logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Red8 wygrała konkurs. Startuje kampania FFiL Śnieżka SA

  PR 21.04.2016, przeczytano 606 razy
ilustracjastrzałka

Red8 Advertising wygrała zorganizowany przez FFiL Śnieżka SA konkurs na przygotowanie koncepcji komunikacji dla marki Śnieżka. Właśnie startuje kampania pod hasłem „Śnieżka Satynowa. Sprawdza się w każdej roli”, której głównym elementem jest przygotowany przez agencję spot telewizyjny z udziałem scenografa filmowego, przedstawiającego zalety farb Śnieżka Satynowa w pracy i w domu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-wygrala-konkurs.-startuje-kampania-ffil-sniezka-sa,28263,artykul.html

Red8 Advertising przygotowała spot telewizyjny w 3 wersjach: 30-sekundowej oraz dwóch wersjach 15-sekundowych, prezentujących najważniejsze cechy produktu: satynową delikatność i wyjątkową trwałość. Spoty będą emitowane w najpopularniejszych stacjach telewizyjnych przez cały sezon prac remontowo-budowlanych.

Bohaterem spotu jest scenograf filmowy opowiadający o kulisach swojej pracy oraz istotnej roli farb na planie filmowym. Przy wyborze odpowiednich farb zwraca on uwagę nie tylko na walory estetyczne, to w jaki sposób kolor tworzy atmosferę i klimat przy kręceniu delikatnych, romantycznych scen, ale również na trwałość, która pomaga farbom przetrwać nawet najbardziej wymagające sceny akcji. Farba sprawdza się nie tylko przy przygotowywaniu scenografii filmowych, ale również w domu, w którym wracającego z pracy scenografa witają dzieci.

Agencja będzie również odpowiedzialna za przygotowanie kreacji reklam prasowych, które pojawią się w prasie  wnętrzarskiej i kobiecej.

Wsparciem kampanii telewizyjnej i prasowej będzie kampania w internecie oraz działania marketingowe w punktach sprzedaży.

Za produkcję spotu telewizyjnego odpowiada Propeller Film.

Planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii zajął się dom mediowy Maxus Polska.

Źródło: Red8 Advertising

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764