logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 Group przejmuje agencję marketingu bezpośredniego Unlimited

  PR 04.07.2011, przeczytano 4371 razy
ilustracjastrzałka

Red8 Group powiększa się. Kolejnym krokiem w budowie grupy reklamowej Red8 jest przejęcie agencji Unlimited, działającej w szeroko pojętym BTL.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-group-przejmuje-agencje-marketingu-bezposredniego-unlimited,12836,artykul.html

Red8 Group została właścicielem 85 proc. udziałów w agencji Unlimited, którą w najbliższym czasie czeka rebranding. Red8 Group odkupiła udziały od dotychczasowego udziałowca Unlimited - Roberta Lipki (dotychczasowy dyrektor zarządzający Unlimited). Pozostałe 15% udziałów spółki pozostaje w rękach drugiego udziałowca – Piotra Soszyńskiego, który pełni rolę Dyrektora Kreatywnego i Prezesa Zarządu.

Robert Lipka po odsprzedaniu swoich udziałów w Unlimited rozstaje się z firmą i rozpoczyna pracę jako niezależny konsultant na rynku holenderskim. Pełnione przez niego dotychczas obowiązki dyrektora zarządzającego przejął Ireneusz Turski.

Wraz z przejętą agencją grupa Red8 będzie się składała z 4 podmiotów: Red8 Advertising (agencja reklamowa), Red8 Digital (agencja interaktywna) i Red8 Social Media (social marketing) oraz Unlimited (BTL). Red8 Group zatrudnia obecnie 65 osób, po dołączeniu do niej agencji Unlimited będzie to już ponad 80 osób.

- Po objęciu większościowych udziałów w agencji interaktywnej Genero (obecnie Red8 Digital), teraz wykonujemy kolejny krok. Do naszej grupy dołącza kolejny podmiot, który znacznie poszerzy zakres naszych kompetencji i paletę oferowanych usług. Agencja Unlimited, którą przez ostatnie lata z powodzeniem budował Robert Lipka, już od jakiegoś czasu współpracowała z nami jako nasz partner strategiczny. Dzięki tej akwizycji konsekwentnie zmierzamy w kierunku oferowania naszym klientom usług "through-the-line" - mówi Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group - Co nas bardzo cieszy to fakt, że jednocześnie z przejęciem udziałów Unlimited udało nam się pozyskać do zarządzania tą spółką osobę z tak ogromnym doświadczeniem, jaką jest Ireneusz Turski.

Ireneusz Turski dotychczas zajmował stanowisko dyrektora działu strategii Grey Group, z którą związany był przez ostatnich 6 lat. Szefowanie działowi strategii łączył z zarządzaniem agencją interaktywną Argonauts wchodzącą w skład grupy Grey. Przed dołączeniem do Grey Group przez wiele lat pracował na stanowisku dyrektora działu obsługi klienta agencji Testardo Gram, gdzie odpowiedzialny był również za zdobywanie nowego biznesu, szczególnie w obszarze przetargów publicznych. W Unlimited obejmuje funkcję dyrektora zarządzającego, łącząc ją z kierowaniem działem obsługi klienta agencji oraz stanowiskiem dyrektora strategicznego i koordynatora projektów 360 stopni w Red8 Group, szczególnie w odniesieniu do tych projektów, które mogą się rozciągać na internet. Szefowanie działem strategii będzie dzielił z dotychczasowym dyrektorem strategicznym Red8 Group – Piotrem Potorskim.

- Trzynastoletnie doświadczenie Ireneusza w branży reklamowej, zdobywane w trakcie obsługi klientów motoryzacyjnych, firmy tytoniowej, produktów FMCG, banków czy kategorii spożywczych, w tym marek piwnych i napojów energetycznych, jak również interdyscyplinarne doświadczenia łączące ATL, BTL i projekty interaktywne sprawiły, że zdecydowaliśmy się powierzyć Irkowi zadanie, na progu którego stoimy - mówi Adam Niesłuchowski, CEO Red8 Group - Agencję Unlimited czeka rebranding, tak jak stało się to wcześniej z agencją interaktywną Genero, która funkcjonuje teraz jako Red8 Digital. Zanim to jednak nastąpi, potrzebne są zmiany systemowe, wgląd w kompetencje zatrudnionych osób, ich wparcie operacyjne i coaching strategiczny, a także umocnienie współpracy z dotychczasowymi Klientami i zdobycie nowych projektów. Częścią tego planu jest właśnie nowozatrudniony Ireneusz Turski.

Źródło: ŁubuDubu PR

Dodatkowe informacje:

Unlimited istnieje od 2008 roku. Agencja zajmuje się opracowywaniem strategii zintegrowanych działań ATL/ BTL, programami lojalnościowymi i motywacyjnymi, designem i produkcją materiałów BTL, gadżetów oraz 3D POSM, marketingiem promocyjnym, field i shopping marketingiem. Wśród klientów, którzy dotychczas współpracowali z Unlimited znajdują się m.in.: Akzo Nobel, BMW, Bols, Bunge (Raisio Polska Foods), Castrol, db kredyt, Deutsche Bank, Ferrero Polska, Henkel, KS Legia Warszawa, Porsche, Veka, i inni. W 2010 agencja miała 7.5 mln przychodów.

Agencja Red8 Advertising istnieje od 2002 r. Stworzyła wiele uznanych i nagradzanych kampanii reklamowych, wśród nich na przykład "Mi to Lotto" dla Dużego Lotka, „Mówimy Waszym językiem“ dla Castoramy, czy cykl reklam dla marki Zelmer. Stworzone przez agencję kampanie niemal tradycyjnie zdobywają corocznie statuetki EFFIE za efektywność: w 2010 i w 2009 agencja zdobyła Srebra za kampanię marki Fortuna, w 2010 r. Srebrem została nagrodzona kampania dla Ibupromu, a w 2007 r. agencja zdobyła również Grand Prix za kampanię dla marki Zelmer. W gronie obecnych klientów Red8 Advertising znajdują się m.in. Agros Nova (marka Fortuna), Carlsberg (Harnaś, Okocim, Piast, Kasztelan, Karmi, Bosman, El Sol), Ceramika Paradyż, AmRest (KFC, Pizza Hut), US Pharmacia (Apap, Gripex, Ibuprom, Naxii), Komfort, Nestle Waters Polska (Nałęczowianka), Storck Polska (kawa Kopiko), Rockwool, BRE Bank, Inter IKEA, Smakowita, Bonduelle.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764