logo
WIADOMOŚCI

Red8 z brązem w konkursie Innovation 2018

Mateusz Zawiślak  PR 09.05.2018, przeczytano 353 razy
ilustracjastrzałka

W tegorocznej edycji konkursu Innovation agencje Red8 (Dentsu Aegis Network) oraz Touchideas zdobyły brąz w kategorii Innowacyjny Biznes za wykreowanie koncepcji innowacyjnego konta osobistego dla Banku Zachodniego WBK Grupa Santander.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/red8-z-brazem-w-konkursie-innovation-2018,36417,artykul.html

W konkursie Innovation, organizowanym co roku przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagradzane są nowoczesne rozwiązania, odważne projekty i świeże idee generujące sprzedaż i rozwijające krajowy rynek reklamowy. Podczas tegorocznej gali konkursowej jury pod przewodnictwem Ranity Sobańskiej po raz kolejny wręczyło nagrody w kategoriach: Innowacyjnego Biznesu, Doświadczeń oraz Mediów. Na imprezie zatriumfował projekt dopasowania funkcjonalności konta osobistego do zindywidualizowanych potrzeb klientów, przygotowany przez Red8 i Touchideas, który nagrodzono brązem w kategorii Innowacyjny Biznes. Jury doceniło firmy za „trud wyróżnienia się w bardzo trudnej kategorii i odwagę zrobienia porządków w portfolio w oparciu o potrzeby klienta”.

Celem działań powierzonych Red8 oraz Touchideas przez Bank Zachodni WBK Grupa Santander było wykreowanie innowacji w obszarze oferty kont osobistych. Dotychczas bank miał w swojej ofercie 6 różnych produktów bankowych tego typu. W trosce o dobro klientów planował jej uproszczenie i maksymalne dopasowanie do realnych potrzeb klientów (np. pobudzenie motywacji do systematycznego oszczędzania, benefity finansowe towarzyszące prowadzeniu rachunku czy korzystna wymiana walut w Kantorze BZWBK24). W ten sposób powstało 7 pakietów usług odpowiadających na różne oczekiwania i oferowanych na rachunku osobistym Konto Jakie Chcę. Produkt przeznaczono do samodzielnej konfiguracji poprzez aktywację wybranych pakietów.

Projekt wdrożenia innowacji do oferty kont osobistych Banku Zachodniego WBK Grupa Santander miał na celu dopasowanie oferty do zmieniających się potrzeb klienta. Innowacyjny rachunek osobisty wprowadzono w sierpniu 2017 r. Szybko zyskał on popularność wśród klientów oraz nowych użytkowników oferty Banku Zachodniego WBK Grupa Santander.

- Do kwietnia otwarto ponad 550 000 Kont Jakie Chcę. Na tę rekordową w historii banku liczbę składa się liczba klientów, którzy zmienili swój obecny rachunek na współtworzony przez nas produkt oraz suma kont otwartych przez nowych klientów banku. Wskaźnik lojalności mierzący skłonność do polecenia marki wzrósł prawie o 70% w porównaniu do poleceń użytkowników innych kont osobistych Banku. Co istotne, zakup nowych produktów finansowych następuje w sposób naturalny, z inicjatywy klienta, a nie pod wpływem kampanii sprzedażowej.  - mówi Iwona Błońska-Orzoł, Dyrektor Marketingu

Nowe konto wyznaczyło kierunek rozwoju oferty banku, zaś samo Konto Jakie Chcę stało się flagowym produktem w nowej strategii komunikacji marki o czym świadczy nazwa, spójna z nowym hasłem pozycjonującym bank – „Bank jaki chcesz”.

Źródło: Denstu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Konkurs 3D – Dziedzictwo dla dizajnu
Międzynarodowe Centrum Kultury zaprasza do wzięcia udziału w ogólnopolskim konkursie organizowanym w ramach Europejskiego Roku Dziedzictwa Kulturowego 2018. Założeniem konkursu jest zaprojektowanie oryginalnego przedmiotu użytkowego z wykorzystaniem twórczo przetworzonego i zinterpretowanego obiektu dziedzictwa kulturowego dostępnego w...
Po co wolność? Konkurs graficzny
Już po raz czwarty rusza konkurs graficzny na najciekawszą interpretację artystyczną hasła WOLNOŚĆ. Wrocławskie Centrum Kultury Agora poszukuje prac odważnych i nieszablonowych, nowoczesnego i świeżego odczytania  pojęć takich jak: patriotyzm, niepodległość, ojczyzna, demokracja.
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” ze złotym i srebrnym Stevie Awards
Grupa Hotelowa Orbis S.A., we współpracy z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML, które pracowały przy kampanii wizerunkowej dla hoteli rodziny ibis – „ibis. tu mieszka muzyka” zostali docenieni w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu The 2018 International Business Awards. Za realizowaną wspólnie kampanię zdobyli dwie statuetki –...
Art Mural Challenge: Konkurs dla fanów street art’u
Łódź to prawdziwy raj dla wszystkich miłośników kultury, sztuki i ulicznego street art’u. Szczególnie Ci ostatni będą mieli możliwość zaprezentować swoje kreatywne pomysły i koncepcje, próbując swoich sił w Art Mural Challenge – konkursie na najlepszy mural, którego ambasadorem jest Krzysztof Jankowski Jankes. Akcja nadsyłania prac potrwa od 2 do 31 sierpnia. Najbardziej...
Konkurs: 4 logotypy wspierające społeczeństwo obywatelskie
Narodowy Instytut Wolności zaprasza do udziału w konkursie na stworzenie znaków graficznych programów wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego. Konkurs obejmuje sporządzenie zestawu czterech projektów znaków graficznych (logotypów) programów zarządzanych przez NIW-CRSO w wersji polsko- i anglojęzycznej.
 
środa 15.08.2018, 148 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone