logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Advertising pozyskała dyrektora kreatywnego San Markos

  PR 20.11.2011, przeczytano 3966 razy
ilustracjastrzałka

Johan Ohlson, ostatnio dyrektor kreatywny San Markos, przechodzi do agencji Red8 Advertising.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-advertising-pozyskala-dyrektora-kreatywnego-san-markos,13967,artykul.html

Szwed Johan Ohlson będzie współpracował z obecnym dyrektorem kreatywnym Maciejem Maraskiem.

Ohlson jest absolwentem Miami Ad School, w branży reklamowej pracuje od 13 lat. W ostatnim czasie był dyrektorem kreatywnym agencji San Markos, w której odpowiadał m.in. za pozyskiwanie nowych budżetów i rozwój działu kreacji. Wcześniej Ohlson pracował w wielu agencjach w Polsce i w Europie, m.in. w polskim i węgierskim oddziale Saatchi & Saatchi, Very Advertising, BBDO Hamburg, Serviceplan, Scholz & Friends Hamburg, DDB. Przez 3 lata pracował również jako graphic designer w Londynie oraz Sztokholmie.

Ohlson zrealizował ponad 50 filmów reklamowych, dla takich marek jak m.in. Honda, Kia, Toyota, Carlsberg, Tyskie czy Allianz Bank. Zdobył ponad 30 międzynarodowych nagród, m.in. Srebrnego i Brązowego Lwa w Cannes za reklamę odkurzaczy Siemens.

- Sukcesywnie i konsekwentnie rozwijamy nasz zespół, do którego dołączają najlepsi specjaliści z rynku reklamowego, zarówno kreatywni jak i pracujący przy bezpośredniej obsłudze klienta. Johan jest kolejną doświadczoną i utalentowaną osobą, która zasili nasz team. Jest kreatywnym o unikalnym, nie tylko polskim, ale również międzynarodowym doświadczeniu, co sprawia, że ma szersze spojrzenie na reklamę i pomysły kreatywne - mówi Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group.

Źródło: Red8 Advertising

Dodatkowe informacje:

Red8 Advertising istnieje od 2002 r. Stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, wśród nich na przykład "Mi to Lotto" dla Dużego Lotka, „Mówimy Waszym językiem“ dla Castoramy, czy cykl reklam dla marki Zelmer. W tegorocznym konkursie reklamowym Effie, agencja zdobyła statuetkę za launch Kasztelana Niepasteryzowanego (Carlsberg Polska), a w ubiegłorocznej edycji konkursu, srebro za efektywność kampanii dla marki Fortuna oraz Ibuprom.
W gronie obecnych klientów Red8 są m.in. Agros-Nova (Fortuna, Łowicz), Carlsberg (Harnaś, Okocim, Piast, Kasztelan, Karmi, Bosman, El Sol), Ceramika Paradyż, AmRest (KFC, Pizza Hut), US Pharmacia (Apap, Gripex, Ibuprom, Naxii), Komfort, Nestle Waters Polska (Nałęczowianka), Storck Polska (kawa Kopiko), Rockwool, BRE Bank, Smakowita, Bonduelle, Zelmer.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Świąteczna kampania Majonezu Kieleckiego
Kultowa polska marka rusza z kampanią reklamową na Święta oraz organizuje konkurs dla konsumentów. Za realizację spotu odpowiada Optima Marketing Group.
Kaufland z nową odsłoną bożonarodzeniowej kampanii 360
Hasłem „Gdzie wielki wybór na święta mam?” Kaufland zachęca do przedświątecznych zakupów w sklepach sieci. W najnowszej kampanii podkreśla nie tylko szeroki asortyment, ale również przywołuje atmosferę towarzyszącą przygotowaniom do świąt. W specjalnym filmie „Bez Przeszkód” porusza także emocje, pokazując, jak piękne są...
Przed Wola Parkiem rozbłysła magiczna zimowa iluminacja
Świąteczną atmosferę tworzą nie tylko rodzinne spotkania czy prezenty pod choinką, ale również ozdoby, które wprowadzają nas w radosny nastrój. W tym roku klienci Wola Parku mogą poczuć magię Świąt dzięki największej dotychczas odsłonie zimowej iluminacji, która rozbłysła przed centrum handlowym w drugiej połowie listopada. Motywem przewodnim...
Komunikacja wizualna a decyzje zakupowe Polaków
Jedzenie jest przyjemnością, „regulatorem” nastroju i zaspokojeniem potrzeb psychospołecznych, a blisko co czwarty z nas poszukuje przyjemności z wyglądu jedzenia. Między innymi takie odpowiedzi wskazali Polacy w badaniu konsumenckim „Komunikacja wizualna w branży spożywczej i HoReCa a decyzje zakupowe Polaków“ zrealizowanym we wrześniu przez ARC Rynek i...
Dialogi z przyszłością. Dotknij mnie na odległość. Jeśli potrafisz
Już 8 grudnia w PPNT Gdynia odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Dialogi z przyszłością. Joanna Murzyn (Instytut Ekologii Cyfrowej) porozmawia z Marcinem Maciejewskim (Ergodesign) o możliwych sposobach postrzegania oraz odczuwania świata w przenikającej się przestrzeni realnej i wirtualnej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764