Agencja Red8 Digital, która powstała w wyniku zakupu udziałów w agencji interaktywnej Genero przez agencję reklamową Red8, oficjalnie rozpoczyna działalność. Agencja po fuzji zreorganizowała częściowo swoje struktury, powiększyła dział kreacji i rozbudowuje zespół.
Red8 stała się większościowym udziałowcem Genero nabywając 65 proc. udziałów w tej spółce interaktywnej w sierpniu ub.r. Teraz marka Genero znika z rynku, od tej pory agencja prowadzić będzie działalność pod marką Red8 Digital - zakończył się właśnie proces formalno-prawny związany ze zmianami właścicielskimi wynikającymi z fuzji oraz rejestracją nowej nazwy. Kończy się także proces rebrandingu oraz całościowa zmiana corporate identity agencji z Genero na Red8 Digital. W najbliższym czasie uruchomiona ma zostać nowa strona WWW agencji.
Red8 Digital (Genero) pozyskała w ciągu ostatnich miesięcy, już w partnerstwie z Red8, wielu nowych klientów (m.in. Grant’s, Ceramika Paradyż, Metaxa) i zrealizowała dla nich szereg dużych projektów, co zaowocowało znacznym zwiększeniem bieżących przychodów spółki. W 2010 roku przychody Red8 Digital przekroczyły 3,5 mln zł, co stanowi wzrost o 75 proc. w stosunku do roku 2009.
Strony fuzji cenią wniesione przez Red8 kompetencje strategiczne i zwiększenie potencjału rynkowego Red8 Digital (Genero) oraz powiększenie podstawowego obszaru działalności spółki Red8 przez adaptację potencjału Genero, m.in. w dziedzinie e-marketingu. Obecnie agencja Red8 Digital zatrudnia 30 osób i stale prowadzi rekrutację nowych pracowników, także do innych działów.
Źródło: ŁubuDubu PR