logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Advertising wygrywa w przetargu na markę Wienerberger

  PR 13.09.2012, przeczytano 1997 razy

Agencja Red8 Advertising wygrała przetarg na przygotowanie nowej propozycji pozycjonowania dla marki Wienerberger.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-advertising-wygrywa-w-przetargu-na-marke-wienerberger,16595,artykul.html

Zadaniem agencji będzie opracowanie koncepcji pozycjonowania, na bazie którego docelowo przygotowana zostanie również platforma komunikacji dla marki i zrealizowana  kampania mediowa.

Wienerberger to marka, która komunikowała do tej pory poza marką główną również trzy główne brandy ze swojego portfolio: Porotherm, Terca, Koramic. Ich relacje między sobą w nowej komunikacyjnej odsłonie będą kwestią do doprecyzowania i jednym z zadań dla nowo wybranej agencji.

Projekt ten rozpocznie realizowaną przez producenta zmianę podejścia w komunikacji na znacznie bardziej zorientowaną na konsumenta.

Do obsługi marki głównej w naszym portfolio szukaliśmy sprawdzonego i zaufanego partnera z dużym doświadczeniem – mówi Klaudia Głowacka, Head of Marketing w Wienerberger – i jak się wydaje, właśnie takiego znaleźliśmy. Bardzo liczymy, że da nam to możliwość wykorzystania w komunikacji nowych pomysłów i wyróżnienia marki w kategorii. Zależy nam na tym tym bardziej, że  silna i spójna komunikacja stają się koniecznością w budowaniu przewagi konkurencyjnej we współczesnym świecie“.

Cieszymy się bardzo ze zwycięstwa w tym przetargu. To kolejne potwierdzenie, że nawet w tak trudnych komunikacyjnie branżach myślenie marketingowe jest po prostu koniecznością – potwierdza Michał Leszczyński, Strategic & Account Director Red8 Advertising - to również kolejny dowód (po naszych poprzednich wygranych w analogicznych przetargach na marki Rockwool i Ceramika Paradyż), że w kategorii budowlanej czujemy się naprawdę dobrze“.

Cel projektu: przygotowanie propozycji pozycjonowania i kampanii wizerunkowej dla marki Wienerberger.

Przedstawiciele klienta: Klaudia Głowacka (Head of Marketing), Marcin Kubiszak (Brand Manager), Monika Sikorska (Deputy & PR Manager).

Przedstawiciele agencji: Michał Leszczyński (Strategic & Account Director) / Daniel Kucia (Account Manager) .

Media: prasa, internet, punkty sprzedaży.

Źródło: Red8 Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764