logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Communications zmienia nazwę na Red8 Advertising

   31.03.2011, przeczytano 1861 razy

Agencja Red8 Communications zmienia nazwę na Red8 Advertising. Decyzja ta wynika m.in. z planów rozbudowy grupy reklamowej Red8.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-communications-zmienia-nazwe-na-red8-advertising,12264,artykul.html

Modyfikacja nazwy agencji reklamowej ma służyć opisaniu wprost zakresu jej kompetencji jako części Red8 Group. W skład Red8 Group wchodzą teraz 3 podmioty - Red8 Advertising (agencja reklamowa), Red8 Digital (agencja interaktywna) i Red8 Social Media (utworzony kilka tygodni temu osobny dział w ramach struktur Red8 Digital, który docelowo najprawdopodobniej stanie się osobną spółką).

Red8 Group zatrudnia obecnie ponad 60 osób. W 2010 r. agencja Red8 Communications (obecnie Red8 Advertising) odnotowała 9,23-procentowy wzrost przychodów w stosunku do roku 2009. W przypadku agencji interaktywnej Red8 Digital wzrost osiągnął poziom 75 %.

W ciągu kilku najbliższych miesięcy do Red8 Group ma dołączyć kolejny podmiot, który poszerzy zakres posiadanych przez grupę kompetencji i oferowanych usług.

Źródło: ŁubuDubu PR
www.red8.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764