logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Advertising pozyskała dyrektora kreatywnego San Markos

  PR 20.11.2011, przeczytano 4163 razy
ilustracjastrzałka

Johan Ohlson, ostatnio dyrektor kreatywny San Markos, przechodzi do agencji Red8 Advertising.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-advertising-pozyskala-dyrektora-kreatywnego-san-markos,13967,artykul.html

Szwed Johan Ohlson będzie współpracował z obecnym dyrektorem kreatywnym Maciejem Maraskiem.

Ohlson jest absolwentem Miami Ad School, w branży reklamowej pracuje od 13 lat. W ostatnim czasie był dyrektorem kreatywnym agencji San Markos, w której odpowiadał m.in. za pozyskiwanie nowych budżetów i rozwój działu kreacji. Wcześniej Ohlson pracował w wielu agencjach w Polsce i w Europie, m.in. w polskim i węgierskim oddziale Saatchi & Saatchi, Very Advertising, BBDO Hamburg, Serviceplan, Scholz & Friends Hamburg, DDB. Przez 3 lata pracował również jako graphic designer w Londynie oraz Sztokholmie.

Ohlson zrealizował ponad 50 filmów reklamowych, dla takich marek jak m.in. Honda, Kia, Toyota, Carlsberg, Tyskie czy Allianz Bank. Zdobył ponad 30 międzynarodowych nagród, m.in. Srebrnego i Brązowego Lwa w Cannes za reklamę odkurzaczy Siemens.

- Sukcesywnie i konsekwentnie rozwijamy nasz zespół, do którego dołączają najlepsi specjaliści z rynku reklamowego, zarówno kreatywni jak i pracujący przy bezpośredniej obsłudze klienta. Johan jest kolejną doświadczoną i utalentowaną osobą, która zasili nasz team. Jest kreatywnym o unikalnym, nie tylko polskim, ale również międzynarodowym doświadczeniu, co sprawia, że ma szersze spojrzenie na reklamę i pomysły kreatywne - mówi Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group.

Źródło: Red8 Advertising

Dodatkowe informacje:

Red8 Advertising istnieje od 2002 r. Stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, wśród nich na przykład "Mi to Lotto" dla Dużego Lotka, „Mówimy Waszym językiem“ dla Castoramy, czy cykl reklam dla marki Zelmer. W tegorocznym konkursie reklamowym Effie, agencja zdobyła statuetkę za launch Kasztelana Niepasteryzowanego (Carlsberg Polska), a w ubiegłorocznej edycji konkursu, srebro za efektywność kampanii dla marki Fortuna oraz Ibuprom.
W gronie obecnych klientów Red8 są m.in. Agros-Nova (Fortuna, Łowicz), Carlsberg (Harnaś, Okocim, Piast, Kasztelan, Karmi, Bosman, El Sol), Ceramika Paradyż, AmRest (KFC, Pizza Hut), US Pharmacia (Apap, Gripex, Ibuprom, Naxii), Komfort, Nestle Waters Polska (Nałęczowianka), Storck Polska (kawa Kopiko), Rockwool, BRE Bank, Smakowita, Bonduelle, Zelmer.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764