logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Advertising po wygranym przetargu przygotowała kampanię AXA Direct

  PR 18.02.2013, przeczytano 785 razy

Startuje przygotowana przez Red8 Advertising kampania promocyjna nowej oferty AXA DIRECT. Jest to pierwsza przygotowana przez tę agencję kampania, po wygranym w styczniu przetargu na obsługę budżetu kreatywnego tego ubezpieczyciela.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-advertising-po-wygranym-przetargu-przygotowala-kampanie-axa-direct,17977,artykul.html

Kampania dotyczyć będzie najnowszego produktu AXA DIRECT, oferty ubezpieczeń komunikacyjnych, pozwalającej na personalizację pakietu ubezpieczeniowego. Jej celem jest zaprezentowanie oferty oraz zachęcenie kierowców do zapoznania się z kalkulatorem składki, dostępnym na stronie internetowej AXA DIRECT.

Kampania realizowana jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN), w kanałach AtMedia, Discovery Media, Media5 oraz kanałach tematycznych TVN i Polsat Media. Działania promocyjne w telewizji wspiera kampania internetowa, prowadzona na najważniejszych portalach internetowych (m.in. onet.pl, gazeta.pl, wp.pl, interia.pl) oraz w sieciach reklamowych. Materiały do kampanii internetowej przygotowały agencje Red8 Digital oraz ClickAd Interactive.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy OMD Media Direction.

Źródło: Red8 Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764