logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding w Clickquicknow

  PR 04.04.2013, przeczytano 1055 razy
ilustracjastrzałka

ClickQuickNow, zajmująca się performance marketingiem, wprowadza nową identyfikację wizualną. Zmieniło się logo, strona internetowa i cały Corporate Identity spółki. Zmiany wizerunkowe są związane z poszerzaniem działalności spółki, zarówno w ostatnim czasie, jak i w planach na 2013 r. oraz kolejne lata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-w-clickquicknow,18351,artykul.html

Spółka ClickQuickNow istnieje od 2009 r. i od początku działa w obszarze budowania „na żywo” konsumenckich baz danych. Wraz z rozwojem modelu biznesowego doszły nie tylko nowe serwisy internetowe, nowe kanały komunikacyjne, ale też podział leadów na sprzedażowe oraz marketingowe.

- Rebranding jest symbolicznym zakończeniem procesu dojrzewania naszej spółki i jej przejścia z fazy wieku dziecięcego do fazy wieku dorosłego. Jest podsumowaniem ewolucji biznesowej, jaką przechodzimy od 2 lat, czyli budowania spółki opartej na solidnych fundamentach w postaci produktów dla marketerów, jakimi są leady sprzedażowe i leady marketingowe, przy jednoczesnej kontynuacji  strategii tworzenia jednej z największych konsumenckich baz danych na polskim rynku, poprzez sukcesywne uruchamianie nowych serwisów internetowych oraz nowych kanałów dotarcia do użytkowników - mówi Marcin Kostecki, Prezes Zarządu ClickQuickNow.

Od dłuższego już czasu ClickQuickNow zajmuje się innowacyjnym performance marketingiem z wykorzystaniem Internetu, telefonu, poczty elektronicznej, SMS-ów oraz telewizji.

W związku z rebrandingiem spółka będzie od tej pory pozycjonowana jako podmiot specjalizujący się w generowaniu „na żywo” i na zamówienie stargetowanych leadów sprzedażowych i leadów marketingowych dla swoich klientów (marketerów z branży m.in. telekomunikacyjnej, finansowej czy ubezpieczeniowej) - stąd w nowym logo spółki dopisek „leads on demand”. Od dziś działa także nowa strona internetowa spółki, pod adresem: www.clickquicknow.pl.

- Poprzez rebranding chcemy pokazać, kim obecnie jesteśmy i czym się zajmujemy na co dzień, pokazać wartość dodaną, którą zapewniamy klientom, codziennie korzystającym z naszych usług. Warto podkreślić, że nie jesteśmy spółką bazodanową, ani nie udostępniamy danych, ponieważ nie posiadamy na to zgody. Zajmujemy się permission marketingiem, czyli pozyskiwaniem zgody na otrzymywanie komunikatów marketingowych od naszych klientów podczas rejestracji użytkowników w naszych serwisach internetowych (identycznie jak to robią portale) oraz performance marketingiem, czyli wykonywaniem rozliczanych za efekt działań marketingowych dla naszych klientów (identycznie jak ma to miejsce w sieciach afiliacyjnych). Tym, co odróżnia nas od wielu innych graczy rynkowych, którzy posiadają swoje zasoby bazodanowe, jest dostarczanie leadów na zamówienie - mówi Marcin Kostecki.

Źródło: ClickQuickNow

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Oclean X-Ultra jako HyperGram: hologramy na Dworcu Centralnym
Oclean, producent zaawansowanych technologicznie urządzeń do domowej higieny jamy ustnej, hologramowo wyświetlił najnowszy model szczoteczki Oclean X Ultra w ramach doświadczenia HyperGram. To pierwsze tego typu działanie w Polsce, które odbiorcy obejrzą na Dworcu Centralnym w Warszawie i centrum handlowym Westfield Arkadia.
Public Dialog rozpoczyna współpracę z AirHelp
Agencja Public Dialog rozpoczęła w czerwcu długofalową współpracę z AirHelp, firmy z branży tech travel, jednym największych ambasadorów praw pasażerów lotniczych na świecie. W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się doradztwem w obszarze komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.
Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024
Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland...
Samsung: ekspozycja telewizorów The Frame na targach Art Basel
Na odbywających się właśnie targach Art Basel w Bazylei firma Samsung, jako pierwszy oficjalny partner wystawy, zaprezentowała najnowszą linię unikatowych telewizorów The Frame. Tegoroczne wydarzenie odbywa się w dniach 13-16 czerwca w centrum wystawienniczym Messe Basel w Szwajcarii.
Wielki sport, wielkie dylematy
Rok 2024 obfituje w wiele wydarzeń sportowych, w tym jedne z największych – Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej oraz Letnie Igrzyska Olimpijskie w Paryżu, które skupiają na sobie uwagę zarówno milionów fanów sportu, jak i wielu branż szukających w nich miejsca dla siebie. Tak wielkim imprezom towarzyszą także dylematy moralne – czy na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764