logo
WIADOMOŚCI

Red8 z brązem w konkursie Innovation 2018

Mateusz Zawiślak  PR 09.05.2018, przeczytano 270 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji konkursu Innovation agencje Red8 (Dentsu Aegis Network) oraz Touchideas zdobyły brąz w kategorii Innowacyjny Biznes za wykreowanie koncepcji innowacyjnego konta osobistego dla Banku Zachodniego WBK Grupa Santander.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-z-brazem-w-konkursie-innovation-2018,36417,artykul.html

W konkursie Innovation, organizowanym co roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagradzane są nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee generujące sprzedaż i rozwijające krajowy rynek reklamowy. Podczas tegorocznej gali konkursowej jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej po raz kolejny wręczyło nagrody w kategoriach: Innowacyjnego Biznesu, Doświadczeń oraz Mediów. Na imprezie zatriumfował projekt dopasowania funkcjonalności konta osobistego do zindywidualizowanych potrzeb klientów, przygotowany przez Red8 i Touchideas, który nagrodzono brązem w kategorii Innowacyjny Biznes. Jury doceniło firmy za „trud wyróżnienia się w bardzo trudnej kategorii i odwagę zrobienia porządków w portfolio w oparciu o potrzeby klienta”.

Celem działań powierzonych Red8 oraz Touchideas przez Bank Zachodni WBK Grupa Santander było wykreowanie innowacji w obszarze oferty kont osobistych. Dotychczas bank miał w swojej ofercie 6 różnych produktów bankowych tego typu. W trosce o dobro klientów planował jej uproszczenie i maksymalne dopasowanie do realnych potrzeb klientów (np. pobudzenie motywacji do systematycznego oszczędzania, benefity finansowe towarzyszące prowadzeniu rachunku czy korzystna wymiana walut w Kantorze BZWBK24). W ten sposób powstało 7 pakietów usług odpowiadających na różne oczekiwania i oferowanych na rachunku osobistym Konto Jakie Chcę. Produkt przeznaczono do samodzielnej konfiguracji poprzez aktywację wybranych pakietów.

Projekt wdrożenia innowacji do oferty kont osobistych Banku Zachodniego WBK Grupa Santander miał na celu dopasowanie oferty do zmieniających się potrzeb klienta. Innowacyjny rachunek osobisty wprowadzono w sierpniu 2017 r. Szybko zyskał on popularność wśród klientów oraz nowych użytkowników oferty Banku Zachodniego WBK Grupa Santander.

- Do kwietnia otwarto ponad 550 000 Kont Jakie Chcę. Na tę rekordową w historii banku liczbę składa się liczba klientów, którzy zmienili swój obecny rachunek na współtworzony przez nas produkt oraz suma kont otwartych przez nowych klientów banku. Wskaźnik lojalności mierzący skłonność do polecenia marki wzrósł prawie o 70% w porównaniu do poleceń użytkowników innych kont osobistych Banku. Co istotne, zakup nowych produktów finansowych następuje w sposób naturalny, z inicjatywy klienta, a nie pod wpływem kampanii sprzedażowej.  - mówi Iwona Błońska-Orzoł, Dyrektor Marketingu

Nowe konto wyznaczyło kierunek rozwoju oferty banku, zaś samo Konto Jakie Chcę stało się flagowym produktem w nowej strategii komunikacji marki o czym świadczy nazwa, spójna z nowym hasłem pozycjonującym bank – „Bank jaki chcesz”.

Źródło: Denstu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

62. edycja Standout. Beautyword 2018 Dubai
62. edycja StandOUT. Beautyword 2018 prezentuje stoiska wybranych polskich wystawców Beautyworld Middle East, największych targów na Bliskim Wschodzie dedykowanych produktom kosmetycznym, którego 23 edycja odbyła się w dniach 7-10 maja w Dubaju.
MediaCom otrzymał tytuł Sieci Roku na Festival of Media Global Awards 2018, złota statuetka dla MediaCom Warszawa za polską kampanię Head & Shoulders to pierwsza od dłuższego czasu międzynarodowa nagroda przyznana agencji z Polski na festiwalu Festival of Media. Podczas festiwalowej gali sieć MediaCom zdobyła łącznie 19 nagród za kampanie na całym świecie.
Zespół kreatywny Viasat World z dwiema głównymi nagrodami na gali Promax BDA
Wiodący międzynarodowy koncern medialny Viasat World został wyróżniony dwiema głównymi nagrodami na prestiżowej gali Promax BDA Europe Awards. Impreza stanowi europejską edycję światowego konkursu promującego wybitne osiągnięcia w dziedzinie rozrywki, designu i marketingu.
ATS Display ze Złotym Wiązem w kategorii „Pracodawca Roku!”
W IV edycji konkursu Złoty Wiąz adresowanego do najprężniej działających oraz udzielających się społecznie organizacji na terenie Gminy Wiązowna, firma ATS Display została wyróżniona mianem Pracodawcy Roku.
Grand Press Photo 2018 - Najlepsze polskie fotografie prasowe
Adam Lach (Napo Images) wygrał Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2018. Zwycięskie zdjęcie przedstawia uczestników protestów zorganizowanych przeciwko reformom polskiego sądownictwa. Powstało 24 lipca 2017 roku w trakcie demonstracji, tzw. łańcucha światła, w Warszawie.
 
czwartek 24.05.2018, 159 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone