logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding w branży nieruchomości

  PR 22.09.2022, przeczytano 215 razy
ilustracja

To jeden z najważniejszych rebrandingów ostatnich lat na polskim rynku nieruchomości. Markę Nowodworski Estates zastąpi homfi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-w-branzy-nieruchomosci,397309,artykul.html

Nowodworski Estates to jedna z marek na polskim rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Agencja jest dwukrotnym laureatem prestiżowej nagrody Lider Nieruchomości Otodom dla najlepszego biura nieruchomości w Polsce. Aktualnie posiada dziewięć oddziałów w największych miastach Polski, a jej zespół liczy ponad 250 specjalistów. Nowodworski Estates swoją pozycję zawdzięcza między innymi stosowaniu autorskich metod pracy stanowiących przełom w branży, takich jak: indywidualna strategia marketingu ofert nieruchomości, nowoczesny system CRM czy model usprawniający obsługę na wszystkich ścieżkach komunikacji z klientami poszukującymi nieruchomości.

Zmiana marki z Nowodworski Estates na homfi jest konsekwencją nowej strategii rozwoju firmy, która zakłada między innymi osiągnięcie statusu największej agencji nieruchomości w Polsce i ekspansję na rynki zagraniczne.

- To odważny, ale przemyślany krok. Chcemy być marką Top of Mind w Polsce. Uznaliśmy, że nowy brand i nowe pozycjonowanie pozwolą nam nawiązać z naszymi klientami dialog na poziomie, na jakim dotychczas tego nie robiliśmy. Chcemy, aby cenili nas nie tylko za jakość obsługi, jakiej nie otrzymają w żadnym innym miejscu, ale za to, kim tak naprawdę jesteśmy, co jest dla nas istotne i dokąd zmierzamy – mówi Marcin Bałaj, Dyrektor Marketingu homfi.

Rebranding obejmie nie tylko nazwę, ale również takie obszary jak: system identyfikacji wizualnej, stronę internetową i wszystkie kanały komunikacji z klientami. Zmianie ulegnie też styl tej komunikacji.

- W homfi stawiamy na prosty, przyjazny i zrozumiały język. Ciepły ton i bezpośrednią formę. Chcemy pokazać naszym klientom, że niezależnie od ich planów dotyczących nieruchomości, dzięki naszym pionierskim metodom pracy zrealizują je szybko, bezpiecznie i korzystnie – dodaje Marcin Bałaj.

Te wartości marka będzie przekazywać w kampanii launchowej pod hasłem “Cześć, tu homfi”, która startuje już 15 września i potrwa do połowy listopada 2022 roku. Swoim zasięgiem obejmie niemal całą Polskę. Zintegrowane działania prowadzone będą w Internecie i na nośnikach OOH. Kampania wspierana będzie emisją spotu w kinach sieci Multikino zlokalizowanych w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Gdańsku i Poznaniu.

Za przygotowanie strategii, kreacji oraz zaplanowanie i wykup mediów odpowiada wewnętrzny zespół projektowy homfi.

Źródło: homfi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na „Schlebianie na śniadanie”
Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami...
Labo Print rozwija segment Expo i wydaje nowy Katalog
Kilka dni temu firma Labo Print, czyli międzynarodowy dostawca rozwiązań reklamowych, jak sami o sobie piszą, opublikował w sieci swój nowy katalog produktów. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że nie dotyczy on ani druku wieloformatowego, ani etykiet, kubków reklamowych czy nawet reklamy przestrzennej, czyli segmentów produkcji, z których firma jest...
Nowy sklep internetowy Trotec
Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także...
Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764