logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Reckitt wraz z marką Durex przełamuje kolejne tabu w kampanii lubrykantów

  PR 19.04.2022, przeczytano 534 razy
ilustracja

Firma Reckitt w najnowszej kampanii dedykowanej żelom intymnym Durex Naturals, stawia na walkę ze stygmatyzującą oceną postrzegania osób używających lubrykantów. Ideą kampanii jest zachęcenie kobiet do zadbania o własny komfort i zwiększenie przyjemności jaką czerpią z seksu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/reckitt-wraz-z-marka-durex-przelamuje-kolejne-tabu-w-kampanii-lubrykantow,395547,artykul.html

Utarte stereotypy = strach przed lubrykantami

Według stereotypowych, obiegowych opinii lubrykanty stosuje się tylko w skrajnych przypadkach takich jak ciężka choroba czy menopauza. To błędne przekonanie powstrzymuje kobiety przed sięganiem po nie, a może dotyczyć każdej kobiety, ponieważ suchość pochwy to powszechne i naturalne zjawisko.

Suchość pochwy może odczuwać każda kobieta, co wynika z ludzkiej fizjologii. Wpływ na to ma m.in. zmieniający się poziom hormonów, styl życia, lęki i stres, czy zażywane leki. Nawet przez ⅔ cyklu kobieta może nie być optymalnie nawilżona w okolicach intymnych, co bezpośrednio rzutuje na jakość życia seksualnego i odczuwaną przyjemność. Potwierdzają to badania, które mówią, że aż ¾ kobiet zetknęło się z uczuciem dyskomfortu właśnie z powodu suchości[1].

Badania nie kłamią

Istnieją skuteczne rozwiązania, po których sięganie nie powinno być powodem do wstydu. Mowa o lubrykantach, czyli produktach, których główną funkcją jest nawilżanie okolic intymnych. Uławiają one zbliżenie, zmniejszają tarcie oraz nieprzyjemne doznania, zwiększając tym samym przyjemność z seksu. Potwierdzają to same kobiety – aż 9 na 10 konsumentek biorących udział w badaniu Durex przyznało, że seks z lubrykantem jest lepszy[2].

- W Reckitt mocno wierzymy, że marki poprzez swoje działania komunikacyjne wpływają na zmiany społeczne. Tę moc wykorzystujemy zawsze w słusznej sprawie. Wraz z Durexem przełamujemy tabu i obalamy mity dotyczące seksu, bo wysoka jakość życia seksualnego jest prawem każdego człowieka. Nie ma tu miejsca na wstyd, skrępowanie i stygmatyzację. Właśnie z tym ostatnim rozprawiamy się w najnowszej kampanii lubrykantów pod hasłem „To naturalne”. Zależy nam na tym, by kobiety nie były już ograniczane utartymi, mylnymi przekonaniami i mogły swobodnie sięgać po produkty wtedy, kiedy ich ciało daje im znak, że tego potrzebuje. – podkreśla Inga Songin, Marketing Director Poland & EE, Reckitt.

Lubrykanty? „To naturalne!”

Wiedząc już, że żele intymne mogą być stosowane przez wszystkie kobiety, w każdym wieku i o każdej porze, warto powiedzieć jeszcze o tym, jaki powinien to być produkt. A więc przede wszystkim taki, który będzie współgrał z ciałem – jego zawartością będą składniki w 100% pochodzenia naturalnego, bazą – woda. Do takich lubrykantów należą te z linii Durex Naturals, w skład której wchodzą 3 warianty żeli intymnych: Durex Naturals Pure, Durex Naturals Sensitive i Durex Naturals Hyaluro. Każdy z nich zawiera wyłącznie składniki pochodzenia naturalnego, jest na bazie wody oraz wyróżnia się przyjaznym pH. Dodatkowo można stosować je z prezerwatywami Durex, by zachować zarówno przyjemność jak i bezpieczeństwo.

Lepszy seks jest na wyciągnięcie ręki – dosłownie. Wystarczy odrzucić stereotypy i zaopatrzyć się w odpowiedni/ właściwy żel intymny, taki jak ten z linii Durex Naturals. Dzięki temu każda kobieta będzie mogła zawsze czerpać pełnię satysfakcji z seksu, jeśli tylko odpowiednie nawilżenie jest tym, czego jej brakuje. Słuchajmy swojego ciała i odpowiadajmy na jego potrzeby. Bez niepotrzebnego wstydu i skrępowania, bo… to naturalne.

Źródło: Reckitt

www.reckitt.com

Dodatkowe informacje:

[1] Freuds, Durex Naturals, Opinium Research, 2019
[2] Jozkowski ET AL., J SEX MED., 2013;10:484-492

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764