logo
WIADOMOŚCI

Red8 z brązem w konkursie Innovation 2018

  PR 09.05.2018, przeczytano 374 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji konkursu Innovation agencje Red8 (Dentsu Aegis Network) oraz Touchideas zdobyły brąz w kategorii Innowacyjny Biznes za wykreowanie koncepcji innowacyjnego konta osobistego dla Banku Zachodniego WBK Grupa Santander.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-z-brazem-w-konkursie-innovation-2018,36417,artykul.html

W konkursie Innovation, organizowanym co roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagradzane są nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee generujące sprzedaż i rozwijające krajowy rynek reklamowy. Podczas tegorocznej gali konkursowej jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej po raz kolejny wręczyło nagrody w kategoriach: Innowacyjnego Biznesu, Doświadczeń oraz Mediów. Na imprezie zatriumfował projekt dopasowania funkcjonalności konta osobistego do zindywidualizowanych potrzeb klientów, przygotowany przez Red8 i Touchideas, który nagrodzono brązem w kategorii Innowacyjny Biznes. Jury doceniło firmy za „trud wyróżnienia się w bardzo trudnej kategorii i odwagę zrobienia porządków w portfolio w oparciu o potrzeby klienta”.

Celem działań powierzonych Red8 oraz Touchideas przez Bank Zachodni WBK Grupa Santander było wykreowanie innowacji w obszarze oferty kont osobistych. Dotychczas bank miał w swojej ofercie 6 różnych produktów bankowych tego typu. W trosce o dobro klientów planował jej uproszczenie i maksymalne dopasowanie do realnych potrzeb klientów (np. pobudzenie motywacji do systematycznego oszczędzania, benefity finansowe towarzyszące prowadzeniu rachunku czy korzystna wymiana walut w Kantorze BZWBK24). W ten sposób powstało 7 pakietów usług odpowiadających na różne oczekiwania i oferowanych na rachunku osobistym Konto Jakie Chcę. Produkt przeznaczono do samodzielnej konfiguracji poprzez aktywację wybranych pakietów.

Projekt wdrożenia innowacji do oferty kont osobistych Banku Zachodniego WBK Grupa Santander miał na celu dopasowanie oferty do zmieniających się potrzeb klienta. Innowacyjny rachunek osobisty wprowadzono w sierpniu 2017 r. Szybko zyskał on popularność wśród klientów oraz nowych użytkowników oferty Banku Zachodniego WBK Grupa Santander.

- Do kwietnia otwarto ponad 550 000 Kont Jakie Chcę. Na tę rekordową w historii banku liczbę składa się liczba klientów, którzy zmienili swój obecny rachunek na współtworzony przez nas produkt oraz suma kont otwartych przez nowych klientów banku. Wskaźnik lojalności mierzący skłonność do polecenia marki wzrósł prawie o 70% w porównaniu do poleceń użytkowników innych kont osobistych Banku. Co istotne, zakup nowych produktów finansowych następuje w sposób naturalny, z inicjatywy klienta, a nie pod wpływem kampanii sprzedażowej.  - mówi Iwona Błońska-Orzoł, Dyrektor Marketingu

Nowe konto wyznaczyło kierunek rozwoju oferty banku, zaś samo Konto Jakie Chcę stało się flagowym produktem w nowej strategii komunikacji marki o czym świadczy nazwa, spójna z nowym hasłem pozycjonującym bank – „Bank jaki chcesz”.

Źródło: Denstu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów
Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji
Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone