Johan Ohlson, ostatnio dyrektor kreatywny San Markos, przechodzi do agencji Red8 Advertising.
Szwed Johan Ohlson będzie współpracował z obecnym dyrektorem kreatywnym Maciejem Maraskiem.
Ohlson jest absolwentem Miami Ad School, w branży reklamowej pracuje od 13 lat. W ostatnim czasie był dyrektorem kreatywnym agencji San Markos, w której odpowiadał m.in. za pozyskiwanie nowych budżetów i rozwój działu kreacji. Wcześniej Ohlson pracował w wielu agencjach w Polsce i w Europie, m.in. w polskim i węgierskim oddziale Saatchi & Saatchi, Very Advertising, BBDO Hamburg, Serviceplan, Scholz & Friends Hamburg, DDB. Przez 3 lata pracował również jako graphic designer w Londynie oraz Sztokholmie.
Ohlson zrealizował ponad 50 filmów reklamowych, dla takich marek jak m.in. Honda, Kia, Toyota, Carlsberg, Tyskie czy Allianz Bank. Zdobył ponad 30 międzynarodowych nagród, m.in. Srebrnego i Brązowego Lwa w Cannes za reklamę odkurzaczy Siemens.
- Sukcesywnie i konsekwentnie rozwijamy nasz zespół, do którego dołączają najlepsi specjaliści z rynku reklamowego, zarówno kreatywni jak i pracujący przy bezpośredniej obsłudze klienta. Johan jest kolejną doświadczoną i utalentowaną osobą, która zasili nasz team. Jest kreatywnym o unikalnym, nie tylko polskim, ale również międzynarodowym doświadczeniu, co sprawia, że ma szersze spojrzenie na reklamę i pomysły kreatywne - mówi Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group.
Źródło: Red8 Advertising