logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Digital rozpoczyna działalność

   10.02.2011, przeczytano 3914 razy

Agencja Red8 Digital, która powstała w wyniku zakupu udziałów w agencji interaktywnej Genero przez agencję reklamową Red8, oficjalnie rozpoczyna działalność. Agencja po fuzji zreorganizowała częściowo swoje struktury, powiększyła dział kreacji i rozbudowuje zespół.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-digital-rozpoczyna-dzialalnosc,11980,artykul.html

Red8 stała się większościowym udziałowcem Genero nabywając 65 proc. udziałów w tej spółce interaktywnej w sierpniu ub.r. Teraz marka Genero znika z rynku, od tej pory agencja prowadzić będzie działalność pod marką Red8 Digital - zakończył się właśnie proces formalno-prawny związany ze zmianami właścicielskimi wynikającymi z fuzji oraz rejestracją nowej nazwy. Kończy się także proces rebrandingu oraz całościowa zmiana corporate identity agencji z Genero na Red8 Digital. W najbliższym czasie uruchomiona ma zostać nowa strona WWW agencji.

Red8 Digital (Genero) pozyskała w ciągu ostatnich miesięcy, już w partnerstwie z Red8, wielu nowych klientów (m.in. Grant’s, Ceramika Paradyż, Metaxa) i zrealizowała dla nich szereg dużych projektów, co zaowocowało znacznym zwiększeniem bieżących przychodów spółki. W 2010 roku przychody Red8 Digital przekroczyły 3,5 mln zł, co stanowi wzrost o 75 proc. w stosunku do roku 2009.

Strony fuzji cenią wniesione przez Red8 kompetencje strategiczne i zwiększenie potencjału rynkowego Red8 Digital (Genero) oraz powiększenie podstawowego obszaru działalności spółki Red8 przez adaptację potencjału Genero, m.in. w dziedzinie e-marketingu. Obecnie agencja Red8 Digital zatrudnia 30 osób i stale prowadzi rekrutację nowych pracowników, także do innych działów.

Źródło: ŁubuDubu PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764