logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Rebranding Warszawskiej Szkoły Języka Japońskiego

  PR 10.02.2021, przeczytano 848 razy
ilustracjastrzałka

WSJJ zaprezentowała nową identyfikację wizualną. Autorem rebrandingu jest agencja interaktywna Bloomnet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-rebranding-warszawskiej-szkoly-jezyka-japonskiego,390164,artykul.html

Warszawska Szkoła Języka Japońskiego świętuje w tym roku 10-lecie działalności. Placówka, oprócz organizacji kursów, od lat pełni też funkcję centrum kultury: współpracuje z ambasadą Japonii, organizuje wyjazdy do Azji i prowadzi warsztaty kulturowe. Nowa identyfikacja miała jeszcze bardziej podkreślić szeroką działalność edukacyjną placówki.           

Rebranding uwzględniał nowe logo, stronę internetową opartą na autorskich ilustracjach oraz inne elementy identyfikacji takie jak grafiki promocyjne, projekty dyplomów, prezentacji i voucherów, papier firmowy, wizytówki.

- Budując nową identyfikację skupiliśmy się na elementach charakterystycznych dla Japonii, ale jednocześnie uwzględniliśmy zestaw skojarzeniowy właściwy dla naszego kręgu kulturowego. Dobór motywów jest więc dopasowany do europejskiego odbiorcy - mówi Łukasz Dudko, założyciel agencji Bloomnet.

To kolejny w ostatnich miesiącach projekt realizowany przez Bloomnet dla branży edukacyjnej. Pod koniec ubiegłego roku agencja odpowiadała m.in. za rebranding szkoły językowej Live z Łodzi oraz za projekt strony szkoły Sokrates z Warszawy.

ilustracjastrzałka

Źródło: Bloomnet

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PZU promuje wiedzę o cyberbezpieczeństwie
Jedynie 4% Polaków deklaruje, że czuje się całkowicie bezpiecznie w Internecie – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie PZU. Ubezpieczyciel rusza z kampanią informacyjno-edukacyjną „A kto tu się podszywa?”, aby promować wiedzę nt. sposobów ochrony przed cyberzagrożeniami.
Karta ING przypomni, jak ważne jest bezpieczeństwo danych
W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym samym przypomina, jak ważne jest bezpieczeństwo danych, również tych na naszej karcie. 
Związek Banków Polskich rozpoczął ogólnopolską kampanię na rzecz poprawy cyberbezpieczeństwa usług bankowych. Czynny udział w kampanii bierze Bank BNP Paribas, który od lat aktywnie, konsekwentnie i skutecznie wspiera swoich Klientów w bezpiecznym bankowaniu. Bank organizuje szeroko zakrojone akcje edukacyjne, ale przede wszystkim oferuje Klientom najnowsze...
LG OLED i Sir John Akomfrah: pięciokanałowa instalacja wideo
Firma LG Electronics ponownie nawiązała współpracę z powszechnie szanowanym artystą i twórcą filmowym, sir Johnem Akomfrahem, w ramach Frieze London 2024. Współpraca ta odnosi się do niedawnego wsparcia LG dla brytyjskiego pawilonu Akomfraha na 60. Międzynarodowej Wystawie Sztuki La Biennale di Venezia 2024. Na Frieze London 2024 firma LG zaprosiła Akomfraha – artystę znanego z...
Debiut branżowej konferencji WebMix
Psychologowie społeczni określają nasze czasy kulturą przyspieszenia. Może jednak warto zwolnić? Dlatego 27 września 2024 uczestnicy konferencji WebMix zatrzymali się i mieli okazję do refleksji nad kompetencjami potrzebnymi do rozwoju branży IT. W spotkaniu w Browarach Warszawskich wzięli udział przedstawiciele czterech sektorów usług internetowych: rejestratorzy domen,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764