Agencja reklamowa Red8 Advertising wygrała przetarg strategiczny na obsługę budżetu reklamowego Optima, nowej marki margaryn w portfolio Z.T. „Kruszwica” S.A. Startuje kampania reklamowa wprowadzająca markę na rynek.
Red8 Advertising wygrała przetarg na obsługę reklamową nowej marki margaryny Optima. Przetarg dotyczył m.in.: opracowania konceptu marki i jej pozycjonowania, opracowania strategii komunikacji wraz z pomysłami kreatywnymi, przygotowania Brand Identity marki, a także zaprojektowania opakowań dla linii produktowych Optima Cardio oraz Optima Omega 3.
Optima Cardio zawiera sterole roślinne, które obniżają poziom cholesterolu, natomiast Optima Omega 3 pomaga w utrzymaniu prawidłowego poziomu cholesterolu i dzięki temu wspiera zdrowie serca.
- Koncepcje strategiczne i kreatywne zaproponowane przez Red8 Advertising najlepiej odpowiadały naszej wizji nowej marki, dlatego zdecydowaliśmy się na wybór właśnie tej agencji - mówi Katarzyna Marczewska, Group Brand Manager w Z.T. „Kruszwica” S.A.
Kampania launchowa marki Optima Cardio startuje dzisiaj i będzie miała miejsce w telewizji (m.in. TVN, TVN7, TVN24, TVP, Polsat, Discovery oraz stacje tematyczne obsługiwane reklamowo przez At Media), prasie branżowej i Internecie. Kampania internetowa została przygotowana przez należącą do Red8 Group agencję interaktywną Red8 Digital, która była również odpowiedzialna za opracowanie serwisu www.OptimaCardio.pl.
Główny komunikat launchowej kampanii: „Optima Cardio skutecznie obniża cholesterol. Efekt w 3 tygodnie!”, jest skierowany do kobiet i mężczyzn w wieku 40-65 lat z podwyższonym poziomem cholesterolu.
Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom.
Red8 Group współpracuje z Z.T. „Kruszwica” S.A. od 2009 r. Agencja wygrała wtedy przetarg na budżet reklamowy marki Smakowita, którą obsługuje do teraz. Rok później agencja wygrała przetarg na kolejny produkt z portfolio firmy: Benecol.
Źródło: Red8 Advertising