logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Advertising pomaga wprowadzić na rynek margarynę Optima

  PR 15.11.2012, przeczytano 1876 razy
ilustracjastrzałka

Agencja reklamowa Red8 Advertising wygrała przetarg strategiczny na obsługę budżetu reklamowego Optima, nowej marki margaryn w portfolio Z.T. „Kruszwica” S.A. Startuje kampania reklamowa wprowadzająca markę na rynek.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-advertising-pomaga-wprowadzic-na-rynek-margaryne-optima,17230,artykul.html

Red8 Advertising wygrała przetarg na obsługę reklamową nowej marki margaryny Optima. Przetarg dotyczył m.in.: opracowania konceptu marki i jej pozycjonowania, opracowania strategii komunikacji wraz z pomysłami kreatywnymi, przygotowania Brand Identity marki, a także zaprojektowania opakowań dla linii produktowych Optima Cardio oraz Optima Omega 3.

Optima Cardio zawiera sterole roślinne, które obniżają poziom cholesterolu, natomiast Optima Omega 3 pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu i dzięki temu wspiera zdrowie serca.

- Koncepcje strategiczne i kreatywne zaproponowane przez Red8 Advertising najlepiej odpowiadały naszej wizji nowej marki, dlatego zdecydowaliśmy się na wybór właśnie tej agencji - mówi Katarzyna Marczewska, Group Brand Manager w Z.T. „Kruszwica” S.A.

Kampania launchowa marki Optima Cardio startuje dzisiaj i będzie miała miejsce w telewizji (m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVP, Polsat, Discovery oraz stacje tematyczne obsługiwane reklamowo przez At Media), prasie branżowej i Internecie. Kampania internetowa została przygotowana przez należącą do Red8 Group agencję interaktywną Red8 Digital, która była również odpowiedzialna za opracowanie serwisu www.OptimaCardio.pl.

Główny komunikat launchowej kampanii: „Optima Cardio skutecznie obniża cholesterol. Efekt w 3 tygodnie!”, jest skierowany do kobiet i mężczyzn w wieku 40-65 lat z podwyższonym poziomem cholesterolu.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom.

Red8 Group współpracuje z Z.T. „Kruszwica” S.A. od 2009 r. Agencja wygrała wtedy przetarg na budżet reklamowy marki Smakowita, którą obsługuje do teraz. Rok później agencja wygrała przetarg na kolejny produkt z portfolio firmy: Benecol.

Źródło: Red8 Advertising

Dodatkowe informacje:

ZT "Kruszwica" S.A. jest drugim co do wielkości producentem margaryn i miksów w Polsce, w jej portfolio znajdują się m.in .: Smakowita, Masmix, Pyszny Duet, Zwykła z Kruszwicy, Słynne Masło Roślinne MR, Mleczna z Kruszwicy, Palma z Kruszwicy. Firma stanowi część Grupy Bunge – światowego lidera w przetwórstwie nasion oleistych.

Producent wprowadza na rynek nową markę margaryn prozdrowotnych Optima po zakończeniu produkcji margaryn pod marką Benecol na licencji Raisio Nutrition.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764