logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Events uruchamia Dział Produkcji, awanse w Dziale Obsługi Klienta

  PR 14.03.2016, przeczytano 1564 razy

Agencja Red8 Events uruchamia Dział Produkcji. Jego szefem został Aleksander Rylski. Jednocześnie awansowane zostały dwie osoby w Dziale Obsługi Klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-events-uruchamia-dzial-produkcji%2C-awanse-w-dziale-obslugi-klienta,27820,artykul.html

Wydzielony w ramach Red8 Events Dział Produkcji zajmie się m.in. projektowaniem i wyceną kwestii technicznych na etapie przetargowym oraz obszarami techniczno-logistycznymi związanymi z produkcją realizowanych eventów.

- Dotychczas takimi działaniami zajmował się u nas Dział Obsługi Klienta, jednak z racji coraz większej liczby realizowanych projektów, zdecydowaliśmy się postawić na specjalizację poszczególnych działów agencji. Zależy nam na tym, by każdy z nich skoncentrował się na swoim obszarze i swojej specjalizacji. Client Service skupi się głównie na budowaniu relacji z klientami i ich bezpośredniej obsłudze oraz działaniach nowobiznesowych - mówi Małgorzata Potorska, Client Service Director agencji Red8 Events.

Dział Produkcji Red8 Events liczy obecnie 5 osób. Pokieruje nim, na stanowisku Production Director, Aleksander Rylski (na zdjęciu). Ma on 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej, w agencji pracuje od 2014 r., ostatnio zajmował stanowisko Senior Account Managera. Przed dołączeniem do Red8 Events pracował jako Event Manager w agencji Walk Events.

Jednocześnie w Dziale Obsługi Klienta awansowały dwie osoby.

Agnieszka Meredith awansowała ze stanowiska Account Manager na stanowisko Senior Account Managera. W branży eventowej pracuje od 15 lat. Do Red8 Events dołączyła w 2011 r., wcześniej pracowała m.in. w Mary Kay Cosmetics.

Krzysztof Pryciak awansował ze stanowiska Junior Account Manager na stanowisko Account Managera. W branży eventowej działa od 5 lat. Z Red8 Events związany jest od 2012 roku.

W Dziale Obsługi Klienta agencji Red8 Events pracuje 11 osób.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marka Nikon wprowadza cztery typy kreatywnych tabel LUT i jeden typ technicznej tabeli LUT, opracowanych we współpracy z firmą RED. Wszystkie są dostępne bezpłatnie i mogą być wykorzystywane do obróbki kolorystycznej materiałów wideo zarejestrowanych w formacie N-Log aparatami bezlusterkowymi firmy Nikon1. Ponadto można je również wczytać do...
Celebracja smaku w kampanii Alpro
Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału1, wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania mają na celu zachęcenie konsumentów do odkrywania różnorodności i bogactwa smaków, jakie oferują roślinne produkty Alpro. Kampania realizowana jest w przestrzeni...
Metody na stres w kampanii Persen
Ruszyła kampania reklamowa firmy Zentiva Polska dla marki OTC Persen forte pod hasłem „Metody na stres”. Założeniem komunikacji jest pokazanie domowych metod na stres, które niestety nie zawsze działają. To największa dotychczasowa kampania reklamowa tego brandu. Działania obejmują obecność w telewizji i internecie. Ich wsparciem będzie prowadzona równolegle akcja PR.
Canon: plotery Arizona 1300 z technologią FLXflow
Canon ogłosił wprowadzenie technologii FLXflow do serii ploterów płaskich Arizona 1300, oferując nowe funkcje, które znacząco zwiększają wydajność i produktywność urządzeń. Nowa technologia, wcześniej znana jako FLOW, oferuje nie tylko funkcję „Hold” (przytrzymywanie materiału na stole bez podziału na strefy), ale także opcjonalne funkcje...
Trzy maszyny Agfa w firmie Reklamepartner
Firma Reklamepartner Graphics z Sofiemyr (Norwegia), zainwestowała ostatnio w dwie nowe maszyny wielkoformatowe Agfa – Avinci CX3200 i Oberon RTR 3300. W sumie posiada obecnie trzy rozwiązania inkjetowe tego dostawcy. Oznacza to, że niemal cała realizowana tu produkcja poligraficzna bazuje na maszynach Agfa.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764