Agencja Red8 Advertising, w efekcie wygranego w maju przetargu, realizuje szeroko zakrojoną kampanię reklamową marki Łowicz (Agros-Nova), której celem jest wsparcie debiutu rynkowego innowacyjnej linii produktowej Łowicz Dziś na Obiad. Kampania obejmuje ATL, w tym kluczowe kanały komunikacji: telewizję prasę, internet, oraz działania shopper marketingowe w miejscach sprzedaży. Właśnie startuje telewizyjna odsłona kampanii „Łowicz Dziś na Obiad“.
Pierwszy etap kampanii ma na celu poinformowanie konsumentów o pojawieniu się w sprzedaży innowacyjnego produktu oraz komunikację kluczowych korzyści, wynikających z jego użytkowania, którymi są przede wszystkim prostota i naturalność przygotowania posiłków. Spot telewizyjny ma w jasny i przekonujący sposób wyjaśniać odbiorcom na czym polega unikalna i nie mająca odpowiednika na polskim rynku formuła produktu Łowicz Dziś na Obiad. Spoty, przygotowane w wariantach 30- i 15-sek., oparte są na dotychczasowej platformie komunikacyjnej Łowicza, w warstwie kreatywnej wychodzą jednak znacznie poza dotychczasowę formułę.
Nowa reklama „Łowicz Dziś na Obiad“ realizuje też cele wizerunkowe. Film realizowany jest w konwencji telewizyjnego programu kulinarnego, ale - zgodnie ze strategią Agros-Nova - wyraźnie nawiązuje do wcześniejszych spotów marki Łowicz, których bohaterem była sympatyczna rodzinna kuchennych sztućców.
Spot emitowany będzie w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych. W ramach prowadzonych działań przewidziane zostało również intensywne wsparcie w miejscach sprzedaży, w których mają pojawić się różnorodne materiały POS, wyróżniające produkty na półkach.
Łowicz Dziś na obiad to pierwszy tego typu, innowacyjny produkt na rynku, łączący cechy fiksów, znanych z kategorii dań w proszku, z formułą mokrego sosu, a więc oferujący z jednej strony nowoczesne funkcje i zastosowania, z drugiej - tradycyjną, sprawdzoną technologię, eliminującą konserwanty i gwarantującą naturalny smak.
Łowicz Dziś na obiad to doskonała propozycja dań obiadowych dla całej rodziny do samodzielnego przygotowania, które jest banalnie proste. Wystarczy dodać surowe półprodukty, zalać zawartością słoika i zapiec. Kupując Łowicz Dziś na obiad konsement otrzymuje gotowy pomysł na danie z piekarnika i bazę do jego przygotowania, wraz z listą składników i instrukcją przyrządzenia. Zapiekanka makaronowa, Zapiekanka ziemniaczana, Soczysta karkówka oraz Schab w sosie piwnym to szybkie, wygodne i ekonomiczne rozwiązanie dla osób dbających o zdrowie i pragnących zapewnić bliskim urozmaicone, smaczne, domowe posiłki, przygotowane z naturalnych składników, bez dodatku konserwantów i sztucznych barwników. Dodatkowym atutem produktu są duże kawałki warzyw. Innowacyjność produktu komunikuje też nowoczesny layout opakowania (etykieta typu sleeve pokrywająca całą powierzchnię słoika), który doskonale współgra z tradycyjną identyfikacją marki Łowicz.
Łowicz to już kolejna marka z portfolio Agros-Nova, z którą współpracuje agencja Red8 Advertising. Od ponad trzech lat agencja obsługuje markę Fortuna. W tym okresie, m. in. dzięki realizowanej wspólnie z klientem komunikacji, znacząco poprawiła się sprzedaż i udziały rynkowe Fortuny, a jej kampanie reklamowe dwukrotnie zdobywały najbardziej prestiżową nagrodę w branży reklamowej - statuetkę Effie.
- Klient: Agros Nova
- Marka: Łowicz
- Agencja: Red8 Advertising
- Cel kampanii: launch nowej linii produktowej Łowicz Dziś na obiad - pionierskiego na
- polskim rynku konceptu produktowego mokrych fiksów
- Przedstawiciel klienta: Michał Joachimiak (Group Brand Manager)
- Przedstawiciele agencji: Michał Leszczyński (Strategic&Account Director), Elżbieta Szafraniec (Senior Account Manager)
- Dyrektor kreatywny: Maciej Marasek
- Art Director: Maksym Matuszewski
- Copywriter: Katarzyna Dudek
- Media: telewizja, prasa, internet, punkty sprzedaży
- Reżyser spotu: Ryszard Rogocki
- Studio: Lemon Film
- Czas trwania: od połowy sierpnia 2011 r. bez podania terminu zakończenia.
- Planowanie i zakup mediów: MediaCom
Źródło: Red8