Startuje przygotowana przez Red8 Advertising kampania promocyjna nowej oferty AXA DIRECT. Jest to pierwsza przygotowana przez tę agencję kampania, po wygranym w styczniu przetargu na obsługę budżetu kreatywnego tego ubezpieczyciela.
Kampania dotyczyć będzie najnowszego produktu AXA DIRECT, oferty ubezpieczeń komunikacyjnych, pozwalającej na personalizację pakietu ubezpieczeniowego. Jej celem jest zaprezentowanie oferty oraz zachęcenie kierowców do zapoznania się z kalkulatorem składki, dostępnym na stronie internetowej AXA DIRECT.
Kampania realizowana jest w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN), w kanałach AtMedia, Discovery Media, Media5 oraz kanałach tematycznych TVN i Polsat Media. Działania promocyjne w telewizji wspiera kampania internetowa, prowadzona na najważniejszych portalach internetowych (m.in. onet.pl, gazeta.pl, wp.pl, interia.pl) oraz w sieciach reklamowych. Materiały do kampanii internetowej przygotowały agencje Red8 Digital oraz ClickAd Interactive.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy OMD Media Direction.
Źródło: Red8 Advertising