logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 dla marki Okocim

   04.04.2011, przeczytano 2763 razy
ilustracjastrzałka

Rozpoczęła się kampania reklamowa piwa Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone, będąca kontynuacją komunikacji opartej na haśle ''Okocim. Wszystko dla przyjemności. Od 1845''.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-dla-marki-okocim,12286,artykul.html

Spot telewizyjny utrzymany jest w charakterystycznym klimacie filmowym, mającym przenieść widza w realia I wojny światowej, do Browaru Okocim, nadając przekazowi walor historyczny. Bohaterami spotu są okocimscy browarnicy, warzący Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone. Główna idea kreatywna kampanii jest oparta na podkreśleniu, że nawet wojenna zawierucha nie jest w stanie przeszkodzić okocimskim browarnikom w warzeniu piwa Okocim Premium Pils Podwójnie Chmielone. W spocie podkreślany jest fakt dodawania dwóch porcji chmielu, a także odpowiedniego momentu dodania jego drugiej dawki.

Głównym medium kampanii jest telewizja. Spoty, w wersji 30'', a później także 15'', będą emitowane m.in. w TVP, TVN, Polsacie, TVN7, TV4 oraz kanałach tematycznych takich jak: TVN Turbo, Polsat Sport, Extreme Sport, Discovery. Wsparciem kampanii w telewizji będzie akcja prowadzona w Internecie oraz przy użyciu materiałów POS.

Za przygotowanie kreacji na potrzeby kampanii była odpowiedzialna agencja Red8. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Direction OMD. Przygotowaniem kampanii Premium Pils Podwójnie Chmielone na Facebooku zajęła się agencja Red8 Digital

Cel kampanii: Kampania produktowo-wizerunkowa
Klient: Carlsberg Polska
Przedstawiciele Klienta: Dariusz Deszczka, Magdalena Szmigiel
Agencja: Red8
Dyrektor kreatywny: Jerzy Przeździecki
Senior Copywriter: Mirek Kulisz
Client Service: Aleksander Łukomski, Michał Leszczyński
Media: telewizja, internet, POS
Reżyser/DOP: Marek Dawid
Scenografia: Jeremi Brodnicki
Kostiumy: Dorota Roqueplo

Źródło: ŁubuDubu PR

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Feeders Agency z kampanią Old Spice na trzech rynkach
Agencja Feeders ruszyła z nową kampanią influencerską dla Old Spice na rynku polskim, czeskim i węgierskim. Pod hasłem “Żele Old Spice – świeżość, o której śnisz”, angażując popularnych influencerów, marka chce trafić z produktami pod prysznic do młodych mężczyzn.
UM wygrywa przetarg Vinted
Vinted, platforma C2C służąca do sprzedaży i zakupu odzieży i akcesoriów modowych z drugiej ręki, wybrała w przetargu mediowym ofertę UM (IPG Mediabrands).
Polygon Streaming - technologia HTC usprawni integrację modeli 3D
VIVERSE, platforma do przetwarzania przestrzennego firmy HTC, uruchamia nową samodzielną usługę dla swojej autorskiej technologii Polygon Streaming, udostępniając ją po raz pierwszy poza VIVERSE. Dzięki temu twórcy będą mogli elastycznie integrować interaktywne modele 3D na różnych urządzeniach, w tym na smartfonach, tabletach, laptopach/komputerach PC lub zestawach XR.
MullenLowe Warsaw z kolejną odsłoną kampanii Provident
Agencja MullenLowe Warsaw przygotowała nową, odświeżoną odsłonę kampanii „Mam plan” firmy pożyczkowej Provident. Działania reklamowe wystartowały 14 lipca i obejmują szerokie spektrum mediów, w tym telewizję oraz intensywne działania w internecie.
Nowy standard sponsoringu Kompanii Piwowarskiej
Szacunek dla środowiska naturalnego, pozytywne i inkluzywne doświadczenia uczestników wydarzeń, promocja odpowiedzialnego spożywania alkoholu i zachowanie umiaru – takie mają być aktywacje współorganizowane i sponsorowane przez Kompanię Piwowarską. Firma skupia się na zapewnieniu wyjątkowych doświadczeń festiwalowych, które idą w parze z wartościami...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764