logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Events uruchamia Dział Produkcji, awanse w Dziale Obsługi Klienta

  PR 14.03.2016, przeczytano 1350 razy

Agencja Red8 Events uruchamia Dział Produkcji. Jego szefem został Aleksander Rylski. Jednocześnie awansowane zostały dwie osoby w Dziale Obsługi Klienta.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-events-uruchamia-dzial-produkcji%2C-awanse-w-dziale-obslugi-klienta,27820,artykul.html

Wydzielony w ramach Red8 Events Dział Produkcji zajmie się m.in. projektowaniem i wyceną kwestii technicznych na etapie przetargowym oraz obszarami techniczno-logistycznymi związanymi z produkcją realizowanych eventów.

- Dotychczas takimi działaniami zajmował się u nas Dział Obsługi Klienta, jednak z racji coraz większej liczby realizowanych projektów, zdecydowaliśmy się postawić na specjalizację poszczególnych działów agencji. Zależy nam na tym, by każdy z nich skoncentrował się na swoim obszarze i swojej specjalizacji. Client Service skupi się głównie na budowaniu relacji z klientami i ich bezpośredniej obsłudze oraz działaniach nowobiznesowych - mówi Małgorzata Potorska, Client Service Director agencji Red8 Events.

Dział Produkcji Red8 Events liczy obecnie 5 osób. Pokieruje nim, na stanowisku Production Director, Aleksander Rylski (na zdjęciu). Ma on 10-letnie doświadczenie w branży reklamowej, w agencji pracuje od 2014 r., ostatnio zajmował stanowisko Senior Account Managera. Przed dołączeniem do Red8 Events pracował jako Event Manager w agencji Walk Events.

Jednocześnie w Dziale Obsługi Klienta awansowały dwie osoby.

Agnieszka Meredith awansowała ze stanowiska Account Manager na stanowisko Senior Account Managera. W branży eventowej pracuje od 15 lat. Do Red8 Events dołączyła w 2011 r., wcześniej pracowała m.in. w Mary Kay Cosmetics.

Krzysztof Pryciak awansował ze stanowiska Junior Account Manager na stanowisko Account Managera. W branży eventowej działa od 5 lat. Z Red8 Events związany jest od 2012 roku.

W Dziale Obsługi Klienta agencji Red8 Events pracuje 11 osób.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Owocowa kolekcja modowa od Somersby
3 sierpnia marka Somersby rusza z drugą edycją konkursu pod hasłem Przymierz się do nagród. Do wygrania są wyjątkowe ubrania inspirowane smakami Somersby. Limitowana kolekcja powstała we współpracy z łódzką marką Dzień Dobry.
Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
Bezpłatny webinar Up&More: promocja aplikacji mobilnej
Agencja Up&More organizuje bezpłatne spotkanie online dedykowane zarówno przedsiębiorcom, specjalistom marketingu, jak i twórcom aplikacji. Webinar odbędzie się 12 sierpnia z udziałem gościa specjalnego z zespołu Google EMEA App Partnerships – Christy Chen. Udział jest bezpłatny.
Maciej Lissowski w Pathfinder 23
Z początkiem sierpnia do Pathifinder 23 dołączy Maciej Lissowski, obejmując funkcję Chief Operating Officer. Na nowopowstałym stanowisku dyrektora operacyjnego, będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur operacyjnych w Pathfinder 23.
Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020. Film łączy 5 influencerów, pokazując, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń Huawei i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764