logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reckitt wraz z marką Durex przełamuje kolejne tabu w kampanii lubrykantów

  PR 19.04.2022, przeczytano 366 razy
ilustracja

Firma Reckitt w najnowszej kampanii dedykowanej żelom intymnym Durex Naturals, stawia na walkę ze stygmatyzującą oceną postrzegania osób używających lubrykantów. Ideą kampanii jest zachęcenie kobiet do zadbania o własny komfort i zwiększenie przyjemności jaką czerpią z seksu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reckitt-wraz-z-marka-durex-przelamuje-kolejne-tabu-w-kampanii-lubrykantow,395547,artykul.html

Utarte stereotypy = strach przed lubrykantami

Według stereotypowych, obiegowych opinii lubrykanty stosuje się tylko w skrajnych przypadkach takich jak ciężka choroba czy menopauza. To błędne przekonanie powstrzymuje kobiety przed sięganiem po nie, a może dotyczyć każdej kobiety, ponieważ suchość pochwy to powszechne i naturalne zjawisko.

Suchość pochwy może odczuwać każda kobieta, co wynika z ludzkiej fizjologii. Wpływ na to ma m.in. zmieniający się poziom hormonów, styl życia, lęki i stres, czy zażywane leki. Nawet przez ⅔ cyklu kobieta może nie być optymalnie nawilżona w okolicach intymnych, co bezpośrednio rzutuje na jakość życia seksualnego i odczuwaną przyjemność. Potwierdzają to badania, które mówią, że aż ¾ kobiet zetknęło się z uczuciem dyskomfortu właśnie z powodu suchości[1].

Badania nie kłamią

Istnieją skuteczne rozwiązania, po których sięganie nie powinno być powodem do wstydu. Mowa o lubrykantach, czyli produktach, których główną funkcją jest nawilżanie okolic intymnych. Uławiają one zbliżenie, zmniejszają tarcie oraz nieprzyjemne doznania, zwiększając tym samym przyjemność z seksu. Potwierdzają to same kobiety – aż 9 na 10 konsumentek biorących udział w badaniu Durex przyznało, że seks z lubrykantem jest lepszy[2].

- W Reckitt mocno wierzymy, że marki poprzez swoje działania komunikacyjne wpływają na zmiany społeczne. Tę moc wykorzystujemy zawsze w słusznej sprawie. Wraz z Durexem przełamujemy tabu i obalamy mity dotyczące seksu, bo wysoka jakość życia seksualnego jest prawem każdego człowieka. Nie ma tu miejsca na wstyd, skrępowanie i stygmatyzację. Właśnie z tym ostatnim rozprawiamy się w najnowszej kampanii lubrykantów pod hasłem „To naturalne”. Zależy nam na tym, by kobiety nie były już ograniczane utartymi, mylnymi przekonaniami i mogły swobodnie sięgać po produkty wtedy, kiedy ich ciało daje im znak, że tego potrzebuje. – podkreśla Inga Songin, Marketing Director Poland & EE, Reckitt.

Lubrykanty? „To naturalne!”

Wiedząc już, że żele intymne mogą być stosowane przez wszystkie kobiety, w każdym wieku i o każdej porze, warto powiedzieć jeszcze o tym, jaki powinien to być produkt. A więc przede wszystkim taki, który będzie współgrał z ciałem – jego zawartością będą składniki w 100% pochodzenia naturalnego, bazą – woda. Do takich lubrykantów należą te z linii Durex Naturals, w skład której wchodzą 3 warianty żeli intymnych: Durex Naturals Pure, Durex Naturals Sensitive i Durex Naturals Hyaluro. Każdy z nich zawiera wyłącznie składniki pochodzenia naturalnego, jest na bazie wody oraz wyróżnia się przyjaznym pH. Dodatkowo można stosować je z prezerwatywami Durex, by zachować zarówno przyjemność jak i bezpieczeństwo.

Lepszy seks jest na wyciągnięcie ręki – dosłownie. Wystarczy odrzucić stereotypy i zaopatrzyć się w odpowiedni/ właściwy żel intymny, taki jak ten z linii Durex Naturals. Dzięki temu każda kobieta będzie mogła zawsze czerpać pełnię satysfakcji z seksu, jeśli tylko odpowiednie nawilżenie jest tym, czego jej brakuje. Słuchajmy swojego ciała i odpowiadajmy na jego potrzeby. Bez niepotrzebnego wstydu i skrępowania, bo… to naturalne.

Źródło: Reckitt

www.reckitt.com

Dodatkowe informacje:

[1] Freuds, Durex Naturals, Opinium Research, 2019
[2] Jozkowski ET AL., J SEX MED., 2013;10:484-492

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Conor Mcgregor promuje rozwiązania inwestycyjne XTB
XTB rozpoczęło właśnie nową kampanię promocyjną oferowanych przez siebie rozwiązań inwestycyjnych. W spotach reklamowych pojawił się nowy globalny ambasador marki XTB - Conor McGregor, mistrz UFC dwóch kategorii wagowych, przedsiębiorca oraz globalna ikona biznesu i sportu.
Nowa kampania marketingowa marki Fritz-kola
W nowej kampanii marketingowej „good never sleeps” (tłum. dobro nigdy nie śpi), fritz-kola przyjmuje nowe podejście do komunikacji. Marka udowadnia, że zabawa i odpowiedzialność  mogą  iść  ze sobą w parze. Po 18 latach humorystycznej i prowokacyjnej komunikacji, firma z Hamburga, dostarczającą unikalną kraftową kolę oraz lemoniady i spritzery na bazie...
„Więcej niż generator pary” – grupa Dentsu Polska z nową kampanią dla marki Philips
Grupa dentsu Polska przygotowała digitalową kampanię dla Philips Domestic Appliences –producenta elektroniki użytkowej, która promuje generatory pary z serii Philips PerfectCare 9000.
Wacom Cintiq Pro 27 – tablet ekranowy dla profesjonalistów
Wacom zaprezentował nowy tablet ekranowy o przekątnej 27” z dotykowym ekranem 4K, który odwzorowuje 99% przestrzeni AdobeRGB. Urządzenie oferowane jest w komplecie wraz z nową, ergonomiczną podstawą. Najwyższą jakość pracy ma zapewnić piórko nowej generacji Pro Pen 3.
Akademia Zdobienia Tekstyliów w API.PL – edycja JESIEŃ 2022
API.PL zaprasza na jesienną edycję Akademii Zdobienia Tekstyliów! Zapisz się i odkryj nowe inspiracje na rozwój swojego biznesu przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii druku tekstylnego.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764