logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce

  PR 10.07.2020, przeczytano 672 razy
Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe

Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/recma%3A-starcom-liderem-agencji-mediowych-w-polsce,387750,artykul.html

Raport „Overall 2019 Activity Volume” przedstawia wielkość obrotów poszczególnych agencji i grup mediowych, wyniki sprzedaży usług specjalistycznych (m.in.: digital, analityka, badania, branded content, influencer marketing) oraz szacunkowe udziały w rynku. Zestawienie wyników tegorocznego raportu z poprzednim pokazuje, że Starcom zwiększył swój udział z 16,6% do 16,9%, a tym samym podwyższył swoją przewagę nad agencją numer 2 w rankingu z 1,4 do 4,1 pp i pozostaje liderem na polskim rynku. Jednocześnie agencja mediowa Zenith odnotowała w 2019 r. 11 % wzrost biznesu, dzięki czemu w rankingu RECMY awansowała z 6. na 4. pozycję, a jej udział w rynku wynosi 8 proc.   

Z raportu również wynika, że Publicis Media, do której należą agencje mediowe Starcom, Zenith, Spark Foundry i Performics, zwiększyła w ub.r. swój udział w rynku z 28,5% do 29,3%, zmniejszając jednocześnie dystans do lidera z 8,4 do 3,3 pp. Przewaga Publicis Media nad trzecią na liście grupą mediową w Polsce wzrosła z 18,8 punktów procentowych do 19,3.

- Jestem niezwykle dumny, że konsekwentnie wdrażana Wizja pozwala naszym Agencjom osiągać ponadprzeciętne wyniki. Koncentracja na budowaniu biznesu Klienta, umiejętność liderowania procesom zmian, oparcie swoich rekomendacji na analityce danych, kreatywność oraz innowacja zdefiniowana przez bycie ciekawym nowego oraz dbałość o detal i dążenie do perfekcyjnej realizacji, pozwala naszym Agencjom być prawdziwym partnerem biznesowym. Nie walczymy o bycie największym – walczymy, aby być najlepszym. Możliwe jest to dzięki wspaniałym talentom oraz liderom, którym najmocniej gratuluję oraz dzięki wymagającym Klientom, którzy nam zaufali, i którym bardzo za to dziękuję. – mówi Piotr Piętka, co-CEO Publicis Groupe.

W raportach RECMA oceniana jest konkurencyjność agencji mediowych na podstawie konkretnych wskaźników. RECMA publikuje rankingi dotyczące m.in.: wielkości, skuteczności nowobiznesowej oraz usług specjalistycznych świadczonych przez agencje mediowe.

Źródło: Publicis Groupe

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mbank po raz drugi partnerem MFF Nowe Horyzonty
Bezkompromisowe, artystyczne kino czeka na gości 21. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego Nowe Horyzonty we Wrocławiu. mBank po raz drugi jest partnerem Festiwalu i zaprasza wszystkich pasjonatów dziesiątej muzy na prawdziwą ucztę pod hasłem „więcej nowych horyzontów”.
Samsung The Wall o przekątnej 1000” trafia do globalnej sprzedaży
Samsung wprowadził właśnie na globalny rynek modułowy telewizor The Wall o nazwie IWA. Nowa technologia przetwarzania AI, zwiększona częstotliwość odświeżania na poziomie 120 Hz i wszechstronne możliwości instalacji sprawiają, że najnowszy The Wall po raz kolejny wyznacza standardy dla technologii wyświetlania. Ogromny ekran o przekątnej 1000” zapewnia nieograniczoną...
Nowe wyzwania, którym musiały w pandemii stawić czoła działy marketingu, sprawiły, że znacząco wzrósł poziom zaufania do nich. Z drugiej edycji badania liderów marketingu w Polsce „CMO Survey 2021” przeprowadzonego przez firmę doradczą Deloitte Digital we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR wynika...
Roland DG ogłasza wprowadzenie nowych ploterów tnących do winylu GR2-640/540 64” i 54”
Seria CAMM-1 jest w stanie szybko i równo wyciąć prawie każdy kształt z szerokiej gamy arkuszy i folii, od cienkich samochodowych folii okiennych i folii termotransferowych do grubych arkuszy odblaskowych i szablonów do piaskowania. Zastosowania obejmują szyldy, samochodowe folie okienne, oklejanie pojazdów, odzież sportową i wiele innych.
Wyjazdowe stroje Borussii Dortmund na sezon 2021/2022
PUMA prezentuje stroje wyjazdowe Borussii Dortmund na sezon 2021/2022. W ramach specjalnej niespodzianki PUMA i Fundacja BVB "leuchte auf" pokazały nową koszulkę wyjazdową dzieciom z Nordstadtligi w Dortmundzie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764