logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding w branży nieruchomości

  PR 22.09.2022, przeczytano 802 razy
ilustracja

To jeden z najważniejszych rebrandingów ostatnich lat na polskim rynku nieruchomości. Markę Nowodworski Estates zastąpi homfi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-w-branzy-nieruchomosci,397309,artykul.html

Nowodworski Estates to jedna z marek na polskim rynku pośrednictwa w obrocie nieruchomościami. Agencja jest dwukrotnym laureatem prestiżowej nagrody Lider Nieruchomości Otodom dla najlepszego biura nieruchomości w Polsce. Aktualnie posiada dziewięć oddziałów w największych miastach Polski, a jej zespół liczy ponad 250 specjalistów. Nowodworski Estates swoją pozycję zawdzięcza między innymi stosowaniu autorskich metod pracy stanowiących przełom w branży, takich jak: indywidualna strategia marketingu ofert nieruchomości, nowoczesny system CRM czy model usprawniający obsługę na wszystkich ścieżkach komunikacji z klientami poszukującymi nieruchomości.

Zmiana marki z Nowodworski Estates na homfi jest konsekwencją nowej strategii rozwoju firmy, która zakłada między innymi osiągnięcie statusu największej agencji nieruchomości w Polsce i ekspansję na rynki zagraniczne.

- To odważny, ale przemyślany krok. Chcemy być marką Top of Mind w Polsce. Uznaliśmy, że nowy brand i nowe pozycjonowanie pozwolą nam nawiązać z naszymi klientami dialog na poziomie, na jakim dotychczas tego nie robiliśmy. Chcemy, aby cenili nas nie tylko za jakość obsługi, jakiej nie otrzymają w żadnym innym miejscu, ale za to, kim tak naprawdę jesteśmy, co jest dla nas istotne i dokąd zmierzamy – mówi Marcin Bałaj, Dyrektor Marketingu homfi.

Rebranding obejmie nie tylko nazwę, ale również takie obszary jak: system identyfikacji wizualnej, stronę internetową i wszystkie kanały komunikacji z klientami. Zmianie ulegnie też styl tej komunikacji.

- W homfi stawiamy na prosty, przyjazny i zrozumiały język. Ciepły ton i bezpośrednią formę. Chcemy pokazać naszym klientom, że niezależnie od ich planów dotyczących nieruchomości, dzięki naszym pionierskim metodom pracy zrealizują je szybko, bezpiecznie i korzystnie – dodaje Marcin Bałaj.

Te wartości marka będzie przekazywać w kampanii launchowej pod hasłem “Cześć, tu homfi”, która startuje już 15 września i potrwa do połowy listopada 2022 roku. Swoim zasięgiem obejmie niemal całą Polskę. Zintegrowane działania prowadzone będą w Internecie i na nośnikach OOH. Kampania wspierana będzie emisją spotu w kinach sieci Multikino zlokalizowanych w Krakowie, Wrocławiu, Warszawie, Gdańsku i Poznaniu.

Za przygotowanie strategii, kreacji oraz zaplanowanie i wykup mediów odpowiada wewnętrzny zespół projektowy homfi.

Źródło: homfi

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764