logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reckitt i marka Durex nawiązały współpracę z Grupą Ponton

  PR 12.04.2022, przeczytano 331 razy
ilustracjastrzałka

9 marca 2022 roku, firma Reckitt wraz z marką Durex oficjalnie rozpoczęła współpracę z Grupą Ponton, nawiązując tym samym partnerstwo strategiczne. Głównym celem inicjatywy jest wsparcie oraz edukacja młodzieży w zakresie zdrowia seksualnego. Poprzez wieloletnie doświadczenie obu podmiotów w obszarze promocji i ochrony zdrowia, współpraca stworzy wartościową platformę, dzięki której szerzona będzie świadomość seksualna wśród młodych osób.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reckitt-i-marka-durex-nawiazaly-wspolprace-z-grupa-ponton,395472,artykul.html

Celem współpracy marki Durex i Grupy Ponton jest wzajemne wsparcie młodzieży w zakresie szerzenia najwyższej jakości, rzetelnej edukacji seksualnej oraz wiedzy na temat bezpieczniejszego seksu, profilaktyki chorób przenoszonych drogą płciową, przeciwdziałania przemocy seksualnej i wykluczeniu, promowania odpowiedzialnych, asertywnych i samorealizacyjnych postaw w zakresie seksualności.

Wspólna misja = wspólny cel

Firma Reckitt powstała, by chronić, leczyć i pielęgnować. Od początku angażuje się w działania, które są ważne dla społeczeństwa w zakresie promocji i ochrony zdrowia. Od wielu lat wspólnie z marką Durex realizuje misję w obszarze zdrowia seksualnego, działając na rzecz bezpiecznego seksu i odpowiedniej edukacji, mając na szczególnej uwadze młodzież.

– Odkrywanie seksualności może być wyzwaniem dla wielu młodych ludzi. Razem z marką Durex od wielu lat dbamy o to, by zapewnić młodym wiedzę, która pomoże im komfortowo i bezpiecznie wchodzić w doświadczenia seksualne, odpowiadać na ich wątpliwości i czerpać radość z bliskości i seksu. Tak zrodziła się idea nawiązania strategicznej współpracy z Grupą Ponton, w ramach której korzystamy z wieloletniego doświadczenia jej ekspertów w pracy z młodzieżą, tak by współtworzony przez nas serial „Praktykanci” jak najcelniej trafiał do tej grupy. To dla nas zaszczyt współpracować z ekspertami, którzy na co dzień towarzyszą młodym ludziom i wspierają edukację seksualną – komentuje Inga Songin, Marketing Director Poland & EE, Reckitt

Grupa Ponton pracuje z młodzieżą i dla młodzieży, wspierając jej rozwój psychoseksualny oraz zapewniając dostęp do wiedzy i pomoc w realizowaniu własnego potencjału. Działa w obszarze edukacji seksualnej i poradnictwa w sprawach szeroko pojmowanej seksualności.

–  Z naszego doświadczenia wynika, że młode osoby w Polsce bardzo często nie mają z kim porozmawiać o swoich wątpliwościach w zakresie relacji intymnych, własnych ciał, seksu i antykoncepcji. Dlatego od 2002 roku nasi wolontariusze i wolontariuszki działają poprzez warsztaty, publikacje, wsparcie online i telefon zaufania. Tych dróg dotarcia z rzetelną edukacją jest wiele, ale potrzeba jeszcze więcej. Dlatego tak cieszy nas nawiązanie współpracy. Chcemy wykorzystać dobre praktyki wypracowane przez Reckitt i markę Durex oraz nasze doświadczenia i wiedzę, by jeszcze lepiej wspierać edukację, zdrowie i rozwój psychoseksualny młodzieży – podkreśla Katarzyna Banasiak-Marszałek, koordynatorka Grupy Ponton

Wielki powrót „Jak TO robić?”

Ponadto, w ramach współpracy marka Durex powróciła na swój kultowy kanał YouTube „Jak TO robić?” z nowym obyczajowym serialem „Praktykanci”. W serialu występuje czterech bohaterów, którzy sami wchodzą w świat aktywności seksualnej i stają przed wyzwaniem tworzenia kanału edukującego o seksualności. Od początku „Jak TO robić?” realizuje misję prowadzenia edukacji seksualnej młodzieży przez rozrywkę – w przystępnej i niekonwencjonalnej formie. Współpraca z grupą Ponton przy realizacji „Praktykantów” wprowadza doświadczenia i ekspertyzę Partnera do wątków serialu. Z serialu będzie można przejść bezpośrednio do artykułów edukacyjnych Grupy Ponton. Serial jest kontynuacją projektu „Jak TO robić?”, który wygenerował wśród młodych ludzi już niemal 30 mln wyświetleń na YouTube.

Oprócz pełnometrażowych odcinków twórcy przewidzieli dodatkowe filmy edukacyjne w formie video shortów, które będą stanowić merytoryczne rozwinięcie wątków poruszanych w fabule serialu. Z serialu „Praktykanci” widzowie będą mogli łatwo przejść do artykułów edukacyjnych na stronie Grupy PONTON, która od 2002 r. działa na rzecz edukacji seksualnej młodzieży oraz od tego roku, razem z seksuologiem, współpracuje przy konsultacji treści pojawiających się na kanale. Premiera pierwszego odcinka odbyła się 22 lutego br., a za opracowanie tematów oraz konsultację scenariuszy odpowiada Grupa PONTON.

Źródło: Reckitt Benckiser (Poland) S.A.

www.reckitt.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To już kolejny edukacyjny webinar, którego organizatorem jest agencja e-marketingowa Ideo Force. Tym razem wydarzenie będzie w pełni poświęcone tematyce UX. W jego trakcie uczestnicy otrzymają dawkę eksperckiej wiedzy z zakresu User Experience, którą będą mogli wykorzystać we własnym e-biznesie. Webinar odbędzie się 25 sierpnia o godz. 13.00 i będzie prowadzony na...
Rafał Wasyluk członkiem Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego
Rafał Wasyluk, head of EMEA Commerce Centre of Excellence w VMLY&R, dołączył do grona członków Rady Konsultacyjnej Marketingu i Transformacji Cyfrowej Akademii Leona Koźmińskiego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Lider w najnowszym raporcie „The Forrester Wave: Marketing Creative And Content Services, Q3 2022”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa zatrudniająca ponad 13000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R wykazała...
Kampania Aldi: Cośki idą do szkoły
„ALDI ma to COŚ do szkoły” to kolejna kampania taktyczna zrealizowana przez Opus B w ramach platformy komunikacji „ALDI ma to COŚ”.
Orion Media Group przystępuje do grona firm członkowskich IAB Polska
Do firm członkowskich IAB Polska przystąpiła firma ORION MEDIA GROUP - niezależny dom mediowy działający od 2013 roku w marketingu internetowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764