logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Advertising jubileuszowo dla Totalizatora Sportowego

  PR 15.01.2021, przeczytano 380 razy
ilustracjastrzałka

Agencja Red8 Advertising przygotowała kampanię wizerunkową pod hasłem #WielkieChwile dla Totalizatora Sportowego, w związku z obchodami jubileuszu 65-lecia przez spółkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-advertising-jubileuszowo-dla-totalizatora-sportowego,389841,artykul.html

W przygotowanych spotach Totalizator Sportowy został przedstawiony przez pryzmat polskich sportowców, dyscyplin i wielkich sportowych chwil, które firma wspiera od 1956 roku. Celem kampanii jest pokazanie Totalizatora Sportowego, jako firmy, która od 65 lat wspiera polski sport i jest też największym mecenasem kultury w Polsce. Twarzą kampanii i jednocześnie Ambasadorem Jubileuszu został jeden z najlepszych i najbardziej utytułowanych polskich piłkarzy w historii świata – Robert Lewandowski. – Życie jest pełne wielkich chwil, mogą się rodzić z czegoś małego, być jednym gestem, porywać miliony, są ciszą, skupieniem i łzami szczęścia. Są czymś na co Totalizator Sportowy z dumą ma wpływ. Już od 65 lat przeżywamy je z Totalizatorem Sportowym, największym mecenasem sportu i kultury w Polsce - usłyszymy w spotach telewizyjnych i radiowych.

Totalizator Sportowy wspiera polski sport na wielu płaszczyznach. Głównym źródłem wsparcia jest funkcjonujący w Polsce system dopłat, dzięki któremu część kwoty przeznaczanej przez graczy na gry i loterie LOTTO trafia na fundusze celowe, w tym Fundusz Rozwoju Kultury Fizycznej oraz Fundusz Promocji Kultury. Dzięki tym dopłatom możliwa jest rozbudowa infrastruktury sportowej, a także wsparcie wielu cennych inicjatyw kulturalnych. Od 1994 roku Totalizator Sportowy przekazał na te dwie dziedziny społeczne ponad 13 mld zł.

W ramach kampanii zostały przygotowane spoty 30- i 15-sekundowe,  billboardy sponsorskie, spot radiowy, a także key visuale prasowe i OOH. Spoty emitowane będą w głównych kanałach telewizyjnych, jak również w sieciach tematycznych i kanałach VOD. Kampania wsparta będzie także komunikacją w Social Mediach i materiałami POS.

Za kreację reklamy odpowiada agencja RED8 Advertising, za jej produkcję Stor9, a za postprodukcję PropellerFilm. Reżyserem reklamy jest Dominika Podczaska, autorem zdjęć Filip Zwierzchowski. Za budżet mediowy kampanii odpowiada Starcom.

Źródło: dentsu

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764