logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Rebranding w Swiss Krono. Kronopol zmienia nazwęi logo

  PR 30.01.2016, przeczytano 4954 razy
ilustracjastrzałka

Żarski Kronopol, największy w Polsce producent wyrobów drewnopochodnych przeznaczonych do produkcji mebli, budownictwa oraz wyposażenia wnętrz, od stycznia 2016 roku zmienia logo. Spółka, jako część holdingu Swiss Krono Group, będzie występować pod nowym logotypem Swiss Krono.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/rebranding-w-swiss-krono.-kronopol-zmienia-nazwei-logo,27297,artykul.html

Z początkiem 2016 roku holding Swiss Krono Group rozpoczął proces rebrandingu całej organizacji, w skład której wchodzi 11 zakładów ulokowanych w 8 krajach, w tym jeden z największych tego typu spółek na świecie oraz największy podmiot w szwajcarskiej Grupie – żarski Kronopol. Produkty wytwarzane przez Grupę Swiss Krono wykorzystywane są dzisiaj w 90 krajach świata do budowy i wyposażenia mieszkań oraz ekologicznych budynków.

Do tej pory większość zakładów holdingu posługiwała się własną nazwą oraz własnym logo. Od stycznia wszystkie spółki Grupy będą występowały pod jednym spójnym logotypem Swiss Krono.

Zmiana logo jeszcze bardziej zacieśni współpracę między naszymi zakładami, ponieważ stworzy jednolitą, spójną i silną  tożsamość: WE ARE ONE – THE NEW ONE. Pozwoli nam to na wyróżnienie się na tle konkurencji i wzmocnienie naszej silnej pozycji na rynku. Grupa realizuje dzisiaj kolejne strategiczne inwestycje. Budujemy nową fabrykę płyt OSB na Węgrzech oraz wielkie, nowoczesne ciągi produkcyjne ContiRoll w Szwajcarii, USA i Rosji. W planach mamy dalszą ekspansję we wschodniej Europie oraz na kolejnych kontynentach” – komentuje Maciej Karnicki, Dyrektor Generalny Swiss Krono Group, Prezes Zarządu Kronopol sp. z o.o.

Tak duże zmiany wymagają dopasowania całej organizacji na wielu płaszczyznach, tak aby w przyszłości móc oferować na coraz bardziej wymagających rynkach innowacyjne produkty oraz niezawodny serwis. Holding, mimo zmian, planuje zachować odmienność kulturową spółek w każdym z krajów.

Premiera nowego logotypu miała miejsce na targach DOMOTEX.
 
W 2016 roku Swiss Krono Group świętuje 50-lecie istnienia.

Źródło: Swiss Krono

www.swisskrono.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Z okazji Dnia Babci i Dziadka Ministerstwo Cyfryzacji rusza z kampanią, która łączy pokolenia. We współpracy z RMF FM zaprasza do udziału w konkursie, w którym słuchacze mogą podzielić się historiami z ich dziadkami i babciami w roli głównej. Najciekawsze opowieści zostaną nagrodzone, a ich autorzy będą mieli okazję podzielić się nimi na antenie...
Aktor John David Washington w kampanii Tom Ford
Aktor John David Washington weźmie udział w nowej kampanii promującej kultowy zapach Bois Pacifique marki TOM FORD, będącej wyrazem witalności i swobody wyrażenia siebie bez jakichkolwiek obaw.
Żabka wchodzi w retail media. Uruchamia Żabka Ads
Żabka Ads – Shopper-Driven Media to nowe narzędzie pozwalające reklamodawcom na skuteczne docieranie do milionów odbiorców, codziennie dokonujących zakupów w sklepach Żabka. Dzięki dobrze rozwiniętej infrastrukturze cyfrowych nośników, których jest już ponad 1500, klienci na ekranach będą mogli zobaczyć już nie tylko oferty produktowe, ale...
Dentsu CEE Summit 2025 – „Return on Impact”
W dniach 15-16 stycznia 2025 roku, w historycznej przestrzeni Fabryki Norblina, odbył się największy event dentsu w tej części świata, podczas którego spotkali się cenieni eksperci, klienci i partnerzy dentsu tworząc przestrzeń do dyskusji, nowych pomysłów, wspierania innowacji i odkrywanie przyszłych możliwości wspólnego rozwoju. Dla dentsu CEE to był też...
Grupa RW przejmuje nośniki DOOH od firmy M3 w Krakowie i Rzeszowie
Grupa RW dynamicznie buduje swoją ofertę cyfrowych nośników reklamy zewnętrznej. Firma właśnie przejęła 10 lokalizacji i 21 ekranów DOOH w Krakowie i Rzeszowie, które dotychczas należały do firmy M3 Reklama. Dzięki temu Grupa RW umacnia swoją obecność na rynku reklamy zewnętrznej oraz stawia kolejny krok w rozwoju ogólnopolskiej sieci DOOH,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764