Agencja Red8 Advertising wygrała przetarg na przygotowanie nowej propozycji pozycjonowania dla marki Wienerberger.
Zadaniem agencji będzie opracowanie koncepcji pozycjonowania, na bazie którego docelowo przygotowana zostanie również platforma komunikacji dla marki i zrealizowana kampania mediowa.
Wienerberger to marka, która komunikowała do tej pory poza marką główną również trzy główne brandy ze swojego portfolio: Porotherm, Terca, Koramic. Ich relacje między sobą w nowej komunikacyjnej odsłonie będą kwestią do doprecyzowania i jednym z zadań dla nowo wybranej agencji.
Projekt ten rozpocznie realizowaną przez producenta zmianę podejścia w komunikacji na znacznie bardziej zorientowaną na konsumenta.
„Do obsługi marki głównej w naszym portfolio szukaliśmy sprawdzonego i zaufanego partnera z dużym doświadczeniem – mówi Klaudia Głowacka, Head of Marketing w Wienerberger – i jak się wydaje, właśnie takiego znaleźliśmy. Bardzo liczymy, że da nam to możliwość wykorzystania w komunikacji nowych pomysłów i wyróżnienia marki w kategorii. Zależy nam na tym tym bardziej, że silna i spójna komunikacja stają się koniecznością w budowaniu przewagi konkurencyjnej we współczesnym świecie“.
„Cieszymy się bardzo ze zwycięstwa w tym przetargu. To kolejne potwierdzenie, że nawet w tak trudnych komunikacyjnie branżach myślenie marketingowe jest po prostu koniecznością – potwierdza Michał Leszczyński, Strategic & Account Director Red8 Advertising - to również kolejny dowód (po naszych poprzednich wygranych w analogicznych przetargach na marki Rockwool i Ceramika Paradyż), że w kategorii budowlanej czujemy się naprawdę dobrze“.
Cel projektu: przygotowanie propozycji pozycjonowania i kampanii wizerunkowej dla marki Wienerberger.
Przedstawiciele klienta: Klaudia Głowacka (Head of Marketing), Marcin Kubiszak (Brand Manager), Monika Sikorska (Deputy & PR Manager).
Przedstawiciele agencji: Michał Leszczyński (Strategic & Account Director) / Daniel Kucia (Account Manager) .
Media: prasa, internet, punkty sprzedaży.
Źródło: Red8 Advertising