logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red Dot dla polskiej marki Opoczno

  PR 19.04.2021, przeczytano 568 razy
ilustracjastrzałka

Opoczno, polski producent płytek ceramicznych i gresowych, zdobył Red Dot Award - najbardziej prestiżową nagrodę w dziedzinie wzornictwa. Została nią uhonorowana kolekcja wielkoformatowych płyt gresowych Color Crush. To międzynarodowy dowód uznania dla zmian, jakie Opoczno wprowadziło w ciągu ostatnich lat w procesie wytwarzania swoich produktów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red-dot-dla-polskiej-marki-opoczno,391100,artykul.html

W tym roku najważniejsza nagroda w świecie designu, czyli Red Dot Award, trafia do polskiej marki Opoczno. Prestiżową „czerwoną kropkę” w kategorii Product Design otrzymała kolekcja Color Crush z serii wielkoformatowych gresów Grand Concept. Red Dot Design Award to największy i najbardziej renomowany światowy konkurs wzornictwa, nazywany „Oscarami designu”. W tegorocznej edycji konkursu, ten wyjątkowy tytuł przyznano kolekcji Color Crush, doceniając jej wyrafinowane piękno i wysoką jakość wykonania. Najważniejsza nagroda w świecie designu dla Opoczno jest dowodem uznania dla odwagi polskiego producenta w kreowaniu nowych trendów oraz inspirowaniu do tworzenia pięknych wnętrz.

- Red Dot to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w świecie designu, uważana za symbol przynależności do wzorniczej ekstraklasy. O „czerwonej kropce” marzy każdy projektant. To, że została przyznana naszej kolekcji Color Crush, to dla nas jako firmy motywujący sygnał o tym, że będąc polskim producentem płytek ceramicznych z ponad stuletnią tradycją, jednocześnie projektujemy nowoczesne produkty na najwyższym poziomie – mówi Agnieszka Zapolska, Dyrektor Marketingu Produktowego i Komunikacji Opoczno. – Do tego miejsca doprowadziły nas liczne zmiany, jakie wprowadziliśmy w obszarze designu i technologii w ostatnich latach. Nowe narzędzia i procesy w rękach zdolnych projektantów z naszego zespołu, zaowocowały stworzeniem najpierw nowych linii produktowych Grand Concept, a następnie przełomowego dla nas produktu Color Crush. Ogromnie się cieszymy, że kolekcja została dostrzeżona i doceniona przez międzynarodowy autorytet w dziedzinie designu, czyli Jury konkursu Red Dot.  

Kolekcja Color Crush zwraca uwagę na piękno naturalnego kamienia jakim jest labradoryt - minerał ceniony ze względu na swoje metaliczne refleksy, które w najpiękniejszych i najrzadszych okazach prezentują niezwykle szeroką gamę kolorów, w tym odcienie niebieskiego i brązu. Wychodząca w nagrodzonej kolekcji poza schematy interpretacja kamienia naturalnego, to efekt nadzwyczaj starannego procesu projektowego oraz wykorzystania nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Podstawą projektu kolekcji są skany autentycznych minerałów. W efekcie wzór Color Crush zachwyca melanżem żył, załamań i rozświetleń oraz niezwykłej gry kolorów. Całość tworzy finalnie mocny, spójny rysunek podkreślony wyjątkowym odcieniem granatu. Nagrodzona kolekcja to flagowy produkt Opoczno z serii inspirowanych naturą oraz motywami industrialnymi płyt gresowych Grand Concept.

- Tak prestiżowa nagroda przyznana kolekcji Color Crush przez niezależne, międzynarodowe grono ekspertów potwierdza pozycję Opoczno jako marki nowoczesnej, kreatywnej i opartej na mocnych fundamentach. Jest dowodem uznania dla naszej odwagi w kreowaniu nowych trendów i inspirowaniu do tworzenia pięknych wnętrz, jak również motywacją, aby tworzyć kolejne odważne kolekcje. Widzimy, że są na nie otwarci zarówno polscy klienci indywidualni, jak i projektanci oraz architekci wnętrz. Osiągnięcie to zawdzięczamy zespołowi osób, które cechuje pasja, zamiłowanie do piękna i obszerna wiedza w obszarze designu i technologii – dodaje Agnieszka Zapolska.

Źródło: Opoczno

www.opoczno.eu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Premiera Casebooka MIXX Awards 2023
Casebook MIXX Awards 2023 prezentujący najlepsze kampanie ubiegłorocznego konkursu właśnie ujrzał światło dzienne.
Dawid Szczepaniak w jury konkursu Golden Drum
Dawid Szczepaniak, Chief Creative Officer w VML Poland, znalazł się w składzie jury festiwalu Golden Drum 2024. 
Endorfina Events otwiera drzwi: konkurs Storymakers
Konkurs otwiera drzwi do pracy w agencji eventowej, tworząc nowy format dla kreatywnych głów. Jest o co powalczyć: 15 tysięcy złotych, 3-miesięczny staż w endorfina events oraz możliwość zrealizowania własnego projektu biletowanego.
McCann dla Mastercard z trzecią najczęściej nagradzaną kampanią kreatywną
Ranking WARC Creative 100 docenił kampanię "Gdzie Zamieszkać/Where to Settle" realizowaną przez McCANN Poland dla Mastercard, ogłaszając ją trzecią najczęściej nagradzaną w 2023 roku kampanią kreatywną na świecie.
Zabytki na ulice! Konkurs na plakat
Narodowy Instytut Konserwacji Zabytków ogłasza konkurs na plakat! Okazją jest Międzynarodowy Dzień Ochrony Zabytków, a inicjatywę kierujemy do wszystkich pełnoletnich osób – zarówno profesjonalnych grafików, jak i amatorów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764