logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: Recycling i elastyczność we wnętrzach nowego biura Pepsico

  PR 09.09.2022, przeczytano 1625 razy

Zaprojektowane zgodnie z globalnymi wytycznymi biuro PepsiCo oferuje różnorodne przestrzenie, a co za tym idzie zastosowano w nim wiele unikalnych rozwiązań i zadbano o detale. Za wymagające dużej precyzji prace budowlano-wykończeniowe odpowiadali eksperci zajmujący się fit-outem z Tétris, dla których była to kolejna realizacja w Koneserze.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-recycling-i-elastycznosc-we-wnetrzach-nowego-biura-pepsico,397166,artykul.html

W maju br. globalny koncern z branży spożywczej PepsiCo przeprowadził się do nowej siedziby zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie warszawskiego Centrum Praskiego Koneser, w biurowcu Monopol. Firma postawiła na nowoczesną przestrzeń dostosowaną do pracy hybrydowej oraz ekologiczne materiały z recyklingu, co jest spójne z jej strategią. Za koncepcję biura zajmującego 3. i 4. piętro, o łącznej powierzchni 3 550 mkw., odpowiadała pracownia architektoniczna MIXD, projekt wykonawczy przygotowała pracownia AD-STUDIO, a fit-out powierzono firmie Tétris.

Monopol to jeden z dwóch pięciokondygnacyjnych biurowców połączonych ze sobą garażem podziemnym. Inwestycja należąca do Liebrecht & wooD została zrealizowana zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa, co potwierdza certyfikat BREEAM Interim New Construction na poziomie Excellent. To przykład wkomponowania nowego obiektu w historyczną tkankę z XIX w., bowiem budynki znajdują się nieopodal terenu dawnej Fabryki Wódek „Koneser”. Inwestycja, w którą Tétris był zaangażowany i odpowiadał za wykonanie etapu shell and core, łączy w sobie postindustrialny styl i nowoczesność.

- Ta oryginalna, historyczna, a zarazem nowoczesna przestrzeń spełniał nasze oczekiwania, także pod względem ekologicznym, co jest dla nas istotne ze względu na naszą strategię pep+. Jest ona widoczna także w projekcie wnętrza, wykorzystanych materiałach i rozwiązaniach, jakie zaproponowaliśmy pracownikom, czyli np. zrezygnowaliśmy z butelek na rzecz wody z kranu i napojów dostępnych w nalewakach. Samo biuro jest również odzwierciedleniem założeń naszego globalnego programu »Work that Works«, który definiuje miejsce pracy na nowo. Jest ono zarówno przystosowane do pracy hybrydowej, jak i oferuje naszym pracownikom różnorodne przestrzenie do realizacji zadań na miejscu. Projekt wnętrza był wymagający, zawierał dużo detali oraz materiałów o różnych fakturach. Dlatego zależało nam, by etap wykonawczy powierzyć doświadczonemu partnerowi i nasz wybór padł na firmę Tétris. - Emilia Bryl, Project Manager, PepsiCo

Przestrzeń wykonana dla PepsiCo reprezentuje nowy trend, który kształtuje się od czasu pandemii. Jest on związany z odchodzeniem od open space na rzecz różnorodnych, inspirujących stref, przeznaczonych do pracy zespołowej lub kreatywnej. Mowa tu o salach konferencyjnych, biurkach do pracy na stojąco i siedząco, przez strefy z kanapami i innego typu siedziskami, po miejsca do pracy w skupieniu jak wyciszone salki czy budki do prowadzenia rozmów telefonicznych. Dla zapewnienia płynności korzystania z biura zainstalowany został system do rezerwacji biurek i miejsc parkingowych za pomocą aplikacji PEPspace.

- Wnętrze nowego biura PepsiCo definiują kolory, branding produktów w postaci neonów, grafik czy tapet na ścianach, różnego typu faktury, struktury, łączone elementy i mnóstwo roślin zielonych. Wykonaliśmy dekoracyjne sufity akustyczne w kształcie żebrowanych kół, dekoracyjne okładziny metalowe z poddrukiem, a na całej powierzchni znajduje się 2 500 mkw. tynku akustycznego z celulozy. Na uwagę zasługują też blat recepcyjny oraz blaty stołów kuchennych, które wykonane zostały z nakrętek od butelek. - Krzysztof Jastrzębski, Senior Project Manager w Tétris

Eksperci z Tétris odpowiadali także za wykonanie ścian z płyt gipsowo-kartonowych, szklanych ścian, podniesionych podłóg, dekoracyjnego tynku barwionego w masie oraz kompleksową realizację instalacji elektrycznej, kanalizacyjnej i wentylacyjnej.

- Prace budowlano-wykończeniowe dla PepsiCo zajęły nam 4 miesiące – to niedużo biorąc pod uwagę fakt, że działaliśmy w trakcie rozpoczynającej się wojny w Ukrainie, co miało wpływ na dostawy i dostępność pracowników. Niemniej będąc firmą globalną o wiele łatwiej mogliśmy sobie poradzić z tego typu wyzwaniami. - Tomasz Spalik, Business Development Director w Tétris

Biuro PepsiCo to kolejny udany projekt fit-out firmy Tétris w Centrum Praskim Koneser. Wcześniej wykonała realizacje takich marek jak: Atende, Butelkownia – Centrum Eventowe, Clico, Kantar, Liebrecht & wooD, WeCARE i wielu innych.

Źródło: Tétris

Galeria: Nowe biura PepsiCo: Recycling i elastyczność

Dodatkowe informacje:

*Zdjęcia obiektu wykonała Kinga Skalik

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764