Nie tylko nowa szata graficzna, ale też odświeżenie wszystkich formatów poradnikowych i przede wszystkim zmniejszenie wielkości paczki umożliwiające dostawę do paczkomatów. Lider sprzedaży gotowych projektów domów w Polsce, Extradom.pl, zaprezentował swoim klientom całkowicie nową odsłonę swojej paczki, która trafia do nich po dokonaniu zakupu.
Liczba dokumentów niezbędnych do dopełnienia formalności związanych z budową domu, a także koniecznych do sprawnego przeprowadzenia procesu budowy, niejednego przyprawiłaby o ból głowy. Nie inaczej jest w przypadku kupienia gotowego projektu domu. Nic nie stoi jednak na przeszkodzie, żeby dokumenty i inne potrzebna akcesoria były zarówno w pełni wygodne w użyciu. Dokładnie taki cel przyświecał zespołowi Extradom.pl, który zrealizował proces rebrandingu paczki.
Największym wyzwaniem było zaprojektowanie zgodnej z ustawą tablicy informacyjnej, której powieszenie jest obowiązkiem na każdej budowie. Ustawa jasno określa jej wymiary, co do niedawna determinowało poprzedni bardzo nieporęczny format paczki. Dzięki zastosowaniu wciąż mało popularnego w naszym kraju rozwiązania w postaci składanej tablicy z odpowiedniego tworzywa, udało się zmniejszyć rozmiar paczki niemal trzykrotnie.
Nowa paczka zyskała również odświeżony kolor – zgodny z opracowaną wcześniej księgą znaku – a także uchwyt pozwalający na wygodne przenoszenie wszystkich dokumentów. Także i one (4 dzienniki budowy, poradnik ogrodnika czy architektura ogrodu) otrzymały nowy, atrakcyjny design dostosowany oczekiwań użytkownika. Całość paczki dopełnia słodki poczęstunek w postaci brandowanych krówek.
Całość rebrandingu została zrealizowana przez zespół Extradom.pl, bez udziału zewnętrznej agencji.
Źródło: Extradom.pl