logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 przygotowała kampanię z Golec Uorkiestra dla BZ WBK

  PR 30.09.2015, przeczytano 3963 razy
ilustracja

Bracia Golcowie zostali bohaterami kampanii reklamowej Kredytu Gotówkowego przygotowanej przez Grupę Red8 dla Banku Zachodniego WBK. To kolejna kampania zgodna z muzycznym formatem reklamowym, który przyjął bank - wcześniej w jego reklamach wystąpili: Łukasz Mróz - Mrozu i chór Sound’N’Grace. Kampania potrwa do końca roku, będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu, kinie i prasie oraz w oddziałach banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-przygotowala-kampanie-z-golec-uorkiestra-dla-bz-wbk,26109,artykul.html

W przygotowanej przez Red8 Advertising kampanii Golec uOrkiestra śpiewają i grają piosenki oparte na muzyce do jednego z największych przebojów tego zespołu: „Ściernisko”. Agencja przygotowała dwa spoty reklamowe - w spocie produktowym nacisk został położony na łatwość i szybkość wzięcia kredytu gotówkowego Banku Zachodniego WBK; w drugim, wizerunkowym, bank podkreśla, że dzięki wielu kanałom dostępu do usług bankowych (aplikacja mobilna, internet, infolinia i placówka) kredyt gotówkowy można wziąć gdziekolwiek i w dowolnych okolicznościach: nawet na morzu i w chmurach.

W obydwu spotach pojawiają się również nagrody, które można wygrać w ramach loterii organizowanej przez Bank Zachodni WBK: 3 samochody BMW serii 1 i 100 nagród po 1000 zł. W loterii mogą wziąć udział wszyscy, którzy wezmą kredyt i wykupią stosowne ubezpieczenia.

Kampania kredytu gotówkowego z udziałem Golec uOrkiestra potrwa od 1 października do końca roku i będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu, kinie i prasie a także w oddziałach banku (materiały BTL przygotowała również agencja Red8 Advertising).

Reżyserią spotów zajął się Łukasz Kośmicki, a za produkcję odpowiada Propeller Film. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom.

Kilka dni temu wystartował przygotowany przez Red8 dla Banku Zachodniego WBK dziesięcioodcinkowy program „Firmowe Ewolucje”, w którym widzowie będą śledzili ewolucje firm na przestrzeni kilku miesięcy oraz zmiany dokonywane po rekomendacjach ekspertów. Program, którego prowadzącym jest Maciej Orłoś, powstał w ramach tegorocznych działań promocyjnych Banku Zachodniego WBK dla klientów z rynku Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Program można oglądać na antenie TVP 1 w środy o godz. 22:25.

Źródło: Red8

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa edycja promocji „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo” od Toyota Bank
Wraz z początkiem sierpnia Toyota Bank startuje z kolejną edycją kampanii promocyjnej „Tankuj korzyści – zwrot za paliwo”. Uczestnicząc w akcji, kierowcy którzy posiadają lub założą Moto Konto, będą mogli uzyskać od 5 do 10% zwrotu wydatków na paliwo. Wysokość zwrotu uzależniona jest od utrzymania określonego salda konta i oszczędności,...
Bezpłatny webinar Up&More: promocja aplikacji mobilnej
Agencja Up&More organizuje bezpłatne spotkanie online dedykowane zarówno przedsiębiorcom, specjalistom marketingu, jak i twórcom aplikacji. Webinar odbędzie się 12 sierpnia z udziałem gościa specjalnego z zespołu Google EMEA App Partnerships – Christy Chen. Udział jest bezpłatny.
Maciej Lissowski w Pathfinder 23
Z początkiem sierpnia do Pathifinder 23 dołączy Maciej Lissowski, obejmując funkcję Chief Operating Officer. Na nowopowstałym stanowisku dyrektora operacyjnego, będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur operacyjnych w Pathfinder 23.
Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020. Film łączy 5 influencerów, pokazując, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń Huawei i...
Wrocław w kampaniach zachęca turystów do realizacji bonu na wakacje
– Obłożenie atrakcji turystycznych, restauracji i barów kształtuje się między 45 a 60 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – mówi Radosław Michalski, dyrektor Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Promocja miasta w okresie lockdownu bazowała na wirtualnych spacerach, które obejrzało ponad milion...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764