logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Group dla marki Łowicz (Agros-Nova)

  PR 16.08.2011, przeczytano 2964 razy

Agencja Red8 Advertising, w efekcie wygranego w maju przetargu, realizuje szeroko zakrojoną kampanię reklamową marki Łowicz (Agros-Nova), której celem jest wsparcie debiutu rynkowego innowacyjnej linii produktowej Łowicz Dziś na Obiad. Kampania obejmuje ATL, w tym kluczowe kanały komunikacji: telewizję prasę, internet, oraz działania shopper marketingowe w miejscach sprzedaży. Właśnie startuje telewizyjna odsłona kampanii „Łowicz Dziś na Obiad“.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-group-dla-marki-lowicz-%28agros-nova%29,13237,artykul.html

Pierwszy etap kampanii ma na celu poinformowanie konsumentów o pojawieniu się w sprzedaży innowacyjnego produktu oraz komunikację kluczowych korzyści, wynikających z jego użytkowania, którymi są przede wszystkim prostota i naturalność przygotowania posiłków. Spot telewizyjny ma w jasny i przekonujący sposób wyjaśniać odbiorcom na czym polega unikalna i nie mająca odpowiednika na polskim rynku formuła produktu Łowicz Dziś na Obiad. Spoty, przygotowane w wariantach 30- i 15-sek., oparte są na dotychczasowej platformie komunikacyjnej Łowicza, w warstwie kreatywnej wychodzą jednak znacznie poza dotychczasowę formułę.

Nowa reklama „Łowicz Dziś na Obiad“ realizuje też cele wizerunkowe. Film realizowany jest w konwencji telewizyjnego programu kulinarnego, ale - zgodnie ze strategią Agros-Nova - wyraźnie nawiązuje do wcześniejszych spotów marki Łowicz, których bohaterem była sympatyczna rodzinna kuchennych sztućców.
Spot emitowany będzie w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych. W ramach prowadzonych działań przewidziane zostało również intensywne wsparcie w miejscach sprzedaży, w których mają pojawić się różnorodne materiały POS, wyróżniające produkty na półkach.

Łowicz Dziś na obiad to pierwszy tego typu, innowacyjny produkt na rynku, łączący cechy fiksów, znanych z kategorii dań w proszku, z formułą mokrego sosu, a więc oferujący z jednej strony nowoczesne funkcje i zastosowania, z drugiej - tradycyjną, sprawdzoną technologię, eliminującą konserwanty i gwarantującą naturalny smak.

Łowicz Dziś na obiad to doskonała propozycja dań obiadowych dla całej rodziny do samodzielnego przygotowania, które jest banalnie proste. Wystarczy dodać surowe półprodukty, zalać zawartością słoika i zapiec. Kupując Łowicz Dziś na obiad konsement otrzymuje gotowy pomysł na danie z piekarnika i bazę do jego przygotowania, wraz z listą składników i instrukcją przyrządzenia. Zapiekanka makaronowa, Zapiekanka ziemniaczana, Soczysta karkówka oraz Schab w sosie piwnym to szybkie, wygodne i ekonomiczne rozwiązanie dla osób dbających o zdrowie i pragnących zapewnić bliskim urozmaicone, smaczne, domowe posiłki, przygotowane z naturalnych składników, bez dodatku konserwantów i sztucznych barwników. Dodatkowym atutem produktu są duże kawałki warzyw. Innowacyjność produktu komunikuje też nowoczesny layout opakowania (etykieta typu sleeve pokrywająca całą powierzchnię słoika), który doskonale współgra z tradycyjną identyfikacją marki Łowicz.

Łowicz to już kolejna marka z portfolio Agros-Nova, z którą współpracuje agencja Red8 Advertising. Od ponad trzech lat agencja obsługuje markę Fortuna. W tym okresie, m. in. dzięki realizowanej wspólnie z klientem komunikacji, znacząco poprawiła się sprzedaż i udziały rynkowe Fortuny, a jej kampanie reklamowe dwukrotnie zdobywały najbardziej prestiżową nagrodę w branży reklamowej - statuetkę Effie.

  • Klient: Agros Nova
  • Marka: Łowicz
  • Agencja: Red8 Advertising
  • Cel kampanii: launch nowej linii produktowej Łowicz Dziś na obiad - pionierskiego na
  • polskim rynku konceptu produktowego mokrych fiksów
  • Przedstawiciel klienta: Michał Joachimiak (Group Brand Manager)
  • Przedstawiciele agencji: Michał Leszczyński (Strategic&Account Director), Elżbieta Szafraniec (Senior Account Manager)
  • Dyrektor kreatywny: Maciej Marasek
  • Art Director: Maksym Matuszewski
  • Copywriter: Katarzyna Dudek
  • Media: telewizja, prasa, internet, punkty sprzedaży
  • Reżyser spotu: Ryszard Rogocki
  • Studio: Lemon Film
  • Czas trwania: od połowy sierpnia 2011 r. bez podania terminu zakończenia.
  • Planowanie i zakup mediów: MediaCom

Źródło: Red8

www.red8.pl

Dodatkowe informacje:

ŁOWICZ jest od lat liderem rynku sosów gotowych mokrych oraz produktów dżemowych, wiceliderem w sprzedaży koncentratu pomidorowego oraz trzecią marką na rynku dań gotowych i syropów owocowych. Marka ŁOWICZ oferuje szerokie portfolio przetworów owocowo-warzywnych (ponad 40 pozycji asortymentowych). Wg. ostatniego rankingu marek Rzeczpospolitej Łowicz jest piątą polską marką w branży produktów żywnościowych.

Agros-Nova, właściciel marki Łowicz, to wiodący producent żywności w Polsce, największy przetwórca owoców i warzyw. Jest na podium (tzn. zajmuje I, II i III miejsce), jeśli chodzi o udziały rynkowe w każdym z tych segmentów. Do grupy biznesowej Agros-Nova należą, obok Łowicza, znane marki: FORTUNA (KAROTKA), GARDEN, TARCZYN, PYSIO, DRWITT, KRAKUS, KOTLIN i WŁOCŁAWEK. Agros-Nova ma na swoim koncie wiele nagród i wyróżnień, m. in. prestiżowy tytuł Lidera Rynku Spożywczego 2010 r., przyznany przez redakcje Portalu Spożywczego i Rynku Spożywczego.

Red8 Advertising istnieje od 2002 r. Stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, wśród nich na przykład "Mi to Lotto" dla Dużego Lotka, „Mówimy Waszym językiem“ dla Castoramy, czy cykl reklam dla marki Zelmer. W ostatnim konkursie reklamowym Effie, w październiku 2010 r., agencja Red8 zdobyła srebro za efektywność kampanii dla marki Fortuna oraz Ibuprom.

W gronie obecnych klientów Red8 są m.in. Agros-Nova (Fortuna, Łowicz), Carlsberg (Harnaś, Okocim, Piast, Kasztelan, Karmi, Bosman, El Sol), Ceramika Paradyż, AmRest (KFC, Pizza Hut), US Pharmacia (Apap, Gripex, Ibuprom, Naxii), Komfort, Nestle Waters Polska (Nałęczowianka), Storck Polska (kawa Kopiko), Rockwool, BRE Bank, Smakowita, Bonduelle, Zelmer.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764