logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red Dot Award: Product Design 2019 dla system bezlusterkowego i aparatu Coolpix P1000

  PR 29.03.2019, przeczytano 751 razy

Firma Nikon ma przyjemność poinformować, że jej nowy system bezlusterkowy i aparat COOLPIX P1000 z celownikiem kolimatorowym DF-M1 otrzymały nagrodę „Red Dot Award: Product Design 2019”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red-dot-award%3A-product-design-2019-dla-system-bezlusterkowego-i-aparatu-coolpix-p1000,381869,artykul.html

Jury składające się ze specjalistów z dziedziny projektowania produktu oceniło ponad 5500 zgłoszeń, biorąc pod uwagę dziewięć kryteriów, takich jak innowacja, funkcjonalność czy trwałość.

Informacje o zwycięskich produktach:

System bezlusterkowy Z firmy Nikon

Nowy system bezlusterkowy został doceniony za innowacje w dziedzinie konstrukcji optycznej oraz technologii bezlusterkowej. System składa się z dwóch aparatów, Z 7 oraz Z 6, które są wyposażone w nowe mocowanie o większej średnicy, a także zgodnych obiektywów NIKKOR Z z doskonałej serii S. Adapter do mocowania FTZ umożliwia fotografowanie aparatami Z przy użyciu obiektywów NIKKOR z mocowaniem F.

Kompaktowy aparat cyfrowy z superzoomem – COOLPIX P1000 i celownik kolimatorowy DF-M1

Aparat COOLPIX P1000 został wyróżniony za wybitne osiągnięcia w dziedzinie inżynierii optycznej. Ze względu na 125-krotny zoom optyczny (odpowiednik 24-3000 mm), największy wśród aparatów kompaktowych, aparat ten stanowi wyjątkową propozycję dla entuzjastów fotografii.

Wraz z aparatem P1000 tegoroczną nagrodę Product Design zdobył celownik kolimatorowy DF-M1. Celownik mocowany na stopce lampy błyskowej pomaga fotografom w korzystaniu z górnego zakresu ogniskowych zoomu w aparacie P1000 i dokładnym śledzeniu obiektów bez patrzenia w wizjer aparatu.

Od 8 lipca 2019 do 30 czerwca 2020 zwycięskie produkty można oglądać na specjalnej wystawie w Red Dot Design Museum w Essen.

Źródło: NIKON Corporation

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764