logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 przygotowała kampanię z Golec Uorkiestra dla BZ WBK

  PR 30.09.2015, przeczytano 3698 razy
ilustracja

Bracia Golcowie zostali bohaterami kampanii reklamowej Kredytu Gotówkowego przygotowanej przez Grupę Red8 dla Banku Zachodniego WBK. To kolejna kampania zgodna z muzycznym formatem reklamowym, który przyjął bank - wcześniej w jego reklamach wystąpili: Łukasz Mróz - Mrozu i chór Sound’N’Grace. Kampania potrwa do końca roku, będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu, kinie i prasie oraz w oddziałach banku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-przygotowala-kampanie-z-golec-uorkiestra-dla-bz-wbk,26109,artykul.html

W przygotowanej przez Red8 Advertising kampanii Golec uOrkiestra śpiewają i grają piosenki oparte na muzyce do jednego z największych przebojów tego zespołu: „Ściernisko”. Agencja przygotowała dwa spoty reklamowe - w spocie produktowym nacisk został położony na łatwość i szybkość wzięcia kredytu gotówkowego Banku Zachodniego WBK; w drugim, wizerunkowym, bank podkreśla, że dzięki wielu kanałom dostępu do usług bankowych (aplikacja mobilna, internet, infolinia i placówka) kredyt gotówkowy można wziąć gdziekolwiek i w dowolnych okolicznościach: nawet na morzu i w chmurach.

W obydwu spotach pojawiają się również nagrody, które można wygrać w ramach loterii organizowanej przez Bank Zachodni WBK: 3 samochody BMW serii 1 i 100 nagród po 1000 zł. W loterii mogą wziąć udział wszyscy, którzy wezmą kredyt i wykupią stosowne ubezpieczenia.

Kampania kredytu gotówkowego z udziałem Golec uOrkiestra potrwa od 1 października do końca roku i będzie prowadzona w telewizji, internecie, radiu, kinie i prasie a także w oddziałach banku (materiały BTL przygotowała również agencja Red8 Advertising).

Reżyserią spotów zajął się Łukasz Kośmicki, a za produkcję odpowiada Propeller Film. Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Starcom.

Kilka dni temu wystartował przygotowany przez Red8 dla Banku Zachodniego WBK dziesięcioodcinkowy program „Firmowe Ewolucje”, w którym widzowie będą śledzili ewolucje firm na przestrzeni kilku miesięcy oraz zmiany dokonywane po rekomendacjach ekspertów. Program, którego prowadzącym jest Maciej Orłoś, powstał w ramach tegorocznych działań promocyjnych Banku Zachodniego WBK dla klientów z rynku Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Program można oglądać na antenie TVP 1 w środy o godz. 22:25.

Źródło: Red8

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
Remadays 2020: japońskie drukarki Mutoh na stoisku Atrium
Polski dystrybutor marki MUTOH – firma Atrium Centrum Ploterowe – jako co roku zaprezentuje odwiedzającym targi RemaDays pełną ofertę tego czołowego, japońskiego producenta drukarek i ploterów wielkoformatowych.
T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem
- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.
Loteria konsumencka „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł! Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.
Styczniowy VIP Event Efi z drukarkami Pro 32r+ i Pro 30f
EFI i dystrybutor tej marki - Atrium Centrum Ploterowe - zapraszają 28-29 stycznia 2020 na VIP Event w Brukseli podczas, którego zaprezentują najnowocześniejsze urządzenia do druku LED.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764