkcyjnego-timecode,31986,artykul.html

Niezależny dom produkcyjny Timecode wprowadził nową, uproszczoną identyfikację wizualną. Zmianie uległy: logotyp, typografia i serwis www. Rebrandingowi towarzyszy wyodrębnienie działu produkcyjnego, który specjalizować się będzie wyłącznie w realizacjach filmów branded content.

- Produkujemy video branded content od kliku lat, jednak dopiero od niedawna obserwujemy wzrost zainteresowania tym formatem. Kampanie branded contentowe wykorzystujące filmy, są coraz lepsze. Ostatni rok pokazał, że realizacja ambitnych projektów, wartościowych dla twórców i widzów, a jednocześnie spełniających konkretne oczekiwania marek, jest możliwa. Dlatego postanowiliśmy stworzyć odrębny dział dedykowany branded content i rozwijać tę specjalizację w ramach naszej struktury. – mówi Tomasz Dławichowski - managing director w Timecode.

Za koordynację pracy nowego zespołu odpowiadać będzie producentka Agnieszka Piłat, związana z Timecode od 2013 roku. Do działu branded content dołączyła też Agata Derwnis (2d motion designer) oraz Sebastian Hiller (kierownik produkcji).

- Branded content to niełatwy format, który  wymaga od twórców bardzo dużej elastyczności i dobrego zrozumienia zarówno potrzeb widza jak i oczekiwań marki. Trzeba dobrze się poruszać w dwóch odmiennych środowiskach. Dlatego planujemy rozszerzenie współpracy z wybranymi reżyseriami, posiadającymi doświadczenie zarówno w projektach reklamowych, jak i typowo contentowych, m.in. Bartoszem Konopką, z którym współpracowaliśmy w zeszłym roku. -
mówi Filip Tomann, executive producer w Timecode.

Nowy logotyp Timecode oparto na zgeometryzowanej, minimalistycznej, nowoczesnej typografii. Litery „t” oraz zredukowane do kropki „i”, razem tworzą wizerunek człowieka ukrytego za kamerą filmową. Obecny w dotychczasowym brand booku kolor czerwony zastąpiono stonowaną, elegancką szarością. Za opracowanie koncepcji komunikacji wizualnej odpowiada studio projektowe Leniva. Zmianie uległ także serwis www.

Źródło: Open minded group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764